به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۳۲۹۱۷

علت حضور شورايي​ها در جلسه هيات دولت

گروه جامعه: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور خود و شهردار و استاندار تهران، در جلسه امروز هیات دولت گفت: این حضور در ادامه جلسات مشترک با وزرا در صحن علنی شورای شهر تهران بوده است و ما در واقع رفت و آمدی را با دولت در شورا در صحن دولت آغاز کرده‌ایم که امیدواریم ادامه پیدا کند.
علت حضور شورايي​ها در جلسه هيات دولت
احمد مسجدجامعی با اشاره به حضور در جلسه امروز هیات دولت گفت: امروز به همراه قالیباف و استاندار تهران در جلسه هیات دولت حاضر شدیم، چرا که این تعامل در ادامه رفت و آمد و حضور وزرا در جلسه شورای شهر تهران بوده است. مسجدجامعی با تاکید بر این که این دیدار در ادامه ابتکار شورای چهارم برای حضور وزرا در جلسات شورا و تعامل مشترک شورا و شهرداری با دولت صورت گرفته است،‌ گفت: پس از دیدار با مقام معظم رهبری ایشان اقدام شورا در جهت جلسات مشترک با دولت را تایید کردند و ما با این پشتوانه پیگیری‌های لازم را برای جلسات مشترک با دولت با حضور مسئولان شهری انجام دادیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: روز گذشته به همراه قالیباف در وزارت مسکن حضور یافته و در مورد گزارشی که امروز آقای آخوندی در مورد وضعیت مسکن در شهر تهران ارائه کرد، صحبت کردیم و در واقع زمینه گزارش امروز وزیر مسکن در هیات دولت در جلسه مشترک ما با وزیر مسکن در روز گذشته فراهم شد. مسجدجامعی تاکید کرد: شورای شهر تهران درخواست جلسه مشترک با دولت را چندین بار مطرح کرده و پس از دیدار با مقام معظم رهبری قرار شد تا دیدار با روحانی، رئیس جمهور نیز در آینده‌ای نزدیک برقرار شود و امیدواریم این دیدار مشترک هر چه زودتر اتفاق بیفتد.
مرجع : ايسنا