به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۴۴۰۰
نشست خبری‌جالب سخنگوی گروه پایداری

یک آدرس ایمیل می‌دهم تا سئوال بپرسيد!

گروه سياسي: نشست امروز سخنگوی جدید گروه پایداری انقلاب اسلامی با حاشیه‌هایی همراه بود.
یک آدرس ایمیل می‌دهم تا سئوال بپرسيد!
به گزارش ایسنا، صبح امروز پنج‌شنبه، نشست خبری همراه با مراسم معارفه حجت‌الاسلام سقای‌ بی‌ریا به عنوان سخنگوی جدید جبهه پایداری و حضور امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی سابق جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خبرگزاری فارس برگزار شد. در این نشست سقای‌بی‌ریا در نقد عملکرد دولت مطالبی عنوان کرد و گفت: گفتن برخی مطالب درباره خالی بودن خزانه مصلحت نیست، اگر واقعیت هم داشته باشد نباید بگویند که البته این موضوعات واقعیت نداشت.

وی همچنین به موارد مورد توجه مقام معظم رهبری در مسائل مختلف اشاره کرد و اما وقتی خبرنگار ایسنا از او پرسید نظرتان درباره حمایت رهبر انقلاب از تیم مذاکره‌ کننده چیست؟ پاسخ نداد. بار دیگر به سقای بی‌ریا گفته شد اینکه شما حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده را مد نظر قرار نمی‌دهید به این معنی است که پای خود را فراتر از ایشان گذاشته‌اید، قاضی‌زاده سخنگوی سابق جبهه پایداری که کنار سقای‌بی‌ریا نشسته بود و در موارد بسیاری نکاتی را به جملات سقای‌بی‌ریا اضافه می‌کرد گفت که اگر سوال دارید از حاج آقا بپرسید ایشان اینجا ننشسته‌اند که نقدهای شما را بشنوند.

برخی از خبرنگاران در این میان گفتند آقای بی‌ریا خودشان بارها در این نشست ضرورت وجود نقد را مورد توجه قرار دادند. در نهایت وقتی سقای بی‌ریا با اعتراضات خبرنگاران درباره اینکه چرا حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده را مد نظر قرار نمی‌دهید، گفت: باید به سخنان ایشان به عنوان یک بسته نگاه کرد، اگر چه ایشان فرمودند که باید احترام مذاکره‌کننده را حفظ کرد اما بحث نظارت مردم هم را مورد توجه قرار دادند، بنابراین باید به تمام این نقاط دقت کرد که در این لحظه خبرنگاران به سقای‌بی‌ریا گفتند شما هم به این فرمایشات به صورت یک بسته نگاه کنید.

یکی از خبرنگاران حاضر در این نشست گفت: برخی از خبرنگاران از این جلسه سوء استفاده کردند و انتقاد مطرح می‌کنند که این موضوع با اعتراض شدید برخی خبرنگاران مواجه شد و اصرار کردند که آن خبرنگار خودش را معرفی کند آن خبرنگار هم گفت از سایت صابر نیوز به این جلسه آمده است.

در نهایت خبرنگاران از توضیحات سقای بی‌ریا درباره حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده قانع نشدند. همچنین سقای‌بی‌ریا در این نشست عنوان کرد که برخی سوال‌هایی که از وزیر امور خارجه پرسیده می‌شود همسو در جهت حمایت از عملکرد آنها است که این موضوع برای انسان سوال ایجاد می‌کند که چرا همه خبرنگاران در تایید این عملکردها سوال می‌پرسند.

خبرنگار ایسنا نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: من به عنوان خبرنگار دولت به شما می‌گویم که در دولت آقای احمدی‌نژاد فقط خبرنگاران برخی از رسانه‌ها در برنامه‌ها حضور پیدا می‌کردند اما هم اکنون از تمام رسانه‌ها با سلایق مختلف و حتی رسانه‌های تندرو اصول گرا نیز در برنامه‌های دولت و وزارت امور خارجه حضور دارند و اینطور نیست که سوالات با آنان هماهنگ شود. سقای بی‌ریا در این نشست عنوان کرد که من با رسانه‌ای مصاحبه اختصاصی نخواهم داشت و تا چند روز آینده یک آدرس ایمیل به شما خبرنگاران می‌دهم تا سوالات و موارد مورد توجه خود را برایم ایمیل کنید.