به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۳/۰۸ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۲۶۲۴

زیباترین کشور جهان کجاست؟+عكس

به نظر شما زیباترین کشور جهان از نظر بهره مندی از مناظر زیبا کجاست؟ ایتالیا، فرانسه، یونان، اسپانیا، هند، چین، افریقای جنوبی و یا ایران خودمان؟ بد نیست بدانید هیچیک از این گزینه ها در جمع پنج انتخاب نخست کاربران دو سابت پرطرفدار تویتر و پینترست نیستند!

در این نظرسنجی که هنوز هم ادامه دارد تاکنون يك کشور کوچک موفق شده تا ۳۶ درصد آرا را به خود اختصاص دهد و بالاتر از کشورهای صاحب نام در صنعت گردشگری قرار بگیرد.

ليتونی با مساحتی حدود ۶۵ هزار کیلومتر مربع در شمال اروپا و در حوزه دریای بالتیک از غرب از سوئد جدا می شود و با کشورهای روسیه، لیتوانی، استونی و بلاروس همسایه است.
بی تردید برگ برنده این کشور در رقابت بهترین ها، مناظر زیبای آب های نیلگون و پارک ملی Gauja و پایتخت تماشایی آن؛ ریگا می باشد. این کشور با حدود ۳میلیون جمعیت دارای بیش از ۱۰۰۰ هتل می باشد که از شبی ۲ تا ۱۳۰۰ یورو قیمت دارند. اما در این رقابت که بین تمام کشورهای جهان صورت می گیرد و در انتهای فهرست نام سودان به چشم می خورد، مکزیک در رتبه دوم قرار دارد و بعد از آن ترکیه و اندونزی. در رتبه پنجم این فهرست هم انگلستان قرار دارد تا در بین پنج نام نخست هیچیک از مقاصد پرطرفدار گردشگری نباشد و نشان از افزایش علاقه مردم به تماشا و شناخت دیگر نقاط جهان دهد.
در این فهرست کشورهای ایتالیا، نیوزلند، برزیل، هند و کانادا به ترتیب پنجم تا دهم هستند و پس از آن ها نوبت به ایرلند، امریکا، کرواسی، سوئیس، استرالیا، کلمبیا، یونان، پرو و پرتغال می رسد که از دهم تا نوزدهم رده بندی شوند و دست آخر هم فرانسه که در رده بیستم ایستاده است!
مرجع : بازار هتل

نگين بهمني
۱۳۹۱/۰۹/۲۱ ۲۱:۴۲
واقعا خوشگل است خوش به حالشون (14322)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۰:۵۶
زیباترین کشور جهان جایی است که دلت آنجا خوش باشه! (222402)
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۰۹:۵۶
واقعا .مهم اینه که دلت خوش باشه وگر نه اگه توبهشت هم باشی ولی دلت خوش نباشه دنیات جهنمه (255782)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ ۱۳:۳۳
عزیزم یه خورده به متن توجه کن نگفته برای زندگی بلکه گفته برای اهداف گردشگری . وقطعا کسی که برای گردشگری به جایی میره با دل خوش میره (273944)
حشمت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۱ ۱۲:۱۸
دقیقا همینطوره.... (274137)
کیانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۸ ۰۷:۱۶
واقعا راست گفتی دلت خوش نباشه یعنی دنیا هیچ (307374)
ramses
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۲:۱۵
صد در صد .موافقم (272401)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۷:۱۶
چرابایک تصویرزود هوایی شد؟ (311772)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۲:۲۰
زنده باد ایران زمین. (222710)
شجاع الدین شجاع
Afghanistan
۱۳۹۳/۰۵/۱۴ ۱۲:۱۸
زیباترین کشور هالند است (243409)
PDFH
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ۱۵:۰۷
JUST IRAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN (287423)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۵:۲۴
با این کامنت شما جناب PDFH روحیه م عوض شد.از اینکه هم میهنانی مثل جنابعالی دارم خوشحالم. (288785)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۷ ۱۸:۴۹
خیلی جالبه! زنده باد ایران از کی تا حالا بد بوده که منفی میخوره؟! میهن فروشی مگه شاخ و دم دارد. زنده باد ایران زمین زنده باد ایران زمین زنده باد ایران زمین... حالا یک مشت تجزیه طلب بروند از غضه بترکند و سر خودشون را بزنند به دیوار. جاوید ایران زمین جاوید خلیج پارس. (254997)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۳:۵۰
زیاد جو گیر نباش عزیز جان زنده باد مرده باد ما رو به اینجا ها کشانده و خواهند کشاند این حرفها ادم یاد تاریخ زندگی مصدق می افته برو برای بشر ی خدمتی بکن کم بگو فرهنگ نزد ایران است وبس و پدر همدیگرو با این حرفهای در اوردیم! (261563)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۶ ۰۴:۳۱
یک جواب به این نظرت فرستاده بودم که بهار صلاح ندانسته نمایش بدهد.ولی مطمئنم که حتی تو را هم موافق من میکرد.میدونی چه چیزی پدر مردم را دراورده؟ بی تفاوتی امثال تو به مملکت.جو گیر بودن خیلی بهتر از سیب زمینی بودن و بی تفاوت بودن است. (262803)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۱:۵۵
مشکل ما ایرانی ها اینکه فقط بلدیم شعار بدیم ولی برای خودمون وبشریت هیچ قدم مثبتی برنمی داریم آخه زنده باد ومرده باد شما چه تاثیری روی این عالم بشری داره مثلا مرگ بر امریکا گفتیم امریکا مرد!! به جای این حرفها کاش علم و تکنولوژی خودمون جلوی جهان اولی ها بالا می بردیم اونوقت خودشون مارا به خاطر دانشمون مجبور به تمجید کردن میشدن کاری که دانشمندان ایرانی خارج از کشور انجام میدن.شعار دادن و سیب زمینی بودن هر دوش چیز خاصی تهش در نمیاد مخصوص جهان سوم و تجربه نشون داده ،شما خیلی ساده هستید.هنوز هضم این ... (263165)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۰۱:۴۴
باشه بنده ساده هستم شما هم مرکب باشید. من میشینم و نگاه میکنم تا تو تکنولوژیت را به ژاپن برسونی(( مثلا بشیم ژاپن اسلامی)).ببین چه قشقرقی راه انداختین سر یه زنده باد گفتن!!! عزیز من گفته زیباترین کشور من هم گفتم زنده باد ایران. واقعا این جمله اینقدر شما را اذیت میکنه؟این همه طول و تفسیر میخواست؟بنده ایران را زیباترین کشور میدونم هرکس بدش میاد بیاد! اصلا برام مهم نیست, مهم فقط ایران است و بس. ((( زنده باد ایران زمین))) (263949)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ ۱۶:۵۴
ادمو با چراغ نفتی برق بگیره ولی جو نگیره (264934)
ام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۳ ۲۲:۰۰
یه کلام هم از ننه عروس! (300202)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۲:۱۰
خوش باشید با عالم تخیلات اینطوری مشکلات جامعه کمتر بهتون فشار میاره. اصلا تو دنیا جای زیبا وجود نداره خخخخخخخخخخخخ (266304)
علیزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ۰۳:۴۳
من سالهاست که از این مردم نا‌امید شده‌ام. تجزیه‌طلب‌های پرجست‌وخیز یک‌سو وطنفروش‌های تجزیه‌ناطلب از سوی دیگر.
به قول فردوسی: «سیاهی لشگر نیاید به کار / یکی مرد جنگی به از صد هزار»
ما مردانی داشتیم که در طول تاریخ جور اکثریت را کشیده‌اند و خدا ایران را به پاس همان‌ها با این همه خیانت و خباثت نگهداشته.
ما زندگی قبیله‌ای نداشته‌ایم که تکیه بر همراهی افراد قبیله داشته باشیم. (269136)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ۱۱:۰۸
چه ربطی بابا . مردم از دروغ و تهمت حالشون بهم می خوره. کاری که تا امثال شما کم میارن می چسبونن. موقع تقسیم عقل معلوم نیست ...... یک کم تجزیه و تحلیل داشتن هم بد نیست. کی به شماها اجازه میده مردم به دو دسته همیشه تقسیم کنید. (269145)
خسرو از ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ ۱۴:۵۷
یه مرد جنگی مثه محمود (271401)
اریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۵ ۰۹:۱۸
شما درست گفتی عزیز. آنها نفهمیدند!

هر کس دلش در گروه ایران، ایرانی و ایران زمین هست بگه زنده باد ایران!.

بنده 10 سال در خارج از ایران زندگی کردهم. مت ابرانیها عادت داریم وقتی در ایرانیم فقط از بدی ایران حرف می زنیم. ولی وقتی در خارجیم فقط از خوبی آن حرف می زنیم. پس بیایم واقعیت را بگیم ایران هم مثل هر کشور دیگری، خوبیها و بدیهای خودش را دارد. ولی کلا از خلیلی از کشورها که دوستان شما به آن کشورها رای مثبت و به ایران منفی می دهند خلیلی بهتر است.

در هر صورت زنده باد ایرانی و ایران زمین. (272420)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ۱۱:۱۵
یعنی بدم میاد از این کارای ایرانی ها که میرن خارج میان ژست اینجوری میزارن . حتما یک چیزی تو اینجا کم هست که ایرانی دوست باید ده سال از عمرشون بره بیرون از کشور زندگی کنه . البته این قسمت حرف شما رو قبول دارم که اونجا دفاع می کنن ما هم همین کارو می کنیم . ولی بهتر بودنش نسبت جاهای دیگه رو اصلا متوجه نشدیم .به قول شما نفهمیم بگید حداقل ما هم بفهمیم .!!!!
اکثرا چون محیط گرم خانواده شون و دلبستگی هاشون اینجاس و وابستگی های عاطفی دارن یا اونجا محیط های اینطوری کمتر غربت اذیتشون می کنه.
