به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۹
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۳۲۹۷۰
قلعه‌نویی: ان‌شاءالله در‌ آسیا این طور بازی نمی‌کنیم

شام‌خوردن امير با يك اجنبي مسئله‌ساز شد

گروه ورزشي: سرمربی استقلال تهران گفت:‌ در مجموع ملوانی‌ها لیاقت برد داشتند و به آن‌ها تبریک می‌گویم و این پیروزی مبارک‌شان باشد.
شام‌خوردن امير با يك اجنبي مسئله‌ساز شد
امیر قلعه‌نویی پس از شکست 4 بر 2 تیمش برابر ملوان از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر درباره این دیدار گفت: به ملوانی‌ها تبریک می‌گویم به نظرم آن‌ها لیاقت این برد را داشتند. ما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. آنها بهتر از ما دویدند و حق‌شان برد بود. در مجموع ملوانی‌ها لیاقت برد داشتند و به آن‌ها تبریک می‌گویم و این پیروزی مبارک‌شان باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند، تیمش از قهرمانی فاصله گرفته است یا خیر عنوان کرد: ما هنوز یک امتیاز اختلاف داریم. 5 امتیاز که عقب نیستیم. سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا الان می‌گوید که شرایط زمین خوب نبود ولی دیروز گفته است چمن ورزشگاه تختی خوب است، اظهار کرد: بله من گفته بودم اگر همین شرایط باشد خوب است اما باران آمد و آن شرایط به هم خورد.

او در پاسخ به سوالی درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و این که آیا تیمش مشکلات بازی امروز را در آسیا هم خواهد داشت، اظهار کرد: تیم ما مشکلی ندارد. یک بازی اتفاق افتاده که ملوان بهتر از ما بوده و برده است. در آسیا شرایط زمینی اینچنینی وجود ندارد. ما بعد از این که گل دوم را خوردیم بازی خوبی را ارائه کردیم. در بازی‌های آسیایی مبعلی، تیموریان و حیدری حضور دارند که می‌توانند به ما کمک کنند. ان‌شاءالله در‌ آسیا این طور بازی نمی‌کند.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره شام خوردنش با اسکوچیچ سوال کرد و بر این اعتقاد پافشاری می‌کرد که این کار غلط است، گفت:‌ شام خوردن چه اشکالی دارد؟ ایشان در هتل بود که ما این کار را کردیم حالا اگر می‌بردیم چه می‌شد؟ اگر می‌بردیم هزار حرف برایمان درمی‌آوردند. این سنت ایرانی‌هاست که مهمان‌نواز باشند. ربطی ندارد که در طول فصل بود یا نبود. چرا فکر می‌کنید کار ما درست نبوده است. اگر دو مربی همدیگر را ببینند باید یکی از آن طرف بود یکی از این طرف. متاسفانه آدم‌های کثیف در فوتبال ایران هستند.

وي افزود: متاسفانه این تعداد افراد کثیف زیاد هستند که این سوالات را مطرح می‌کنند. همین آقای کریم بوستانی که اینجا هستند، در استادیوم اهواز بودند، قهرمانی را از ما گرفتند الان کنار من هستند. اگر آن بازی می‌باختند این حرف‌های کثیف ادامه پیدا می‌کرد. همین افکار کثیف موجب شده که تعداد تماشاگران به 10 هزار نفر در استادیوم‌ها برسد. ما اینجا آمده‌ایم و شکست خورده‌ایم و این پیروزی مبارک ملوانی‌ها باشد.

ببخشید که باختید!
United States
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ۲۰:۱۲
ببخشید که باختید! (208131)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ۲۰:۱۴
آقای قلعه نوعی هر چند برای شما که همچون دایی و کریمی چاق شده ای درست صحبت کردن سخت است ولی میتوانید از ادبیات بهتری استفاده کنی (208132)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ۲۰:۴۲
شام خوردن به خودی خود ایرادی ندارد... اما مثل اینکه سر شام کف گیر امیر خان ته دیگ خورده! (208144)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ۲۲:۴۵
ژنرال دوستت داریم. به ستاره سوم ارتش آبی در آسیا (208194)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ۲۳:۴۲
شامی با طعم قهوه تلخ!!! (208209)