به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۲۰۸۴۰

فیسبوک فابیوس پر از انتقاد ایرانیان شد

گروه بين​الملل: بسیاری از ایرانی​ها در سراسر جهان، مواضع فرانسه در مذاکرات روز گذشته را دلیل به نتیجه نرسیدن مذاکرات می​دانند.
فیسبوک فابیوس پر از انتقاد ایرانیان شد
با توجه به مواضع لوران فابیوس وزیر امورخارجه فرانسه خیلی از ایرانی​ها مقصر اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات را دولت فرانسه می​دانند. به همین جهت بسیاری از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیسبوک، انتقادات خود را به مواضع فابیوس در صفحه شخصی وزیر امورخارجه فرانسه منعکس کردند. یک ایرانی به زبان فارسی در صفحه فیسبوک فابیوس نوشت: ما ایرانی​ها بیهوده و بی جهت به کشور شما احترام گذاشته ایم. الآن فرانسه هیچ چیزی برای جلب احترام ندارد. یک کشور از نظر اقتصادی ورشکسته که آن چنان در سیاست بین الملل بی اعتبار است که به آلت دست امارات و عربستان تبدیل شده است.

ایران دیر یا زود با جامعه جهانی دوست خواهد شد و در آن روز بهتر است که شما برای همیشه در اقتصاد و حتی جامعه ایران منزوی بشوید. ما دوست داریم با همه دنیا رابطه خوبی داشته باشیم اما یک طلبی از شما داریم باید این طلب پرداخته شود . طلب این است که دیگر اجازه نخواهیم داد شما سهمی از اقتصاد ایران داشته باشید و در ضمن باید شما را در همه منطقه نیز به انزوا کشاند . اطمینان داشته باشید حتی اگر امارات و عربستان برای شما ارزشی قائلند به خاطر ایران است . کاربر ایرانی دیگری هم به زبان انگلیسی نوشته بود: لحظاتی در زندگی سیاسی وجود دارد که یک سیاستمدار را به قهرمان و یک سیاستمدار را به یک انسان بد تبدیل می​کند. آقای فابیوس شما جلوی مذاکرات ایران به سمت صلح را گرفتید. ما ایرانی​ها در فرهنگ و تاریخمان با فرانسه نقاط مشترکی داریم. لطفا کلمات سیاه و زشتی را بر این روابط ننویسید.
مرجع : خبرآنلابن

۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۰:۴۰
به نظر من شرکت های خودرو سازی که پژو رنو تولید می کنند باید تجدید نظر کنند و راه چاره ای بیندیشند (167163)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۱:۱۵
ما کار ی که قطری ها کردند بکنیم برویم باشگاهها و شرکتهای مهم فرانسه رابخریم وسرمایه گذاری گسترده در فرانسه بکنیم همین اقای فابیوس خودش برای ایجاد رابطه می اید این روزها سود سرشار اقتصادی حرف اول را در سیاست می زند همین بابک زنجانی را مجبور کنید عوض کندن شهرک غرب برود باشگاه پاری سن ژرمن وشرکت توتال رابخرد انها با سر می ایند ایران برای رابطه الان اقتصاد فرانسه دچار مشکل است ومشکل اصلی انها همین است ما باید جای عربستان و قطر را در اروپا و امریکا بگیریم تا از شر تحریم خلاص شویم (167183)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۰۰:۲۴
بایذ از ظرفیت آقای هاشمی برای بهبود روابط با عربستان استفاده کرد.. بدون شک ایشان می توانند تاثیر گذار باشند (167314)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۱:۲۴
منم رفتم نوشتم
مردک کچل میگه مارو احمق فرض کردی آخه تو احمقی نمیفهمی چرا کری فهمید ولی تو نفهمیدی؟ (167191)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۱:۵۰
واقعا فرانسه چقدر از نظر سياسي ضعيف شده مثل ما البته ان چيزي كه معلومه اينه كه ايران حداقل ايران از اين بهتره اگر در جامعه ي جهاني حرفي غير عادي مي زنه براي دفاع از منافع خود يا همپيمانانش است نه از زور كشوري چون امارات (167212)
saeid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۱:۵۸
با سلام. بهتر است در پاسخ به کارشکنی فرانسه کمپین عدم استفاده از محصولات فرانسه را در یک روز معین راه بیندازیم. شبکه های اجتماعی میتوانند موثر باشند (167222)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۲:۱۲
حیف شد.
حداقل فیسبوک را امروز فیلتر نمیکردند تا ماهم با کلماتمان این مسیو را مورد لطف و نوازش قرار میدادیم !!! (167231)
عابدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۳:۱۸
این دولتمردان ابله فرانسوی اگر عرضه داشتند می تونستند مملکت خودشون رو اباد کنند نه اینکه گوش به فرمان این وهابی های نفهم بدهند. (167256)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۰۱:۲۳
عزیزان بهتر نیست به جای فیس بوک این کچل یه سری به فیس بوک ظریف بزنید و بنویسید تو با جلیلی هیج فرقی نداری. فقط ایشون رو نمی داد امتیاز نمی داد شما رو می دی امتیاز هم نمی دی!
چیزی که می مونه ضایگی حاصله از خنده های افراطی! (167355)
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۰۷:۳۱
در حال حاضر ترکیه و عربستان سعودی دشمنان منافع ملی ما در منطقه هستند که تا اونجایی که ممکنه اجازه بهبود رابطه ما با آمریکا و غرب رو نمیدن.
اسرائیل هم دشمن ایدئولوژیک ماست که اونم به این دو کشور اضافه میشه. (167414)