تازه اینم مربوط ... (272558)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ۱۱:۴۶
بله آقا آریا
آواز دهل از دور خوش است.برای تفریح و مسافرت چند روزی یا هفته به کشورهای دیگر رفتن و گشت و گذار خوب است ولی برای موندن خوب نیست کسانی که رفتن و مقیم کشورهای دیگر بودن حرف بنده را متوجه میشوند. (272566)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۱۰
مرزها يك خطوط فرضي هستن زماني بسياري از كشورهاي اطرافمان متعلق به ايران بود
انسان بايد بود همديگر را بايد دوست داشته باشيم اخلاق مهرباني و درسكاريست كه در حال فنا شدن است فقط بايد به صفات خوب افتخار كرد (313432)
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۲۵
دوست من عقايد ملي گرايانه يه جور فاشيسمه ،لطفا اينقدر واسه بزرگي كشورمون تلاش كنيم تا احتياجي به تعصبات كور واسه اثبات بزرگيش نداشته باشيم پايدار باد ايران زيبا (284912)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۲۰
چشم دوست عزیز
بالاخره ما بعد از مدت ها یک جواب و انتقاد محترمانه به صحبت های خود را دیدیم. (286241)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۵:۱۷
زیاده روی در هیچ کاری خوب نیست حتی در ایران دوستی!
به خصوص وقتی که فقط با زبان میگیم ایران را دوست داریم اما در عمل برعکس آن کار می کنیم.
چطور انتظار داریم ایران زیباترین کشور جهان باشه وقتی کنار هر چشمه و آبشار و ساحل دریایمان را مملو از زباله و پلاستیک و بطری نوشابه کرده ایم؟ وقتی نسل شیر و پلنگ و خرس را ریشه کن کرده ایم و جنگل ها را تخریب می کنیم تا ویلا و آپارتمان بسازیم. جنگل ابر و کوه دماوند را آسفالت می کنیم و دریاچه هایمان را با ندانم کاری خشک می کنیم.
به عمل کار برآید به سخندانی نیست (286119)
۱۳۹۴/۰۱/۰۵ ۲۲:۲۴
شماهمجوناسیونالیستی ووطن پرستی الکی نگیرت واقع بین باش .حالا عراقی هم بگه عراق زیباترین کشوردنیاست شمامیگی بهش درسته؟ (297843)
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۲ ۱۶:۵۴
زنده بادایران (297982)
اریابان
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۴/۱۵ ۱۰:۱۹
ایرانداد نازنین"این سرزمین نازنین/ دشمن بسیار دارد درکمین (313025)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ ۰۹:۲۴
کاملا موافقم، غرب اگر حرفی واسه گفتن داره به این دلیله که بدون پرداختن به حاشیه نشستن و کار کردند و اختراع کردند و .... (264770)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۱۸:۱۷
دانشمندان ایرانی مقیم خارج تشویق و تمجید میشن چون تو خارج هستن و به اونا خدمت ارائه میکنند که البته عمده علت این اتفاق بدلیل نبود شرایط مناسب در ایرانه اما به هر حال اگه دانشمند ایرانی در ایران کاری کنه از نظر اونا نتنها نباید تمجید بشه بلکه باید ترور بشه! (269477)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۵ ۲۲:۲۷
نظرخودت بوددیگه نه؟یعنی الان تمام دانشمندهای ایرانی مثل دکترحسابی و... ترورشدند؟ (297844)
کامران
United States
۱۳۹۳/۱۰/۱۱ ۲۳:۴۲
دقیقا حق با شماست (274408)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۰۲
همه ما انسانيم و يك زمين ..قوم گرايي و نژاد پرستي يك آفت است فرق انسان با ديگر گونه هاي جانوري بايد جايي نمود پيدا كند ( چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد ) (313429)
کمال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۱۷:۱۰
سیب زمینی بودن و بی تفاوت بودن به کسی ضرر نمی رساند اما جوگیرها هم به خودشان وهم به دیگران ضربه می زنند پس تا می توانی جوگیر نشو از چتر و چنبر در نشو البته گر ایران نباشد تن من مباد ولی برای این جوگیری نمی خواهد (270514)
مسعود
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۱۵ ۰۹:۲۳
میشه بفرمایید کدوم ایرانیه که تجزیه طلبه؟ چرا فتنه درست میکنی؟ چرا فکر میکنید فارسی فقط تو ایران رواج داره و هر کسی توی ایران باشه و زبونش غیر فارسه جدایی طلبه؟
مرده باد تفرقه افکنی. ایران همیشه ایرانه. ایران زنده است و جاری (267654)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۸:۰۴
دوستان نیاز نیست سریع همه چیز رو به سیاست ربط بدیم، هر جای دنیا زیبائی خاص خودش رو داره ،چشم دل باز کن که جان بینی،،آنچه نادیدنی ست آن بینی (268276)
خسرو از ایران . فکر نکنی افغانیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ ۱۴:۵۴
ما تجزیه طلب نیستیم (271398)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۱:۴۳
آقا خسرو به حرف من رسیدی؟گفتم برخی تجزیه طلب هستند منفی باران شدم. شما گفتی ما تجزیه طلب نیستیم منفی خوردی.به حقانیت حرفام پی بردی؟
البته خدا را شکر تعدادشان خیلی کم است و کاری از پیش نمیبرند. (273015)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۴ ۰۴:۳۰
زنده باد ایران منفی ندارد ولی بی ربط گفتنش منفی دارد. هر کلامی باید برای حفظ شان کلام به موقع گفته شود (274933)
ایرانپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۷ ۱۱:۳۰
چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد (297864)
ایران آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۵ ۰۶:۲۶
اونایی که به زنده باد ایران منفی دادن دیگه چه ادمایی هستن؟؟؟؟ (267634)
انشااله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۵ ۰۸:۳۳
کسایی که از این مدل حرف زدن حالشون بهم می خوره و دروغ می دونن. تو جامعه یک نفر هم رو حرفش پای بند نیست . من نظرات موافق و مخالف خوندم و دیدم موافقین فقط بدون توضیح احساسی حمله می کنن و به مخالفان توهین می کنن گاها بی ارتباط بدون اینکه علت اعتراض هموطنان رو یکبار روش تامل کنن یا خودشون یک استدلالی نمی کنن. خصلت ما ایرانی ها این فقط اونیو که دوست داریم می شنویم و قبول داریم متاسفانه تو همه موارد اینطوری هستیم (267635)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۳:۵۹
انشااله نظرات شما رو کاملا قبول دارم می خواستم مثبت بدم اشتباهی منفی خورد. (268794)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۲:۳۴
اونایی که به زنده باد ایران من منفی دادند و میگن از روی دورویی و ریا و دروغ این حرف را زدم , لابد پیش خودشان فکر کردند بنده یک وجب ریش دارم و جانماز آب میکشم؟بله؟!!
نه خیر آقایون و خانوما!!!
بنده از عمق وجودم ایران را دوست دارم و امیدوارم دوباره از زیر خاکستر زمان سر برآورد و همه جهان را مثل گذشته شیفته خود کند.و باز هم میگویم:
(((زنده باد ایران زمین))) (269763)
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ ۲۱:۰۹
شیفته خودتی یا ایران. اگر ظرفیت مخالفت تو این بحث های داغ رو نداری چرا اینقدر شرکت می کنی اصلا هیچ کدوم از حرفهاتون ربطی به زیبایی های طبیعت نداره که .!! (271543)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۱:۰۴
تو!!!
چیییییییییی میییییییگگگگگگگگییییییییییییی؟فامیلیت تهرانیه یا اهل تهرانی؟اصلا متوجه شدی چی گفتم؟ من گفتم شیفته خودمم!؟ تو فقط حرفهای منو دیدی؟پس جوابهای بقیه به حرفهای من خیلی با ربطه؟ببینم نکنه تو فامیل آقای ظرفیتی(جلیلی) که دم از ظرفیت میزنی؟ (273003)
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۴:۴۱
کره شمالی و ایران زیباترین کشورهای جهان هستند چون هردو طرفدار انرژی هسته ای هستند............. (222770)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ۱۴:۰۰
چه ربطی داره (257435)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۱۱:۳۵
زیبا خانم، درست گفتید ولی یه کشور خیلی زیبا تر هم وجود داره اونم آمریکاست نه تنها طرفدار انرژی هسته ایه بلکه سلاح هسته ای هم داره و تنها کشوریه که از سلاح هسته ای استفاده کرده و هزاران نفر از مردم بیگناه ژاپن را کشته.
خدائیش جایزه نوبل استدلال های عجیب غریب باید بدهند به شما (263956)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۸:۰۸
مجیدآقا استفاده درحدود70سال قبل ربطی به الان اون کشورنداره.پس ایران هم یه زمانی به هندحمله کرده (266681)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۰۹:۰۳
واقعا آمريكاي جنگ جهاني دوم با الآن فرق داره؟
يعني ديگه از جنايت در حق بشريت بيزاره؟
يعني ديگه بمب اتم نداره؟
يعني ديگه بمب شيميايي و اتمي و كشتار جمعي توليد نمي كنه؟
يعني ديگه توي امور داخلي كشور هاي ضعيف تر دخالت نمي كنه؟
بابا انصاف تو ...
اينقدر شما طرفدار آمريكا هستي؟؟
درسته يه زماني نادر شاه به آمريكا حمله كرده ولي الآن نه نادر هست و نه روش حكومتش و نه سلسبه پادشاهيش ولي آمريكا چي آيا ساختار حكومتيش بعد از 70 سال فرق كرده؟
اگه اشتباه فكر مي كنم بيشتر توضيح بده چش ما هم باز شه! (267305)
لپمجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۵ ۱۶:۱۴
آره .عزیز اشتباه فکرمیکنی.خیلی ازکشورهااگه قدرت امریکاروداشتن ازامریکاخیلی بدتربودند.الان زورشون نمیرسه.امریکاهم اگه به ژاپنی که درحمایت ازهیتلرجزایرهاوایی امریکارو داشت باخاک یکسان میکرد ضربه شست نشون نمیداداونها چندسال بعدش امریکارو بمباران هسته ای میکردند.درضمن درکشورهایی مثل امریکا تغییرسیاستشون حتماباتغییرحکومت نیست.البته من ازبمب هسته ای دفاع نمیکنم. (300340)
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۲۳:۵۴
علی اقا از اون زمانی که ایران به هندوستان حمله کرده جند سال میگذره ایا ایران تو 100 سل اخیر به کشوری حمله کرده یا خودش مورد تهاجم قرار گرفته
اما در مقابل امریکا که به قول شما 70 سال قبل رو سرمردم بمب اتم انداخت الان بعد 70 سال ایا سیاستاش تغییر کرده کم ادم بی گناه توی افغانستان و عراق و کشورهای افریقایی به خاطر سیاستهای توسعه طلبانه امریکا کشته شدن هر وقت وهر جا دلش بخوادبه نام مبارزه با تروریست به کشورها حمله
میکنه واشغالشون میکنه
وطن پرست نیستی حداقل وطن فروش نباش غلی اقا (268440)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۵ ۲۲:۳۳
اولا که غلی خودتی
ثانیا شماخدمات امریکارونادیدنگیر
ضمنا خیلی کشورهادرحدخودشون ازامریکاهم بدترند فقط زورشون نمی رسه .....
