به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۱۳۴۲
دروغگو خواندن رييس جمهور به صلاح مصالح ملي نيست

سئوالات شاگرد سابق آيت‌الله مصباح از وي

گروه سياسي: يکي از شاگردان آيت الله مصباح يزدي گفت: به صلاح شخصيت هايي چون مصباح يزدي و امثال ايشان نيست که اينگونه تند برخورد کنند.
سئوالات شاگرد سابق آيت‌الله مصباح از وي

حجت‌الاسلام محسن غرويان، در گفتگو با آريا در واکنش به سخنان آيت‌الله مصباح يزدي مبني بر دروغگو خواندن رييس‌جمهور گفت: اينگونه موضع گيري‌هاي در برابر شخص دوم مملکت و رييس جمهوري که مورد تاييد مقام معظم رهبري است و حکم ايشان توسط مقام قانوني و شرعي نظام يعني رهبري تنفيذ شده است بسيار اشکال دارد. وي افزود: در مقايسه با هشت سال گذشته برخي از اين حرف‌ها را طيف مقابل از قول امام زمان(ع) نقل مي‌کردند و مدعي بودند آقاي احمدي‌نژاد را امام زمان (ع)در خوابي به عنوان رييس‌جمهور معرفي کرده است اما بعد ديديم خلاف درآمد و مشکلات ايجاد شد.
 
اين استاد حوزه و دانشگاه تاکيد کرد: دروغگو خواندن رييس‌جمهور و موضع گيري‌هاي اينچنيني‌، تند است و به صلاح اسلام، مسلمين‌، مصالح ملي و نظام نيست. بايد نگاه اميدوارانه و همراه با عاطفه و محبت به رييس‌جمهور و دستگاه اجرايي کشور داشت چراکه دولت مورد تاييد مقام معظم رهبري است و منتخب ملت است بنابراين اين نوع موضع‌گيري‌ها با آنچه در دولت قبلي مشاهده مي‌کرديم به هيچ وجه سازکاري ندارد.

وي علت موضع گيري تند منتقدان مقابل دولت روحاني را عدم راي آوري کانديداي اين طيف دانست و افزود: ازآنجايي که کانديداي اين افراد تندرو و افراطي توسط مردم کنار زده شده و راي نياورده است بنابراين اغراض تندروها را به دنبال داشته است . بنده شخصا از نظر مراجع عظام اطلاع دارم. مراجع، دکتر روحاني را شخصيتي حوزوي، شاگرد حضرت امام (ره) و سرباز امام زمان مي دانند و معتقدند حوزويان و روحانيون بايد از آقاي وحاني حمايت کنند تا ايشان بتواند در اهداف بلند نظام موفق عمل کند. وي تاکيد کرد: مقام معظم رهبري دکتر روحاني را انسان دانشمند،حکيم ،سياستمدار ،باتجربه و انقلابي دانسته‌اند و تيم مذاکره را نيز فرزندان انقلاب دانستند لذا متهم کردنشان‌ به دروغگويي با بيانات مقام معظم رهبري و ديگر مراجع سازکاري ندارد.

اين استاد حوزه و دانشگاه تاکيد کرد: آيت الله مصباح يزدي در زمان دولت آقاي احمدي نژاد فرمودند اطاعت از رييس‌جمهور اطاعت از امام زمان و اطاعت از خداست چراکه رييس‌جمهور مورد تنفيذ مقام معظم رهبري به عنوان نائب امام زمان (ره)است پس درحال حاضر هم همين استدلال درباره آقاي روحاني نيز صادق است زيرا ايشان هم منتخب ملت و مورد تنفيذ مقام معظم رهبري، خداوند و امام زمان است پس چطور مي‌شود امروز رييس‌جمهور را متهم به دروغگويي کنيم؟ اين سوالي است که خيلي‌ها از آيت الله مصباح يزدي دارند.

مرجع : خبرگزاري آريا