به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۳۲۹۷۹
آيا او بر روی بازیکن آرسنال آب دهان انداخت؟

جنجال رسانه‏‎ای درباره حركات "آرین روین"

گروه ورزشي: بازی ديشب آرسنال - بایرن مونیخ صحنه‎های مهیج و البته جنجالی فراوانی داشت. اما روزنامه دیلی میلی انگلیس با انتشار عکسی به طرح این موضوع پرداخته که آیا بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ آب دهان خود را بر روی "باکاری سانیا"ریخته است.

فوتبال بایرن مونیخ ديشب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر در زمین آرسنال به برتری رسید اما در پایان بازی تصویری از طریق توییتر در رسانه‎ها منتشر شد که طی آن مایعی از صورت "آرین روبن" به روی بازیکن آرسنال می‎ریزد. این اتفاق در حالی روی می‎دهد که "باکاری سانیا" به پشت بر روی زمین دراز کشیده و پشت سرش به طرف "روین" است.

دیلی میل در ادامه می‎نویسد که تصاویر تلویزیونی به درستی نشان نمی‎دهند که آیا این آب دهان روبن بوده و یا عرق این بازیکن هلندی بوده که بر روی مدافع فرانسوی آرسنال چکه کرده است. بعد نتیجه گیری می‏کند از آنجا که این بازیکن سابقه‎ای در پرتاب آب دهان ندارد و در ضمن بازیکن محبوبی در میان هم نسلان خود است، پس نباید به این موضوع پرداخت.

از سوي ديگر؛ در دقایق پایانی نیمه نخست "نیکولا ریتزولی"، داور ایتالیایی دیدار، خطای دروازه بان آرسنال بر روی مهاجم بایرن مونیخ را پنالتی تشخیص داد و این بازیکن را با کارت قرمز جریمه کرد. "آرسن ونگر" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: دروازه بان ما با روبن برخورد کرد اما من به روبن گفتم این موضوع را بیش از اندازه بزرگ کردی و جریان بازی را تغییر دادی.
سرمربی آرسنال افزود: من به روبن گفتم این فقط تغییر بازی نبود، بلکه کشتن آن بود. این یک بازی باکیفیت بود اما در نیمه دوم کاملا یکطرفه شده بود. روبن به اندازه کافی برای بزرگنمایی چنین صحنه‎هایی تجربه دارد. آنها هر برخوردی را بزرگنمایی می‎کنند اما ما چنین عادتی نداریم. ما در انگلستان و در لیگ برتر از این عادت‎ها نداریم. اما باید عادت کنیم و آن را بپذیریم. ونگر ادامه داد: من اعتقاد دارم وویسیچ با ناداوری از زمین اخراج شد چراکه این یک موقعیت آشکار گلزنی نبود. من افسوس می‎خورم چراکه تا اواخر نیمه نخست یک فوتبال عالی را شاهد بودیم. بعد از ان دیگر بازی بهم خورد.

premier league
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۲:۲۳
ما در انگلستان و در لیگ برتر از این عادت‎ها نداریم (208278)