راستی صدام رو کی گرفت؟ سربازهای امریکا
من وطن فروش نیستم وطن پرست هم نیستم
وطن دوست خداپرستم (297845)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۵ ۲۲:۳۶
خوشم میادتا ازیه جای دنیا تعریف میکنند یه عده تیریپ وطنپرستی ورشون میداره که نه مابهتریم.مثلا اگه بگن قدبلندترین مردم هلندی اند زود میگن نه ایرانیها بلندترند
بس کنین این بچه بازیهاتون رو (297846)
ل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۴
البته خیلی هم ژاپنیها بیگناه نبودندباهیتلرعمدست بودند و جزایرهاوایی امریکاروباخاک یکسان کردند.یه کم تاریخ بخون (315964)
شمولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۶:۳۱
خانم شقایقی با آقای گودرزی فامیل بود ما نمیدانستیم؟؟؟ (316000)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۶:۳۸
به نظر من اسکاندیناوی قشنگ ترینه. (240410)
صادق حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۷ ۰۱:۴۸
آقاى جغرافي ، اسكانديناوى كشور نيست ! (242952)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۱۹:۰۹
آقا صادق با عرض معذرت, منظور آقا امیر منطقه اسکاندیناویا بوده است. امیر که نگفته کشور اسکاندیناوی! این منطقه خیلی هم زیباست بویژه کشور نروژ. عزیزمی (243810)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۳۰ ۱۸:۱۲
دلم می سوزه به این خارجیا. آخه خارجشون ایرانه! (242107)
خودمونی
United Arab Emirates
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۷:۰۰
ایران در رتبه چندم است؟
ترکیه در رتبه دوم! (244808)
اریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۲۱:۴۴
نکنه قبل ازسودان وسوریه کره شمالیه (254290)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۳:۴۳
اگر نمیشه بری خارج حداقل ی سرچی بکن زیبایی های دنیا رو ببین (261562)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۰۹:۲۹
با سه ملیون جمعیت ، معلومه کشورشان اینقدر تمیز و زیبامیشه. (261927)
پيام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۸:۴۶
الان اونايي ك منفي دادن فازشون چيه، زيبايي حالشونو بد ميكنه؟ (265257)
iهمایون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۰۶:۱۸
من هم بانظر الهام خانمموافقم هرجا دل ادمخوش باشه (265513)
؟ً!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۶ ۱۰:۵۷
این همه نظر واسه دوتا عکس؟! (279546)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۱ ۲۳:۳۳
چون کم جمعیت هستند (297966)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۴ ۱۲:۱۹
کاش نگین شهر خودتم دیدنی بود
شهر فرنگی تو (315790)
۱۳۹۱/۱۰/۱۲ ۱۲:۱۸
میشه بپرسم ایران درزده چندم قرارداره؟درضمن میخواستم بدونم این آمارهاازنظرآثارباستانی یاازنظرمناظرطبیعه که دارن؟ممنون (17638)
سیستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۳۳
در رده 132جهان قرارداره (168358)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۷ ۲۲:۱۸
سلام عزیز برطبق بررسی های بین الملل ایران جزو پنج کشوری است که باید ازآن دیدن کنیم! (242978)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۱۰:۱۲
اره مخصوصا از مناسبات زیبای اجتماعی که بینمون در جریانه و جملات زیبایی که در حین رانندگی نثار هم میکنیم و نگاههای پر از مهر و محبتی که در هنگام عبور از کنار هم به یکدیگر می اندازیم برخوردهای زیبایی که در اداره جات وسازمانها باارباب رجوع میشود و در کل از بهشتی که با زندگی مسالمت امیز در کنار یکدیگر ساخته ایم حتما باید دیدن شود (253772)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ۲۰:۳۸
خیلی با حال بود! (255261)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۰۸:۲۲
أحسنت كل كفتي (262230)
ارسلان 021
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۱۵:۰۳
زیباترین کشور جهان اول انگلیس و بعد فرانسس.امستردامم بی مظیره (120968)
جلال روزبه
Netherlands
۱۳۹۳/۰۴/۲۸ ۱۳:۱۱
تو که هنوز فرق شهر وکشور را نمیدونی عزیز (241818)
بارون اومدنم حدی داره والا
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۴/۳۱ ۲۰:۲۴
انگلیس که یک روز در میون بارون میاد، هواشم رطوبت داره کجاش خوبه؟ (242247)
صادق حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۷ ۰۲:۴۴
چقدر بي توجه به علوم انسانى هستيم وكم سواد در تاريخ وجغرافى ، دوست عزيز آمستردام شهرى است در كشور هلند !! تركيه در جايگاه سوم جالب توجه است ، فعلا كه درآمد توريسم تركيه بيشتر از درآمد نفت ماست البته با توجه به تحريم در حاليكه پتانسيل در كشور خودمان كمتر از تركيه نيست اما آنچه كه وجود نداشته اهتمام و جديت است نه در دولت و نه در ملت ، خودمان مقصريم (242954)
اماردان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۲ ۱۲:۱۳
امار غلط ندید درامد ترکیه از توریسم 20 میلیارد دلار و درامد نفت ایران 50 میلیارد دلار هست اگر این طور که شما میگفتید بود الان ترکیه سریعترین رشد اقتصادی در جهان رو داشت (243177)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۱۸:۵۱
درآمد ترکیه از گردشگری در سال 2013 حدود 32 میلیارد دلار بوده نه 20 میلیارد ولی از صادرات کشاورزی حدود 60 میلیارد بوده. (244129)
ثیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۰۸:۴۱
جدی؟! خاک تو سر ما! (267299)
فرناز
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۳۰
کره جنوبی حرف نداره (206165)
واقع بین
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ۲۲:۰۳
حتما واسه همینم هست که اوله آره.؟ این همه کشور باستانی و زیبا . ..کره جنوبی رو کجای دلم بزارم. (272873)
پرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۲۲:۰۴
ببخشید شما!!
به تو چه که کجای دلت بزاری .
برای اینکه اسم کره جنوبی رو برده باید به شما هم جواب پس بده. !!
بهارچرا این نظر اول چاپ نکردی لطفا اینو چاپ کن. (273162)
واقع بین
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ۱۷:۰۵
وقتی تحمل مخالفت نداری اینجا نظر نزار . فکر کنم از اونایی هستی که به خاطره سریالای کره ای جو گیر شدن سریال دیدن عیب نداره سریال ببین ولی این غیرت رو برای کشورت خرج کن نه واسه کره ایها. البته همه ایرانیها این طور نیستن فقط بعضیها. (273288)
حمید
United States
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۴:۲۳
عشق است پاتایا
خخخخخ (208532)
اسی جون
United States
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۰۲:۵۵
اونجا که خدایی ته دنیاس دادا (240946)
اسی
United States
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۰۲:۵۵
فقط تایلند و بس... (240947)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۱۱:۵۴
هندوستان زیباترین کشورچون من رفتم (218466)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۷:۴۱
وطن یعنی گذشته حال فردا / تمام سهم یک ملت ز دنیا (222566)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۰۹:۲۵
خداييش ايران از نظر تنوع اقليم ها جزو خاص ترين و زيبا ترين كشور هاست از يك طرف توي زمستان اردبيل آدم يخ ميزنه ولي توي بوشهر و بندر عباس و...هوا بهاريه يا توي مازندران هوا ديگه حرف نداره من خودم ديدم توي ساري از جنوبي ترين قسمت يعني كياسر تا لب دريا كه اسمش فرح آباده (البته منظور فرح پهلوي نيست) چند اقليم آب و هوايي داره همين تنوع اقليم آب و هوايي ساري رو كمتر كشوري داره
كشوري با تنوع كشاورزي در 4 فصل در سراسر كشور (267309)
محمد22
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۵ ۱۳:۲۷
نه خداييش! نكته منفي حرف من چيه هرچي فكر مي كنم متوجه نمي شم!؟ (267708)
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ۱۵:۳۲
نکتش اینه که یا جاهای دیگه دنیا رو ندیدی و یا خیلی بیخودی از مملکت خودت خوشت میاد (269164)
آتوسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۵:۳۲
آخه مگه میشه کسی بیخودی از مملکت خودش خوشش بیاد؟! یعنی هرکس ایران را دوست دارد اصلا کشورهای دیگر را ندیده است؟!!! آخه این هم شد منطق؟!!! (288792)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۰ ۱۸:۲۰
عزیزم بحث اینکه کدوم کشور زیباترین نه اینکه کدوم کشور رو دوست دارید!!!!
بخدا به جون خودم بچه کوچک من هم می فهمه این دو موضوع با هم فرق داره!! (306566)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۰۸:۴۱
زیباترین کشور دنیا جایی است که مردمش روی طلا نشستن ولی چششون به پول یارانه و قیمت بنزین و خیمه شب بازی قیمت پرایده!!! (222695)
غلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۴:۵۸
نه عزیزم اون که شما میگی دیدنی ترین کشور دنیاست نه زیباترین ؟؟..... (222781)
رضا-تبریزلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۰:۲۷
بستگی به نظر شخص داره. من غیره ترکیه و اذربایجان و ارمنستان و بحرین جایی نرفتم ولی به ضخصه دوست دارم یوقوسلاوی 5 سفر خارجیم باشه (222903)
نا شناس آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۳ ۱۳:۴۶
آقا بی زحمت یو قوسلاوی ما رو هم ببرین... تو مریخه؟ (248166)
قلندر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۰:۲۹
ایول استاد ادبیاتی ما نمیدونستیم!! (263158)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۱۴:۰۲
با دو تاعکس که نمی شود فضاوت کرد ای کیو. میخواهی یه عکس از ماهان کرمام یا دریاچه شورمست یا نمک ابرود برات بذارم کیف کنی... (223094)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۱۵:۴۴
چشمه عروس بافت هم از اوناست (253821)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ۱۱:۳۷
شیمبار.شیمبار هم از اونجاهاست.تو مناطق بختیاری نشین تا دلتون بخواد منظره طبیعی هست. (255197)
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۳۲
زنده باد ایران جانم فدای ایران
بهترین زیباترین کشور ایرانه ایران میفهمی که چی میگم
چه مناظظری دایم وژدانن یکیشونم سر دشت دزفوله. (238291)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ۱۱:۳۵
منظورت آبشار های شوی اند؟ (255196)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۹:۱۶
من نمی دونم کجای ایران قشنگه؟ اشغال های کنار دریای خزر یا زباله های ریخته شده وسط جنگل؟ (261903)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۲:۳۱
خشکی دریاچه ارومیه (266307)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۶
فرشاد خان چیزی که شما فرمودید بر می گرده به فرهنگ خود ما و ربطی به زیبایی های طبیعت نداره لطفاً دقت کن (268333)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۳:۵۴
آخه به زیبایی های طبیعت هم اهمیت نمیدیم ! یک وطن پرست نباید بیاد اینجا غلو کنه و زنده باد باد باد بگه بعد وضع محیط زیست و اطراف زندگیش این باشه!
