به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۲۲۳۳۱

رونالدو: مي​خواهم در رئال خداحافظي کنم

گروه ورزشي: رونالدو مي‌گويد حضور در سانتياگوبرنابئو رويايي است و تصميم دارد فوتبالش را رئال‌مادريد خاتمه دهد.
رونالدو: مي​خواهم در رئال خداحافظي کنم
کريستيانو رونالدو در گفت‌وگو با شبکه راديويي «COPE» اسپانيا گفت: تازه پس از سال سوم يا چهارم حضورم در رئال بود که مادريد را شناختم. چه در زمين و چه خارج از آن، حالا 100 درصد از بودن در اينجا خوشحالم. وقتي وارد برنابئو مي‌شوم لحظاتي رويايي دارم. مردم مادريد علاقه خاصي به من دارند و واقعا از بودن در اين‌جا احساس خوبي دارم. مي‌خواهم براي چند سال ديگر در رئال بمانم و در همين جا به کارم پايان بدهم چون باشگاه ديگري همچون رئال‌‌مادريد وجود ندارد.

مهاجم رئال مادريد که زياد به آينده فکر نمي‌کند، اظهار داشت: ترجيح مي‌دهم به حال فکر کنم. وقتي همه چيز در حال حاضر خوب است و شما داريد از آن لذت مي‌بريد، فکر کردن به آينده ممکن است کمي نگراني ايجاد کند ولي اگر صادق باشم بايد بگويم که دوست دارم در رئال که در آن خوشحال هستم به دوران حرفه‌اي‌ام خاتمه دهم. زندگي در مادريد و بازي کردن براي بهترين تيم دنيا را هم دوست دارم.

رونالدو تصريح کرد: بايد از خدا سپاسگزار باشم که در اين مدت زياد مصدوم نشده‌ام ولي فکر نمي‌کنم اين تصادفي باشد. به نظرم اگر بازيکنان خوب تمرين کنند احتمال مصدويت آنها هم خيلي پائين مي‌آيد. در زمين مسابقه هميشه سعي مي‌کنم 100 درصد توانائي‌ام را به معرض نمايش بگذارم و فکر مي‌کنم شايد خدا هم به همين خاطر هوايم را دارد و مرا از مصدوميت دور نگه مي‌دارد. سوپراستار رئال مادريد سه‌شنبه شب در جدال تيم‌هاي ملي پرتغال و سوئد در دور برگشت پلي‌آف انتخابي جام‌جهاني 2014 برزيل هت‌تريک کرد و جواز حضور در مرحله نهايي اين رقابت‌‌ها را براي کشورش به کسب کرد.