به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۴۶۴۹

روسيه: پارلمان كريمه؛ «كريمه» را به ما داد!

گروه بين‌الملل: خبرگزاري روسي ريانووستي مدعي شد كه پارلمان منطقه خودمختار کریمه در اوکراین به اتفاق آرا به الحاق این منطقه به خاک روسیه رای داد!
روسيه: پارلمان كريمه؛ «كريمه» را به ما داد!
به گزارش ریانووستی، پارلمان منطقه خودمختار کریمه در اوکراین به اتفاق آرا به پیوستن به روسیه رای داد. معاون نخست وزیر منطقه خودمختار کریمه نیز ساعاتی پیش از تغییر زمان برگزاری همه پرسی در این منطقه از 30 مارس به 16 مارس (25 اسفند) خبر داد. وی گفت: همه پرسی از مردم خواهد پرسید که آیا بخشی از اوکراین باقی بمانند یا به روسیه ملحق شوند!! اين در حاليست كه اين بخش از خاك اوكراين، يك هفته است به اشغال نظامي ارتش روسيه در آمده است.

مرگ بر روسیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۴:۲۸
از روسیه بترسید چون جز زور نمی دانند و زورشان از ایران بیشتر است اگر ایران پشت روسیه باشد و روسیه بخواهد در زمینه دریای خزر از زور استفاده کند چه خواهید کرد بهتر است که بالانس را در جهان از بین نبرند چون کشور های ضعیف همیشه قربانی قانون جنگل خواهند شد (210977)
مرگ بر سلطه طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۸:۴۴
عزیز دل روس و قزاقستان و ارمنستان هر کاری میخواستن تو خزر کردن و هزاران فشار به ایران آوردن که زیر بار امضای توافقنامه بره ولی چه دولت اصلاحات چه دولت محمود نرفت
اونها خط ساحلی این سه کشور رو به هم وصل کردن ، خوب یه مقدار هم حق میگن چون قسمت ایران نفت خیلی کمی داره و فقط ماهی داره
ایران پیشنهاد داد شما تو ماهیگیری با ما شریک بشید ما تو نفت با شما
خوب روسیه و قزاقستان و ارمنستان بلانصبت خر نبودن که قبول کنن
در زمینه خزر زیاد شرایط به نفع ما نبود و ما بیشتر طبیعت زیبا گیریمون اومد تا نفت (211035)
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۹:۳۵
تنها چیزی که باعث می شه از روسیه خوشم بیاد اینه که جلوی غربیا یه تنه وایسده (211046)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۵:۲۴
روسیه می بایست عوامل کودتای نارنجی اوکراین را بشدت سرکوب کند و نیز رهبران کودتای نارنجی اوکراین را باید اعدام کند . درغیر اینصورت کودتاهای نارجی همۀ کشورهای جهان را که مخالف سیاستهای امپریالیسم غرب هستند منجمله ونزوئلا و ایران و لبنان و کرۀ شمالی و چین و هندوستان و خود روسیه را تهدید می کند .
کودتای نارنجی مرحلۀ دوم انقلاب نارنجی است که عوامل نونازیسم و فاشسیم امپریالیسم غرب آنرا هدایت می کنند. و آثارش توسط اصلاح طلبان در ایران دیده میشود. (210990)
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۸:۴۷
این اکرین معروفه به این انقلابها و اکراین که هر چند سال میریزن بیرون و انقلاب آبی و نارنجی میکنن رو با ایران مقایسه نکن
در ضمن هندوستان امپریالیسته آقای اطلاعات عمومی و به غرب نزدیک تر هست تا روسیه
هر جای دنیا هم انقلاب بشه چین نمیشه
هم مردمش راضی هستن هم چیزی جز این حکومت فعلی نمیتونه 1.5 میلیارد آدم رو شکمشون رو سیر کنه چه برسه به پیشرفت
این رو خود چینی ها هم میدونن اگر یه سفر بری چین میفهمی (211036)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۵:۳۴
به روباه گفتن شاهدت کیه ؟ جواب داد : دم خودم .
پوتین و همه پرسی ؟ !!! (210995)
علی
United States
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۶:۲۴
به روسیه ملحق شوند به نفع خودشون خواهد بود (211001)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۸:۰۷
روسها کلا با مجالس رابطه خوبی دارند یا بنفع روسها رای میدن یا اینکه اقایان مثلا متمدن با توپ وتانک وارد مجلس میشن!!!!!!! (211026)
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۸:۲۷
روسیه با این اقدامش در آینده نه چندان دور دراری فروپاشی نظامی خواهد شد به خاظر اینکه نارضایتی در بین فرماندهان ارشد آن به شدت بالا رفته و مطمن باشید آمریکا فشار کمرشکنی را به ایران به زودی وارد خواهد کرد که دیگر ایران هرکاری هم که بخواهد بکند دیگر دیر شده و به زودی شاهد اجرایی شدن نقشه سوچر امپراظوری آمریکا بر سراسر دنیا خواهیم بود (211030)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۱۹:۲۷
روسیه بیشترین بمب هیدروژنی دنیا رو داره که از بمب اتم خیلی قویتره عمرا آمریکا بهش حمله کنه، نفت اروپا رو هم تامین می کنه تو سازمان ملل حق وتو داره تاریخ روسیه هم همیشه خونین بوده پوتین هم نابغه ی اقتصاده که در عرض یکسال بحران اقتصادی را به رشد اقتصادی تبدیل کرد اینا اگه بخوان میتونن کل اوکراین رو هم بگیرن فقط نگران مردم اوکراین هستن که شورش کنند (211044)
نایب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۲۰:۴۶
اینکه اوکراین تجزیه میشه نشاندهنده اینه که اختشاش داخلی در کشوری میتونه اون کشور رو براحنی با زمینه های قومی .نژادی که ازقبل داره به سرنوشت اوکراین سودان یمن تبدیل کنه. (211064)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۲۱:۲۵
روسیه متجاوز عجب تجاوز بی سر و صدایی را انجام داد (211073)
کاکتوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ۲۲:۰۰
روسیه از امریکا بدتر ، امریکا از روسیه بدتر، انگلیس از هر دو بدتر .
این قدرتهای جنایتکار همه بدنبال منافع خودشان هستند و دستشان برسد از هیچ جنایتی دریغ نمیکنند لذا دل بستن به هرکدام ساده لوحی است . در این دنیای دارای حاکمیت جنگل فقط باید قدرتمند بود و نیروی بازدارندگی را افزایش داد ولاغیر. برای اینکه اگر خدای ناکرده یکی از این قدرتها به ایران تجاوز کنند به هیچکس رحم نمیکنند حتی به کسانیکه با خوش خیالی گول لبخندهایشان را خورده اند. (211083)