هر روزه می بینی که با روش زندگی بسیار غلط که داریم هر کسی به نوع خودش محیط زیست و زیبایی طبیعت رو نابود می کنیم . این بی ربط با فرهنگ ما نیست و دقیقا به نوع برخورد ما بر می گرده .
وگرنه خداوند برای تمام دنیا زیبایی های بکر و خارق العاده آفریده که وقتی میری اونجا فقط عظمت خداوند و زیبایی های خودش رو در ان می بینی (268354)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۰۱:۰۶
آقا سجاد میشه بفرمائید زنده باد ایران کجاش غلو شده؟ زنده باد یعنی از شر دشمن و نابودی و کژی در امان بودن و همیشه پاینده بودن ایران. حالا شما یک حرف غلو آمیز از بین این حرفها به من نشان بدهید.شما بهتره ایران را با آدم هاش نسنجید بالاخره برخی کسان هستند که کارها و اعمالشون مورد پسند مردم ایران نیست.انسانها متولد میشن زندگی میکنند با اعمال خوب و بد تنها فقط ایران است که پابرجا مانده است. من ایران کورش و داریوش را عشق میورزم. (274435)
زیبابین
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ۲۲:۱۵
اگه وقتی به تفریح میریم آشغالامون رو جمع کنیم کشورمون خیلی هم زیباست. بهتره از خودمون ایراد بگیریم نه از طبیعت بی جان. (272882)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۰:۳۲
منم دقیقا همین مطلب عنوان کردم و ناراضی بودم. نظرات مخالفین رو تحمل کنید و احترام بزارید . اینجا مخالفا با استدلال صحبت کردن ولی موافقا فقط می کوبن دریغ از یک استدلال چون ندارن . اتفاقا طبیعت خیلی ام جان داره. درخت بی جونه گلهای زیبا .... (272999)
زیبابین
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۰
منم در تایید فرمایش شما این حرفا رو زدم نه مخالفت با شما. اگه میگم طبیعت بی جان منظورم اینکه طبیعت که به خودی خود خودش رو آلوده نمیکنه بلکه آدما اون رو تخریب میکنن. (273433)
ساکت
۱۳۹۳/۰۹/۱۸ ۱۲:۳۲
سلام یه مقداری رو املات کار کن (268535)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۸ ۱۵:۴۳
اگر منظورت منم که غلط املایی نمی بینم . مثل اینکه خیلی کم آوردی و نمی تونی با استدلال صحبت کنی که ایرادهای بنی اسرائیلی می گیری ! (268587)
سلام یه جواب
۱۳۹۳/۰۹/۱۸ ۱۲:۳۷
بله زیبائی خودش زیباست اما مطلق نیست نسبی است چرا چون بعضی چیزا از نظر یکی زیباهستن و از نظر دیگری زشت پس هر کس برا خودش یه چیزی رو زیبا میدونه ولی این برا دیگری زیبا نیست. (268536)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۳:۱۰
وژداننننننننن!!!!
وجدانا دزفول چی داره؟ منطقه جنگی بوده؟ (273025)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۸
شماجاهی دیگه روندیدی (315967)
ساغشکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۲۹
من زیباترین و در عین حال وحشتناکترین دیدنی جهان از کرج تا چالوس میتوانم بگویم
امیدوارم زودتر بزرگراه تهران شمال درست بشود
چند لعن فرستادم به این جاده زیبا و وحشی چالوس!
گرگان و جنگل گلستان هم بد نیست (240987)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۸:۱۷
البته باید دانست خداوند دنیا را با تمام خوبی وبدی زشتی زیبایی هایش آفریده به نظر من زیبای یک موضوع شرطی ونسبی میباشد مثلا در حالی که وجود کویر در جنوب شرقی ایران برای ما ایرانیها خصوصا اهالی آنجا جالب نیست مردم آلمان یا کشورهای سردسیر از دیدن آنجا لذت میبرند نتیجه اخلاقی اینکه هر جای زمین یک خاصیت دارد یعنی اکر نبود کویر ما قدر جنگل های زیبایی را که خداوند خلق کرد نمی دانستیم (241038)
یاسر دزکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۳ ۱۸:۳۱
با سلام
همه دنیا قشنگ است اما زیباترین کشور دنیا سرزمین بزرگ دزک در ایالات متحده بختیاری است (241399)
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۲۳:۰۱
یاسر کارش بیسته فقط سریع, دیگه چجوری درست:- (242888)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ۱۴:۱۲
آقا یاسر کشوری به نام ایالات متحده بختیاری وجود ندارد شما باید میگفتین منطقه بختیاری.البته با یک قسمت حرفتون موافقم اون هم اینکه منطقه زاگرس از استان کردستان به طرف پایین گرفته تا استان فارس که همه شامل زاگرس میشود با جنگلهای بلوطش واقعا زیبا و دلربا هست. (244218)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۵ ۰۷:۳۸
من خیلی از منطقه های بختیاری ها رو رفتم واقعا منطقه های زیبا و جالبی دارن (241566)
ایرج ایران منش
۱۳۹۳/۰۴/۲۵ ۱۰:۳۰
نام کشور زیبای ایران در کجای این لیست قرار دارد؟ (241568)
از کردستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۷:۱۶
زیباترین جای دنیا کردستان است (241785)
مهدی صفاپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۳:۳۰
زیبا ترین جای دنیا روستای اسطرخی شیروان خراسان شمالی است. (241980)
مهزیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۲۲:۲۳
هرجاکه برویم اسمون همین رنگه جانم ایران (242470)
Ashkan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۴
آسمون همین رنگه، زمینش فرق داره! (268058)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۰
اشکان دمت گرم حرف حق جواب نداره. (268170)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۱ ۲۳:۴۳
کشورهای اروپای شرقی به دلیل اینکه که کمتر به سمت صنعتی شدن پیش رفتند توانستند اصالت محیط زیست خودرا حفظ کردند.(نظر شخصی) (243148)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۲ ۰۶:۴۷
زیباترین جای جهان انجاست که به کسی طلم نشود (243168)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۴ ۲۱:۵۸
بهترین جای دنیا جایی است که تندروی نباشد!! (243474)
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۴ ۲۳:۴۷
من هرجای دنیا برم حتی خوشگل ترین جاش باز مثل یه بچه شیرخواره دلم مامانمو میخواد
ینی همون ایرااااااااااااااااان (243490)
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۲۱:۵۳
بهترین جا جاییه که دلت اروم بگیره ونفست اارام بزنه (243828)
مستعار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۰۸:۴۰
از نتیجه معلومه که میبد جزو لیست کاندیدها نبوده . (243991)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ۰۰:۲۰
زیباترین جای دنیا باغچه کوچیک خونه ایه که توش ادم غصه فرداشو نداشته باشه،وخنده های خونواده تا سرکوچه بیاد،اخ دل خوش،اعصاب راحت،کجایی!!یادت بخیر (244186)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ۰۷:۴۲
زیباترین کشور جهان جایی است که :
حقوق شهروندان بطور مساوی مورد احترام قرار گیرد
مردم به معنای واقعی سرنوشت جامعه خویش را تعیین کنند
قوه قضائیه کاملا مستقل و توانمند داشته باشد
تمامی مسئولان در مقابل مردم پاسخگو باشند
مردم ولی نعمت باشند ومسئولان کارگزار مردم ونه بالاعکس
فرصت های علمی شغلی واقتصادی وفرهنگی وورزشی و.. حقیقتا بدون تبعیض وبدون رانت در بین مردم توزیع شود
ازادی بیان .اندیشه وتفکر بجای استبداد حاکم باشد
اخلاق انسانی ومودت ودوستی و صداقت در جامعه جاری باشد (244198)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ۱۱:۴۰
منظورت ایرانه؟همه اینا تو ایران هستاااا؟! باور کن (255198)
اشکور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۰۲:۵۸
اشکور خیلی قشنگه (244365)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۵ ۱۸:۱۶
درود بر شرفت همه جملاتی را که نوشتی در دین اسلام هست منتها باید بتوانیم ان را اجرا کنیم (253040)
حسن ايران نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۰۰:۱۴
برازجان ما هم بجاد خودش ديدن داره و جزء بر ترينها محسوب مياه شما يك بار قدم رنجه كنيد تا بدون يد شرج و گرما و رطب يعنى چه (244690)
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۳ ۱۶:۰۲
كشوري بنام ليتوني نداريم . ليتواني هست و لتوني كه اينجا منظور شما لتوني درسته كه پايتختش هم ريگا . (245090)
ارین تتل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۰۰:۵۴
عشق است ایران (245835)
کورش
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۵۴
زیبا ترین کشور دنیا جایی که پای هیچ انسانی به انجا باز نشده است؟ چون ما ادمها ذاتا ویرانگر هستیم. (247343)
ترنم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۲:۴۲
ایران من زیباترین کشور است (247384)
sina
۱۳۹۳/۰۶/۰۳ ۱۰:۲۱
عاااااااااااااالییییییییییییی بوووووووووووووود (248121)
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۳ ۱۴:۳۹
دقیقا ایران ما تورده چندمه؟ (248182)
شیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۳:۳۵
کشور فقط اترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریش
عشق من اتریش (248660)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۲:۳۸
واقعاااا زیباس حتی برای کسی که سخت پسند باشه فوق العاده رویایی. (266309)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۱۴:۲۴
دلم به حال خودمون میسوزه که عشق یه سفر خارجی هستیم ولی باید به گور ببریم (248666)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ۲۱:۳۶
اقا اروپا كلا قشنگه فقط تو تو ايران نباش (248705)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۷ ۱۵:۵۶
پس امریکا کو (250701)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ۱۱:۴۴
هر کسی یه جوز علاقه داره.من شخصاً بیشتر عاشق مناطق قطبی ام تا سرسبز.حالا یکی بیابونی دوست داره یکی سرسبز یکی قطبی.همه که یه جور نیستن. (255200)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۰ ۱۶:۵۳
زمانی که ما داریم این چنین جنگل گلستان یکی از زیباترین جنگل های جهان را می سوزانیم رتبه ۱۳۲ هم زیاد است (251102)
لالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۱۴:۰۵
به نظر من ترکیه از همه جا بهتره (252035)
ناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ۱۳:۳۷
