به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۳
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۳۰۴۳۰

رسايي، آیت‌الله‌صانعی را ممنوع‌الملاقات كرد!

گروه سياسي: حمید رسایی در مجلس مشغول جمع کردن امضا برای نامه اعتراض به دیدار معاون اول رئیس‌جمهوری، با آیت‌الله صانعی است!
رسايي، آیت‌الله‌صانعی را ممنوع‌الملاقات كرد!
روز گذشته نماينده گروه پايداري در مجلس، خبر جمع‌آوری امضا برای این نامه را به خبرگزاری فارس داد و در توضیح آن هم گفت: «روحانیون مجلس با امضای تذکری، خطاب به رئیس‌جمهوری از ایشان خواسته‌اند که به معاونان و وزرا و مدیران اجرایی به منظور حفظ حرمت جامعه مدرسان حوزه علمیه تذکرات لازم را بدهند.» این نماینده مخالف دولت در ادامه توضیحات خود هم اظهار کرد که «تاکنون تمامی روحانیون حاضر در جلسه امروز این تذکر را امضا کرده‌اند اما بسیاری از نمایندگان غیرروحانی و به ویژه برخی از چهره‌های سرشناس مجلس قصد امضای این بیانیه را دارند که در این مرحله بنا شد فقط روحانیون مجلس این تذکر را بدهند.»

اما حجت‌الاسلام باقری‌بنابی، نماینده مجلس در گفت‌وگو با روزنامه «شهروند» از وجود چنین نامه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من نه این نامه را دیده‌ام و نه چنین چیزی را امضا خواهم کرد.» این نماینده مردم در مجلس، در ادامه با بیان این‌که آقای صانعی یکی از روحانیون و چهره‌های این نظام است و دیدار با ایشان اشکالی ندارد، تصریح کرد: «مگر آقای صانعی ممنوع‌الملاقات هستند که به خاطر دیدار با ایشان، به رئیس‌جمهوری اعتراض کنیم؟!»

حجت‌الاسلام باقری، با تاکید بر این‌که اقداماتی نظیر تهیه این نامه، ادامه افراط‌گری‌هایی است که کشور را به این روز انداخته، گفت: «شاید برخی از افراد افراطی داخل مجلس همچنین رویه‌ای داشته باشند. اما با شناختی که من از روحانیون مجلس دارم، می‌دانم که اکثر آنها هم با این رفتارهای افراطی موافق نیستند. البته ممکن است که آقای رسایی به طریقی از آنها امضا بگیرد، اما من به شما اطمینان می‌دهم که روحانیون مجلس، به دنبال این رفتارها نیستند.»

از سوی دیگر حجت‌الاسلام رضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری نیز درباره این اقدام حمید رسایی و برخی از مخالفان دولت در مجلس اظهار داشت: «بنا نیست ما درباره هرکاری که در مجلس از سوی هرکسی انجام می‌شود، توضیح و جوابیه صادر کنیم.»

پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۰۱
بهار من یک گله از شما دارم اینکه چرا آیت الله العظمی صانعی حفظه الله تعالی با این همه طرفدار را و این شخصیت مردمی را آیت الله خطاب میکنی؟؟؟!!!در مورد کار آقای رسایی هم جواب حجت السلام رضا اکرمی کافی میباشد. (203486)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۰۶
این مردم تهران اگر همت کرده بودند و این رسایی را به مجلس نفرستاده بودند شاهد این افراطی گری هایش نبودیم امیدوارم در انتخاب مجلس آینده جلو ورود این افراد گرفته شود (203490)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۳:۴۵
اگر تو انتخابات مجلس مردم شرکت کرده بودند شرایط در انتخابات یازدهم به نحوی نمیشد که حداقل هایی از خواست مردم در انتخابات ریاست جمهوری رعایت شود و فضای کشور برگردد (203591)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۴:۱۰
رسایی محصول عدم شرکت مردم تهران در انتخاباته، نه شرکتشان. (203596)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۸:۴۵
مگه این تندروها رو مردم انتخاب میکنند؟ اینا از قبل انتخاب شده هستند (203684)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۱۰
رسايي جان اخرش بتاز تا بوقتش باهات باي باي كنيم بري تو تاريخ (203493)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۱:۵۱
اندازه خودشون و چند نسل بعدشون چمع کردن!!!!!بد بخت ملت و بس. (203538)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۲۴
فردا آقای رسایی به مهمانها یا دید وبازدید نوروزی اعضای دولت هم گیر می دهند بابا یکی جلوی این دهن گشاد ها را بگیرد (203501)
اصلاحاتی دیگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۷:۳۳
واقعا!!! این حمید فکر می کنه باید راجع به همه چیز و همه کس اظهار فضل کنه!! ما که تو روانشناسی میگیم چنین آدم هایی عزت نفس کاذب دارند ولی مال این بابا دیگه زیادی زده بالا! (203653)
یی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۳۲
حیف وقت بهار است که به این رسایی ... وقت صرف کند. (203506)
هرکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۴۳
واقعا نام افرطی برازنده شماست (203509)
همین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۵۴
سکوت روحانی منجر به گستاخ تر شدن این اقلیت 4 میلیونی میشود. (203514)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۴:۱۱
4 میلیون کجا بود؟! کمتر از این حرفاست. (203597)
همان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۷:۳۶
قرار نیست شخص دوم مملکت با رای بالای 50 درصد هم دهن یه یاروی افراطی رانت خوار که با رای طایفه ای شده نماینده مردم ، بشه باهاش هی یکی به دو کنه!! اونم این یارو که عفت کلام نداره!! (203654)
کویر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۰:۱۰
خدا رسایی را هدایت نماید......... (203516)
e.abaszadehh@gmail.com
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۰:۳۴
اگر چندمورد نقاط ضعف این نماینده جنجالی تاکنون منتشر میشد .نظیر دریافت هدیه و... ایشان سرجایش می نشست وبدنبال جنجال نمی رفت (203520)
کروکودیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۷:۳۷
من که فکر می کنم این یارو پوستی به مراتب کلفت تر از این حرف ها داشته باشد! (203655)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۰:۳۹
خدا به داد ما ملت نگون بخت برس با این ادمهای تندرو (203521)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۰:۵۴
جناب رسایی مثل اینکه مدل کاسبیت تغییر کرده مطمئن باش اخرش به گدایی می افتی (203525)
شلغم فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۷:۳۸
الآن هم مشغول شغل شریف گدایی است! گدایی رای برای دور بعدی مجلس از طریق سنگ اندازی مقابل دولت و ناکارآمد جلوه دادن دولت! (203656)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۱:۵۷
اقای رسائی مطمئن باش روزی باید جوابگوی این حرکات و تند رویها باشی و ان زیلد دور نیست (203542)
فاطما
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۲:۳۰
آقای رسایی پا تو کفش بزرگان کردن خطاست تو کجا و آیتالله عظما صانعی کجا؟ (203560)
هانیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۳:۱۳
هیچ شباهتی به نماینده مردم ندارد . فقط از خدا میخواهیم که راه راست را جلوی اینها قرار دهد زیرا اینها خود به تنهایی قادر به حرکت در راه درست و منطقی نیستند (203581)
بندی خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۳:۱۵
این رسایی کاری جز تهمت و افترا بلد نیست اخه این بیچاره وقتی محبوبیت خودشو با شخصی مثا ایت ا 00 صا نعی مقایسه میکنه از خجالت نمیدونه چکار کنه برای همینه که دست به این کارای مثل خودش بیهوده میزند (203584)
ایثارگر
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۴:۳۲
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگاه توست /عرض خود میبری وزجمت مامیداری (203608)
رها از بند جهل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۵:۰۲
اين اقا كمي . . . مشكلات مملكت را حل كرده فقط مونده همين كه تكليف اين را هم حل كرد 8سال عقبگردي كه چندين سال جامعه را عقب نگه داشت يادمان هست جناب رسايي (203616)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۵:۰۹
از سایت بهار گلایه داریم که در بیشتر موارد جای نظر دادن نمی گذارند خصوصا آنجا که در مورد سایت مرموز نوشته اید ودر حالیکه مسئول سایت خودش گفته هیچ خط قرمزی ندارد ولی شما برای او خط قرمز قائل شده اید و ... و در مواردی هم که جای نظر را باز میگذارید شدیدا سانسور میکنید ودر این موضوع خاص هم چندین نظر گذاردیم ولی چون ترس با شما همراه بود آنرا مشمول تیغ سانسور نمودید مگر طرفداری از مرجع تقلیدی که طرفداران بسیار دارد جرم است ؟ (203618)
عمو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۶:۳۱
البته بهار حرمت رارعایت کرده وخطاب بی ادبانه ایکه رسایی (کاسب فنته) در مورد آیت الله العضمی صانعی بکار برده در گزارش درج نکرده است. وسئوال من این است ، بالاخره همه دعوت حضرت حق را بایدلبیک بگویم ،حالا جواب به مردم بکنار، رسایی وامثالهم جواب خدا را چه خواهند داد؟ (203636)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۶:۳۸
خدا نکند که گدایی معتبر شود - گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود . این شرح حال اقای رسایی و امثال ایشان است . انشاالله در انتخابات اینده تکلیف اینها را مشخص خواهیم کرد . (203638)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۲۱:۴۸
شرم آور است. یعنی رسایی از امام بهتر می داند؟ (203738)