من درامریکازنگی کردم وترکیه اسپانیا نروژ سفر کردم .البته همه بنوبه خود زیبا هستند ولی باور کنیدهیچ کجا به کاملی ایران خودمون نمیشه هر گوشه از سرزمینمان زیبائی خاصی دارد. افتاب فراوان. .و هر چیز دیگری در ایران فراوان یافت میشود باور کنیدخداون بما خیلی لطف داشته ولی تنها چیزی که نداریم قانونمنیدی است که همه زیبائی ها را خراب میکند.باور کنید مرغ همسایه را غاز میبینیم .بیائیم برای کشور عزیزمان بیشتر تلاش کنیم و دوستش بداریم. (252759)
حسن
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ۰۰:۲۷
زیباترین کشور ،کشوری است که امتحان میان ترم و پایان ترم نداشته باشه. (264138)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۲:۴۴
خوب اگر اینقدر که خوبه شما چرا کشورتو ترک کردی و رفتی . (266310)
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۶:۲۳
دوست خوب ! لطفا اگر می خواهید در رد نظری استدلال کنید ابتدا تلاش کنید نوشته ها را با دقت بخوانید...! سفر یک نفر به کشورهای دیگر و حتا زندگی کردن در آن و سپس بازگشتن به کشور و اظهار نظر کردن در مورد دیده ها و تجربه ها کجا و ارتباط آن با استدلال شما کجا...؟! (267140)
دوستت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۰۰:۳۸
دوست خوبتر !! مردم علم غیب ندارن که نظر دادی و الان میگی که برگشتی . ابدا دلیلی هم نداره به اصطلاح لیست کشورهایی رو رفتی حتما تعریف کنی .فرق مرغ و غازم خیلی واضحه !!. هر کس آزاده که هر جایی رو طبق سلیقه اش بپسنده و اعمال نظر یعنی دیکتاتوری. (267252)
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۱۲:۳۵
دوست خوب من!1- بنده خانم ناهید نیستم...! 2- اگر نوشته ی بنده , نوشته ی خانم ناهید و نوشته ی خود را با دقت بخوانید متوجه اشتباهات خود می شوید...! 3- شاد و پیروز باشید...! (267358)
کیخسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۲۳:۱۶
ناشناس
ناهید خانوم گفتن سفر کردم.کجا گفته کشور را ترک کردم و دیگه برنگشتم.عقده سفر داری؟نکنه شما ایرانی نیستی و احتیاج به مترجم داری؟ (267240)
sevda
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۵ ۱۸:۱۷
بریم بمیریم.....ترکیه شده دوم واقعا خاک بر سرمون:/ (253041)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۶ ۲۲:۵۹
مزیت اونا نسبت به ما اینه که نسبت به درخت و کوه و رودخانه هایشان مهربان بوده اندو. (253320)
علیزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۰۸:۳۸
به تجربه هرجا که کوه و آب و گیاه بگونه‌ای با هم آمیخته شدند یک منظره ایجاد شده و مظهر زیبایی . آشکاره شرق آسیا و اروپا و نیمه‌ی جنوبی آفریقا بهترین میشند.
ولی از لحاظ جاذبه‌های تاریخی ، مذهبی ، فرهنگی و حتی علمی و درمانی ترتیب کشورها خیلی متفاوته.
تبلیغات در زمینه‌ی نظرسنجی حرف اول رو میزنه باید آمار علمی باشد نه عاطفی. (253769)
نانازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۰:۱۵
ب نظر من ایران بخاطرموقعیت سوق الجیشی وچهار فصل بودنش میتونست رتبه اولو داشته باشه ایران از هر لحاظ تکه اینو بدون هیچ تعصبی میگم طبیعت ایران جزء ده کشور دنیاست ما باید کشورمونو ب جهان نشون بدیم البته برا دیدن زیبایی های ایران باید چشم بصیرت داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!! (253867)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۰
تعصب و بی طرفی از نوع پیامتون لبریز شده. (266313)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۰۴:۲۸
تو که با اسم ناشناس کامنت میفرستی و فقط بر ضد ایران نظر میدهی من دیگه مطمئن شدم که تو . . . فقط هر جوری شده میخوای به نظر کسانی که ایران را ستایش میکنند دهن کجی کنی.. . ایران در حال حاضر روزگار خوشی ندارد ولی مطمئن باش دوباره میسازیمش.جاوید ایران (270418)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۱۹:۰۳
من با ایران و آباد کردنش مشکلی ندارم ولی نشستی از اول صفحه تا اخر به مردم تهمت می زنی و خودتم ایران دوست !!! می دونی. یک ایراندوست به هموطنش انواع تهمت ها رو نمی بنده اینو یاد بگیر. از ایران عزیز با هر کی اباد بشه امثال تو اباد نمیشه که هیچ بدبختم میشه فکر کردی اولین نفری از این حرفهای قشنگ بلده بزنه اخریشم نیستی ! کاری جز توهین و ادعا کردن نداری (270527)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۶ ۱۵:۴۰
نکنه تو همون ناشناس ایران نشناس هستی که با 10 اسم مستعار نظر میده؟! اولا من توهین نکردم دوما چون بهار نقطه چین کرده فکر کردی توهین کردم؟ نه عزیز من بنده یک اصطلاح سیاسی بکار بردم و بهار سانسور کرده است.سوما شما و دوستان و ایل و قبیله تون با هم قرار گذاشتین که به بنده منفی بدین. مثلا کامنت هایی در جواب برخی دیگر فرستادم که هم به من و هم به اون نفری که جواب دادم منفی دادین.که فقط تا اسم من را دیدند بدون خواندن منفی دادند.از توهین هم بیزارم اینو بدون. (270679)
حميده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۲:۳۵
مناظر زيبا و بكر افغانستان و بعدا سودان و ماداگاسگار در جهان جز اولين ها هستند (253929)
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ۱۲:۲۶
زمین وطن من هست و زبان مرزهایش (254329)
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ۱۳:۱۷
پذیرش جهانگرد ملزم به تعدیل یا لغو بک سری محدودیتها و کنار گذاشتن برخی تعصبات بی جا است وهمین طور تامین امنیت وتبلیغات است . بدون شک ایران دارای پتانسیل فراون در زمینه پذیرش جهانگرد دارد (254332)
somayeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۸ ۱۵:۰۶
قدردان داشته هایتان باشیدباورکنیدچه بسیارادم هایی به داشتن انهاارزومندندایران زنده باد (255112)
قل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ۰۷:۳۱
قل سیروا فی الارض .........کاش هم اوضاع اقتصادیمون و هم رابطه مون با همه دنیا خوب میشد و با عزت و احترام میشد بریم همه جاهای دنیا رو ببینیم (255178)
تایماز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۱۳:۰۶
با تبلیغ میشه بدترین جای دنیا را بهترین نشان داد
ایران خودمون به صورت یک مجموعه همه جاش عالیه ولی متأسفانه رسانه های رسمی فقط مناطقی از مرکز کشور + جزیره کیش و زیارتگاه های مشهد را به مردم تبلیغ می کنند (256226)
اذرخش
۱۳۹۳/۰۷/۲۶ ۱۵:۰۲
احتمالا کشورهای اول لیست ازمدیریت جهانی احمدی نژاد استفاده کردن (256488)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۱۷:۴۲
اگه بهشت هم باشه کافیه یه دلوا÷س اونجاباشه جهنم میشه (307359)
..................
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ۱۴:۳۱
فقط ايتاليا
واقعاً شهرهاي زيباييي داره
مثل رم،ونيز،پيزا،فلورانس و ... (256665)
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۱۱:۴۸
از نظر من چین تکنولوژداره (257871)
مدیسا
۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ۱۴:۴۷
به نظر من هلند قشنگترین جاست (258782)
محمد
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۲:۳۳
قلی تپه زیباترین دهکده منظومه شمسی
به سن قانونی رسیدین
بگین تا بهتون آدرس بدم
شک داری برو گوگل ارث (261156)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۳:۰۵
واقعا بی غرض و تعصب باید از ترکیه یاد بگیریم...هم تو کشاورزی و صنعت توریسم و صادرات نساجی اوله تو منطقه...هم تو حفظ منابع طبیعی و زیبایی کشورشون اولند...لایک دارن واقعا... (261170)
yasin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۳ ۱۰:۴۷
من منظره ای معمولی در غروب یک روز بهاری از روستایمان برای یکی از کارشناسان خارجی همکار ارسال کردم بمعرفت میگفت فتوشاپه و حقیقی نیست .ولی وقتی این کارشناس را بردم کویر سمنان توی تابستان و بهش گفتم میخوای بریم برف بازی ؟فکرکرد شوخی میکنم ولی وقتی رفتیم توی یکی از یخچالهای معرف در کوهستانهای شاهرود و کمی برف توی لباسش ریختم به ما گفت اگر من جای شما بودم خدا را بداشتن چنین مملکتی و کشوری شکر میکردم.
بله دوستان گرامی همیشه مرغ همسایه غاز است ولی باید باور کنیم هیچ کجا وطن نمیشه و زنده باد ایران ما. (261928)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ۱۵:۲۸
درود بر شرفت که اینقدر ایراندوست هستید.جاویدان ایران زمین. (262322)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۵
هر کس هر جایی رو با ویژگی روحی می پسنده زورکی و اجباری نیست حتما باید چیزی کسی می پسنده دیگران هم بپسندن اسم این کار دیکتاتوری (266315)
عشق ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۲۳:۰۲
شما مثل اینکه زورکی ایران هستید.لیاقت شما کشورهای عقب مانده آفریقاست. (267233)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۲۳:۳۵
لیاقت شما هم واقعا با این طرز فکرت دقیقا همین جاست !! (268214)
هموطن
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ۲۳:۵۸
هموطنان به یکدیگر توهین نکنید همه ما ایرانی هستیم چه خوب چه بد. همه جای دنیا قشنگه چون خدا خالق همه اونهاست. (272935)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ۱۰:۵۸
والا صد رحمت به کشورهای افریقایی اگه پول نیست دیگه این داستان های عجیب غریب و دعواهای همه جوره اعصاب خوردی ما رو ندارن. فکر کردی مثلا تو مترو میری بهت چه حسی دست میده اینکه تو جنگلهای افریقا که حداقل زبیایی خاص خودش داره یا اینکه حس می کنی تو لوزانی یا شایدم نیویورک ! خیلی خودمونو دست بالا نگیریم (272552)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۱:۱۹
ایران خانم
شما به نظر میاد فقط جنگلهای استوایی آفریقا را دیدید.ولی آفریقا بیشترش بیابان بی آب و علف هستش و فقط نزدیک به ربع مساحت آفریقا جنگلیست.خیلی خودمونو حقیر نپنداریم. (273005)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۵:۱۱
اعتماد به نفسم خوبه ولی باید مشکلات دید تا به فکر حل کردنش باشیم نه انکار کنیم.
چشم. هیچ ایرانی ضد ایران نیست بد مملکتشو نمی خواد. (273043)
عشق ایران 2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۰ ۱۸:۲۶
مثل اینکه نفست از جای گرمی بلند میشه !
دلواپسی؟ (306567)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۱:۵۱
اخه چه ربطی داشت ؟؟؟!!!
عاشقی؟!!!!!!!!!!!
خدا یک کم عقل بهت عطا کنه (308072)
موافق
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۶ ۲۳:۵۳
درود بر غیرت تو ایران داد (272932)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۳:۲۰
به کسی که این همه به مردم انواع بی احترامی ها رو کرده به خاطر عقیده اش. ، درود می فرستی حالا اینجا نصیحت می کنی .
هم شما هم ایشون موفق باشید. (273028)
موافق
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ۱۶:۵۳
ایرانداد کی به ایران بی احترامی کرد.؟ اون گفت: ایران قشنگه منم گفتم درود بر غیرتت. فکر کنم متوجه منظورم نشدی؟
راستی بهار اون پرچم چیه چسبوندی کنار کامنتم من از ایران کامنت میدم. بردار اون پرچم رو. (273285)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۰۱:۲۴
ببخشید ایران خانوم
بنده چه بی احترامی کردم؟ یک نمونه اش را بفرمائید؟ اگر به کسی بی احترامی کردم واقعا عذر میخوام؟ (273473)
شهاب
France
۱۳۹۳/۰۸/۲۶ ۱۸:۵۳
زیباترین جای دنیاروژهیلات کردستان است (263041)
سیدخلیل مرتضوی -بوکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۶ ۲۳:۲۳
ایران زیبا ترین کشور جهان است. (263128)
مریم عظیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۵:۱۸
با سلام به نظر من زیباترین مطلق وجود ندارد و زیباترین را باید دید با چشم باید دید نمی توان زیبای مطلق را دید اما عینک زیبا به چشم بزنیم حتما زیبا می بینیم پس چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید به همه چیز زیبا نگاه کنیم خواهیم فهمید همه چیز و همه جا و همه کس زیباست. (263181)
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۱۶:۳۸
چرا یه عده همش اصرار می کنند که بگویند ما ملت بدبختی داریم که بی فرهنگ هستیم اصلا این اشخاص خبر دارند که دو سه سال پیش در انگلیس یک ایرانی توسط نژاد پرست ها زنده زنده سوزانده شد و مردم انگلیس فقط نگاه کردند؟! من برای اونایی که فکر می کنند غرب مهد تمدن و انسانیت است متاسفم. (264028)
انتی انگلند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۱۰
تو همون انگلستان یک سیاهپوست سر سرباز انگلیسی رو برید حتی اعدامش هم نکردند (265078)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۸
اینو کارشون یک طرفه به قاضی رفتن است متاسفانه فقط ما خوبیم کل دنیا بد است . (266316)
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۰:۰۵
چرا این قدر بی ربط جواب می دهید من منظورم این است که چرا کل دنیا خوب است و فقط ما بد هستم آیا این یک طرفه به قاضی رفتن است؟ من که منکر عیب های خودمان نیستم راستی چه شده که شما از نقد انگلیس اینقدر ناراحت شده اید؟؟؟؟ (266459)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۱۶:۴۰
بی زحمت یک بار متن خودتو بخون بعد حرف بزن !! (266642)
اعتدال
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۰۰:۰۴
خودتم که یه طرفه به قاضی رفتی (272937)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۳
ما خودمون ایرادمون باید درست کنیم چرا همش به دیگران کار داریم (266314)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۸ ۰۱:۴۰
چه ربطی به زیبایی های طبیعت داره اینجا که می رسی ربط پیدا می کنه . (268444)
مهاباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۳ ۰۰:۰۹
زیباترین کشور کشوری است که دارای عالی ترین نظام اموزشی باشد. (264427)
حسین محرمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۶ ۰۸:۴۵
با سلام کشور ایران نقاط بسیار زیبایی دارد. آیا تاکنون به دیلمان سفر کرده اید برای خودش بهشتی است .3نقطه در جاده چالوس هست که فوق العاده زیباست .
والسلام (265427)
سما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۲:۱۶
به نظر من زیباترین کشور ایرانه (266841)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۷:۲۷
نظر داشتن با واقعیت از زمین تا آسمون فرق می کنه !!!بلکه بخوای خودتو گول بزنی. (266930)
کیخسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۲۳:۱۰
ناشناس
نظراتت را خوندم.گذشته از تعصب برخی به ایران که شاید از دوست داشتن زیادی ایران باشد, نظرات شما هم نشان از عمق کینه شما نسبت به ایران دارد.هر کامنت که از ایران تعریف کرده تو یک نظر مخالف گذاشتی بدون اینکه مطلب را باز کنی و دلیل خودت را بگی. (267237)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۱ ۰۸:۳۷
هر کی از ایران تعریف کرده کلی منفی خورده!!
تعجب از سایت بهار که بیشتر خواننده های مطالبش به ایران منفی میدن!! (271699)
صدای طبیعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۱ ۱۳:۲۳
شما هم بهتر بود با ی اسم نظرت با فاصله یک دقیقه میدادی .اگه جای خوبی هم هست بگید ما هم بریم . ما که هرجا رفیتم جز آلودگی و سر وصدا و شلوغی حتی تو طبیعت چیزه دیگه ای ندیدیم. بعلاوه شکارچی های وحشی .دریا و ابش هم کثیف و بی نظم و... تو قاره سبز درخت های سرسبز ومنظم و بهداشت و هوای خوب هست. حتی کوههای که اطرافش پر از درختهای سبز و دریاها و مجاورت اقیانوس زیبا و جالب هست. اگر کسی به شما بگه جای خوب ببرمت ببینی نمیری . پس مساله رو بی خودی به طرف ناسیونالیستی نکشون. (271791)
راعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۱ ۰۸:۳۹
محیط زیست ایران درگیر سیاست بازی سیاست بازان است!
و گرنه کمتر کشوری مثل ایران طبیعت چهارفصل داره. (271700)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۲ ۱۳:۵۲
شما همین ایرانداد هستی که همه جا ناراحت و شاکی به زنده باد ایران منفی میدن. هر ساعت به خودت مثبت ومنفی میدی. (272007)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۲ ۱۸:۲۸
در ضمن سارا خانوم
با اینکه هر کسی میتونه به خودش مثبت بدهد ولی این کار را نمیکنم.سندش هم کامنت های بالاتر هست که میبینی حتی یک مثبت هم نخورده در حالی که میتونم این کار را بکنم.من تعجبم از کاربران این سایته که میدونم اکثرا ایران را دوست دارند و اصلاحطلب هستند ولی همین که بنده نظری میفرستم منفی میدهند.باور کنید اگه بخوام راحت میتونم ایران را ترک کنم ولی دلم اجازه نمیده. همچنین هیچ پست و مقام دولتی هم ندارم که فکر کنید به خاطر اون ایران ایران میکنم. (272019)
۱۳۹۳/۱۰/۰۳ ۱۴:۵۷
مثبت ها و منفی ها معیار سنجش درستی و نادرستی نظرات نیست; محکم بودن استدلال ها -که می تواند بیانگر استوار بودن بنیان های فکری باشد- درستی نظرات را اثبات می کند...! در ضمن تنها شما منفی باران نشده اید, بنده و دیگران هم منفی باران شده ایم; باید به نظرات مخالفان احترام گذاشت.همه ی ما باید در زندگی تلاش کنیم هم انتقاد پذیر باشیم و هم در رد و قبول نظرات, استدلال های محکم داشته باشیم...!شاد, پیروز و ایران دوست باشید...! (272167)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۳ ۰۰:۲۵
سارا خانوم
به شرافتم قسم که آن 2 نفر بالا که کامنت فرستادند بنده نیستم.آن 2نفر هم دلبسته ایران هستند.خود شما ایران را دوست ندارید؟ (272049)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۲۰:۳۹
شماچرا کشورهاروباهم مقایسه میکنین ایران بهتره و برای اینکه ایرانیم بایدبه ایرانی بودنمون افتخارکنیم زیباترین جاشم شماله (267213)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۰:۱۸
اگه ی سر به شهرکرد بزنی متوجه میسی بام ایران از همه جای دنیا بهتره. ها کاکا راست ایگوم (268228)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۲۰:۰۵
زیباترین جای ایران منطقه دوهزار در شهر شهسوار از استان مازندران است باور نمیکنین برید سرچ کنین (267441)
میتی
Norway
۱۳۹۳/۰۹/۱۴ ۱۱:۳۲
ایران خودمون و البته چون بیشتر
نروژ را دیدم دوم فرض می کنم ... (267494)
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۱۵:۳۱
ایران بود اگر یک عده دست به تخریب محیط زیست نمیزدن (268364)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۰۰:۲۲
ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود خون دلها خورده ایم (268694)
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۰۰:۲۳
اونم به خاطر یه سیخ کباب (268695)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۰۰:۰۹
منطقه کربال در استان فارس بی نظیره (268692)
مهنوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۰ ۲۳:۳۶
بهترین جاها نیویورک وپاریس ولس انجلس ترکیه ومالزی ولهستان وبرزیل وتایلندوایتالیاوفرانسه واسپانیاوپرتغال وفنلاندوالمان....... زیاده ایرونم یکی از انهاست (269128)
روزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۱۷:۲۹
ای کاش ایرانی واقعا ایران داشتیم (270516)
niloofar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۶ ۱۳:۳۴
پس ایران جایگاه چندم رو داره؟؟؟؟؟ایران مناظر زیبا و دیدنی زیاد داره (270636)
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ۱۵:۲۴
بابادل خوش . (271093)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ ۲۳:۲۹
اگربعضی سودجویان بگذارندبهترین کشورایرانه (271570)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۳۰ ۰۳:۱۷
الحمدلله هرروزشاهدگزارش زیبائی کشوری می شویم اماعلت یابی نمی شود که چراگرایش مردم از دیدن انهمه هنردست ساز آدمی خسته و رو به زیبائی های طبیعی میاورند
همه مردم برای آزادی آنجا نمیروندچراکه جاهای ازدتر بیشماری را میناسند (271596)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۳ ۲۳:۵۶
فقط NEWYORK (272269)
A R A M I S
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۸:۴۷
عاغا یه نفر یه قرص استامینوفن بده من ثواب داره بخدا تا اخرین کامنت اومدم سرم پوکید هر چی کشیده بودم فرت شد رفت (272377)
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۵ ۲۳:۱۵
قرص نمیخواد ، یک بار دیگه از پایین به بالا بخون حالت جا میآد (272461)
آمار دان
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ۱۵:۲۵
بهتره بدونید لتونی و کره جنوبی با هم در رتبه 10 دنیا بالاترین آمار طلاق رو دارند. مردمی که کشور شون زیبا ترینه( لتونی ) . .این یعنی اینکه با این وجود دل خوش ندارن. خوهشا بعدش نگین که طلاق تو ایرانم زیاده چون درسته که داره روز به روز بیشتر میشه ولی هنوز حدا رو شکر با کشورای اول دنیا توی طلاق فاصله داریم . (273045)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ۲۰:۳۸
واقعا چشم اندازهای زیبایی است. ای کاش کشور زیبای من هم با مدیریت صحیح و جذب گردشگر به مردم جهان معرفی میشد. به نظر من با معرفی ایران به جهان و باز شدن فضای مملکت و از میان رفتن موانع دست و پا گیر ورود گردشگران، ایران عزیز هم در میان ده انتخاب برتر جهانیان قرار می گیرید. به امید آن روز... (274605)
عبداله
۱۳۹۳/۱۰/۱۴ ۱۲:۰۶
پای در زنجیر پیش دوستان به که با بیگانگان در بوستان
کشور ما بهترین کشور بود اگر ما و مسئولین با دقت بیشتر و آینده نگری اقدام می کردیم. در کشور ما بزرگترین دانشمندان، محققان، و . . . تا زمانی که فوت می شوند ناشناس هستند و ارزشی به انها داده نمی شود، سایر مناطق دیدنی ما هم همین حالت را دارد زمانی که از بین میروند یادمان می افتد، در عوض افرادی که در کلاس و مدرسه نتوانستند درس بخوانند و بهر نحوی وارد فونبال شدند برای خودشان کلاسی گذاشتند و ... و این افراد در کشور ما بها داده می شوند و منابع بیت المال ... (275013)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۸ ۱۴:۳۳
زیباترین کشورکشوری است که باعلم وفناوری درهمه عرصه های پزشکی صنعت وکشفیات مختلف به بشریت خدمت کند!واکسنهای مختلف ابداع کند وسایل ارتباطی راگسترش دهدو...نه کشورهایی که تروریست تربیت کنند وبه جان انسانهابیندازند!!!!!آری تمام زیبایی هامال آن کشورهاست نه لیتونی که خیلی ازانسانهااسمش روهم نشنیدند!!!!!!!!!!!! (276473)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۰۵:۴۴
واقعاً اقاى شهردار ي بليط بگير ي سرى اونجا بزنه تا ببينه چه به سر تهران و زندگى مردم دراورده و تهران به اين قشنگيو به چه روزى دراورده وچه جهنمى براى شهروندهاش درست كرده (277016)
فریبا خانووم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ۱۹:۵۸
زیبا ترین کشور هند حتی از ایران هم قشنگ تره نمیگم ایران زشته اما
بیشتر اونهایی که میگن ایران خوبه و جونشون برا ایران فدا میکنن اگه یه فرصت گیر بیارن سریع از ایران میرن😁 (277483)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۰۲:۰۴
کافر همه را به کیش خود پندارد!!! شما چرا باور ندارید که ایران فدایی زیاد دارد؟ فکر کردی چون خودت میخوای بری خارج از ایران ولی توانش را نداری همه مثل شما هستند؟زمان جنگ چطور یه بچه 13 ساله خودش را زیر تانک دشمن میاندازد؟ غیر از فدایی ایران بودن مگر علت دیگری دارد؟نمیگم ایران مشکلات ندارد ولی بالاخره روزهای خوش ایران هم از راه میرسد مطمئن باش مطمئن. (279829)
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۲ ۱۶:۵۶
ازایران بریم بیرون چیکارکنیم؟مگه اونورچه خبره ؟آدم اگه خیلی هنرمنده بایدتوی خاک خودش پیشرفت کنه این یعنی هنر (297983)
سدنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۴ ۲۰:۴۰
آفرین عزیزم زیباترین کشور هند ولی ایرانم قشنگه.به قول فریبا خانوووم همهاونایی که جونشونو واسه ایررررران میدن طی یه فرصت سریییییع میرن اون ورآب (278916)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۵ ۰۸:۰۵
زیبایی طبیعت البته که دیدنی وجذاب است
اما کشور زیباتر است که مردم ان در ارامش ودوستی ودرستکاری وهمدلی وصفا در کنار هم زندگی میکنند وخبری از بخل کینه وتجاوز رنگ وریا نیست (279059)
فاطما
Australia
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۶:۲۰
زنده باد ایران با آبهای کثیف دریای مازندران و هوای آلوده و سرطان زا تهران (280361)
mohamad ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۱۹:۴۴
به نظر من زیباترین جای جهان کانون گرم خانواده است اگه باسلامتی صفا وصمیمیت یک دلی همراه باشه هر کجای این دنیا باشه زیباست درود بر همه خانواده های ایران (282418)
حسین
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۰۹:۵۷
اگر در کشور ما هم این فرهنگ جا بیفته کهدر محیط آشغال نریزیم کشور زیبایی خواهیم داشت (283744)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ۲۲:۴۴
همه دنیا زیباست اگر ما خرابش نکنیم (283988)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۱۲:۴۵
اگر در کشوری بر مبنای عقلانیت-اخلاق وادب برنامه ریزی شود زیبا می شود متاسفانه در ایران برعکس این سه کلمه هست.8سال شعار توخالی بجای شعور-8سال نخبه کشی-8 سال ترویج افراطی گری.......... (285108)
حدادنور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ۱۴:۲۴
هیچ جا به قشنگ روستای عزت شهرستان نوشهر مازندران نمیشه امتحان کنید لذت ببرید (285624)
باقر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ۲۲:۴۱
عشق است ایران خودمون (287614)
میلاد دزفول
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ۱۶:۴۴
زیباترین جای دنیا خونه آدمه به نظر من (288311)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۰۱:۰۴
اونایی که به کشور خودشون منفی میدن انسان های سست عنصری هستن که نه لیاقت موندن تو ایران رو دارن و نه عرضه آباد کردنش رو و خودباخته کشورهای غربی شدن والا ایران خودمون اگه تدبیر و مسئولیت باشه بهترین جای دنیا میشه
به نظرم این نظرات منفی اول کامنت ها یه عقده و رویارویی با آقای ایرانداد بود (306830)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۵ ۰۸:۰۱
آقا ساسان
از نظر لطف شما سپاسگزام.
نه اینکه از بنده پشتیبانی کردید,کلا وقتی نظرات مشابه نظر شما را در مورد ایران میبینم به هم میهنانی نظیر جنابعالی افتخار میکنم.اون منفی های کامنت های بالا هم دیگه همه میدونند که چند نفر مشخص با چندین خط موبایل ارسال کردند و گرنه ایرانی همیشه با غیرته.پاینده و ایراندوست باشید. (307020)
مهدی عسگرلو خوی
Canada
۱۳۹۴/۰۱/۰۲ ۰۱:۲۷
زیبا ترین جا جای هست که دلت خوش باشه . تو ایران خوشی وجود نداررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررد همیشه عذادارییییییییییییییییییییییییییییییه (297623)
۱۳۹۴/۰۱/۱۴ ۱۰:۳۳
بستگی داره اگه زندگی کردن بلدباشی توعراق هم باشی میتونی خوش بگذرونیوشادباشی..گذشته ازاون خیلی شرایطوسخت میکنن باخواسته های نشدنیشون فقط ادعادارن...الان اینایی که میکنن(اگه کنترل کشوردست من بودایران بهترین جای دنیامیشد)همینااگه کنترل ماهواره دستشون باشه دهن ادموسرویس میکنن دیگه کشور...... (298329)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۳۸
البته وضع عراق از ما خیلی بهتره (305402)
من مسلمانم!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۷ ۰۰:۳۸
آقا ژاپن تو لیستشون نبود؟؟داریم از ژاپن قشنگ تر؟؟ (297860)
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۰ ۱۵:۵۹
ایران عزیز بهترین جا دنیاست قدرش رابدانید (297915)
۱۳۹۴/۰۱/۱۴ ۱۰:۲۹
وای دلتون میادایران به این زیبایی....بااین تاریخچه پرعظمت که باخوندش افتخارپرشکوه گذشتمون دل دشمنامونوبه لرزه درمیاره........البته کشوره چین خیییییلی جذابه......مخصوصابااون اژدهای تخیلیشون پرطرفدارترم شده (298328)
آبتتن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۳۵
خداييش دزدان نميزارند ايران آباد بشه ما مشكلمان توي عدم مديريت هاست توي شهر ها زير ساخت ها و زيباييها و جود ندارد .شهر ها همه مرده اند مسئولين اكثريت بيسوادند .ما مشكلمان اينجاست و الا كشور ما پتانسيل همه چيز را دارد .اكثريت مسئولين كشور ما نه كارشناسند نه كاردان و نه كار اجرايي بلدند و نه معلوماتي بخاطر سليقه و رابطه بازي پست مي گيرند واين است سرنوشت كشور ما ... وضعيت جاده ها ، فضاي سبز ، زير ساخت ها ، فاظلاب ها ن شهر سازيها و خيابان ها را نگاه كن و خودتان قاضي شويد . (299299)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ۱۶:۵۹
ايراني هميشه باغيرته (300098)
احمد
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۰:۴۷
شمال کشورمان ازتمام دنیا زیباترمیشوداگرمسولین همت کنند (300506)
پریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۹ ۲۱:۵۰
بهتره هر بحثی رو سیاسیش نکنیم ایران بسیار زیباست و جاهای دیدنی تاریخی و طبیعی زیادی داره مشکل ما اینه که جو حاکم در دنیا بر علیه کشورمونه وچون ما محدودیت هایی از نظر دینی داریم توریست کم به کشور ما میاد هر کشوری زیبایی های خودشو داره خود من دوست دارم همه جای دنیا رو ببینم چون همه جای دنیا زیباست (300832)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۲۳:۰۷
چند وقت پیش رفتیم ترکیه روم نمیکرد بگم ایرانی هستم..چون اونجا ایرانی ها از دلقک هم مضحک تر هستن...دختراشون با شلوارک گل گلی و عینک افتابی و تاب و دو کیلوگرم آرایش غلیظ و مرد هاشونم مست میکنند و پای ثابت دیسکو ها هستن...همه جای دنیا اینطوره (ایرانی ها هستن)..منم تصمیم گرفتم برم جمهوری صحرا واقع در آفریقا...فکر کنم تا حالا اونجا ایرانی رخنه نکرده... (303223)
کیخسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۰ ۰۱:۵۹
آقا حسین خودت چرا رفتی؟ لابد رفتی نماز و روزه را به جا بیاری؟! اینهمه به هموطنان خودت توهین نکن. (307808)
.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۱:۵۶
واقعیت داره بابا یعنی بگیم دروغه !!!!!!!!!!!!! (308075)
......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۲:۲۲
وقتی داره میگه بدش میاد حتما با این کارها مخالف !!!
همه که میرن خارج دنبال کثافت کاری نیستن !!!!!!!!!!!!!
خیلی ها برای نمایش های بین المللی یا خرید تجهیزات پیشرفته از کشورهای صنعتی مثل آلمان یا ایتالیا و .. یا رسیدگی به نماینده هاشون تو ترکیه ودبی میرن و برادر هم اکثر کشورها میره و اتفاقا نه ایشون بلکه خانواده ما نماز اول وقت می خونیم یا دوستانی دارم که درامریکا پدراشون برد تخصصی پزشکی دارن و نماز و روزه و عبادتشون یک روز هم قطع نمیشه .
این قضاوت های اعصاب خورد کن ابگوشتی اسمش وطن پرستی نیست ... (308082)
آتوسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ۰۶:۵۰
فکر کنم تا حالا اونجا ایرانی رخنه نکرده!!!
واقعا خجالت دارد.تا به کی از ایرانی بودن میخوای فرار کنید؟به جای ماندن و درست کردن خرابیهای احمدی نژاد و دارودسته اش میخوای فرار کنی؟! اونم به آفریقا؟! واقعا اگه 40 یا 50 سال پیش بود بازهم از ایرانی بودن فرار میکردی؟ واقعا باید گفت:خیلی مردی آقا ایرانداد (316176)
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۰ ۰۷:۳۱
سلام بنظرم ایرانی مشکل داره متاسفانه ما سالها اشغال شدیم تحقیر شدیم خرد شدیم خدا ازشون نگذره توسط اقوام مختلف همسایگان و دول غربی شرقی ما اسیب دیدیم بمدت چند قرن و نسل این رفتارها و برخوردهای نامناسب و تنبلی ها و مشکلات خلقی همش ماله هموناس درسته قرنها گذشته ولی اثر یه زخم گاهی همیشه میمونه یا عود میکنه حتی ایران همیشه غارت میشده باید از خودبزرگ بینی و خود کوچک بینی با خود اگاهی ازاد بشیم تلاش کنیم هموطنان عزیزم چاره ای نیس (306385)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۱ ۱۵:۴۸
بابا شماها چتونه؟خبر درباره زیباترین کشور در یه نظرسنجیه.همه به جون هم افتادن...این میگه "مرگ بر" زنده باد" اون یکی میگه سیب زمینی....یکی دیگه میگه شما وطن فروشید....جالبه همه چی ما سیاسی شده....بعد نمیدونم این مردم بشدت سیاسی چطور تو خیابون تو سری میخورن ولی صداشون در نمیاد....همه تو کامنت انقلابی و روشنفکر و ولایی شدن....چتونه آخه؟یه ذره از این همه مسئولیت پذیری و وطن پرستی و روشنفکریتونو تو زندگی واقعی بیارید نه تو کامنت....بدبختی داریما... (306653)
حسین گناپا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۱:۴۶
واقعآ که ایران از همه جا زیباتره مخصوصآ شهرای کویری مثل شیراز وگنابادو... که بزرگ ترین قنات های جهان مکانای تاریخی اونجاست (307115)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۲۳:۰۳
شیراز کویری نیست (308967)
عابد
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۱۱:۰۳
سلام فکر می کنم جاذبهای کانادا بهتر از جاهای دیگر باشد آن هم بدلیل جمعیت کم و بکر ماندن طبیعت می باشد (307293)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۹:۲۶
الان ایرانداد میاد دهنتو سرویس می کنه
همین که نظر ایشونه فهمیدی یا نه !!!! (308301)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۹:۰۵
بابا از جون من چی میخواین؟!!! چون ایران را دوست دارم باید تمسخر بشم؟ به قرآن ایران زیباست.والا منم نه پست دارم ونه مقام یک نفر عادی هستم مثل همه شما.عزیزان روزگار میچرخه هیچ چیز ابدی نیست غیر از یزدان بزرگ.مطمئنم جوانان این سزمین غنی ایران را میسازند هیچوقت امیدتان را از دست ندهید.جاوید ایران زمین (310092)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۲۲:۰۲
جدای از مثبت بودن و یا منفی بودن، اگه کسی یه دور این کامنتها رو کامل بخونه کاملا دستش میاد که ما ایرانیها پدیده های منحصر به فردی هستیم!!!!! (308959)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۲:۳۴
ببینید من بیش از سی کشور دنیا رو گشتم هیچ کجا مثل امریکا نمیشه (310540)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۶:۰۲
دقیقا . خوش به حالتون. چون به فرهنگ و رفتار و ذائقه ما ایرانی ها بیشتر نزدیک و کشور پهناور و بزرگی و همه چیز اونجا دلباز . به ویژه اینکه به مذهب مسلمانها خیلی احترام قائل هستن و حجاب هم از جاهای دیگه به خاطر آزادی بیان راحت تر و خودشونم هم مذهبی هستن.
ببخشید شغل شما چیه ؟ (310964)
سونیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۷:۴۱
کشور من زیبا ترینه ایرانم (310990)
سودا
United States
۱۳۹۴/۰۴/۱۱ ۱۱:۵۳
ایران خودمون خیلی زیباست به شرطی که خودمون حفظش کنیم این جوبارو با سطل آشغال اشتباه نگیریم همه ی آشغالارو بریزیم اونجا آخرشم برسه رودخانه ها ..یا طبیعت آشغالارو نذاریم زحمتی نداره گذاشتن یه کیسه زباله تو ماشین وآوردنش . (312156)
محمد جواد
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۰ ۱۸:۲۵
به نظر من آن جهان گردان خارجی که گفته بودند در لرستان چشمه ای وجود دارد که زیبا ترین و گوارا ترین آب در جهان راداردنقاطی از ایران بهترین در تمام کشور های دیگرن (314068)
s,nh
۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ۱۰:۲۸
ایران (314096)
ادم
۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ۱۰:۲۸
ایران (314097)
سوشیانس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ۱۹:۰۴
این چه سایت مزخرفی است که برخی اخبارش نظرگاه ندارد.البته دلیل مزخرف شما را می دانم (314186)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۲۰
رتبه ایران چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (314689)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۷ ۰۰:۱۵
زیباترین کشور ایتالیاست بدون شک
تنها کشوری که از هر لحاظ میتونه با تاریخ و هنر و تمدن ایرانی برابری کنه هر چند در طسحی کمتر (316148)
دلشكسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۳ ۱۲:۰۵
دل خوش سيري چند ؟ (316823)
بیانکا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۶ ۱۴:۵۸
4 سال یک عکس هوایی و غیر مفهوم گذاشتی که اصلا هم در مقایسه با عکس های هوایی دیگه ارزش دیدن نداره که چی!!!!!!!!!!
ما کپک زدیم شما بر نمی داری این صفحه عقیقه رو!!! یادگاری!!!! (317804)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۶ ۱۵:۰۳
با سلام
به نظر من کمی دقت خوبه. منظور مطلب از زیباترین کشور شاید زیباترن از لحاظ طبیعی و چشم اندازه بالاخره خدا به هر اقلیم و سرزمینی یک زیبائی داده و این در تمام کره زمین پراکنده است. البته شاید از لحاظ چشم انداز اون کشور زیبا باشد ولی از لحاظ تاریخی و ... مثلا نمی تواند با مصر یا یونان برابری کند. به احتمال زیاد منظور همان چشم انداز و محیط طبیعی چشم نواز . البته حرف دیگر دوستان نیز درست است که نمی دانم هرجا دل شاد باشد انجا خوش هستی و... باید به نظر همه احترام گذاشت ولی یاد یک مطلب از کوروش کبیر ... (317805)
Hussein
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۹
فقط بلدين خودتون رو جاي شخصيتهايي كه ازش هيج اطلاعي ندارين جا بزنين الان همتون شديد صاحب نظر و مفسر ول كنين بابا يه مطلب بود راجب بهترين كشور از نظر جذب توريست جرا مقايسه ميكنيد و زنده باد ميگيد و هزارتا بحث قاطي ميكنيد اين همه حاشيه و گزاف گويي براي چيه اروپا و امريكا رسيدن مريخ ما هنوز براي موضوعي كه ارزش وقت تلف كردن نداره داريم بحث ميكنيم خواهشا قبل از شروع هر بحثي به نتيجه اش فكر كنيد فكر و مغزتان را براي چيز بيهوده تلف نكنيد و مثبت انديش باشيد (318441)
طه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۳ ۱۲:۴۱
واقعا جای قشنگیه (318881)
علی
Turkmenistan
۱۳۹۴/۰۵/۱۵ ۱۰:۰۷
تو دنیا این همه جای قشنگ وجود دارد ولی قشنگ ترین جا جایی که دلبستگانت منتظر تو هستند (319108)
فدایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۸ ۱۰:۰۹
برای یک تصویر زیبا هزاران نظر وبرای جلسه هاشمی با کارگزاران پنج نظر لطفا سلیقه مردم را درک کنید و بیراهه نروید (319469)