به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۳۶۱۲۵

صادقيان: شرمنده‌ام، نبايد درگير مي‌شدم

گروه ورزشي: پيام صادقيان در پي اتفاقات بازي پرسپوليس - نفت تهران از هواداران، سرمربي و اعضاي کادر فني، همبازيانش و مسئولان باشگاه پرسپوليس عذرخواهي کرد.
صادقيان: شرمنده‌ام، نبايد درگير مي‌شدم
پيام صادقيان در آستانه تحويل سال نو در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتي که در بازي دوستانه پرسپوليس مقابل نفت رخ داد، بسيار ناراحتم. ديشب تا صبح خوابم نبرد، چرا که اين اتفاق در آستانه سال جديد و عيد نوروز موجب رنجش و ناراحتي خاطر هواداران ميليوني پرسپوليس و همچنين کادر فني و همبازيانم شد.

وي در ادامه افزود: نمي‌خواهم به اين موضوع اشاره کنم که بحث بين من و همبازيم رضا حقيقي چرا و چگونه به وجود آمد. اصلاً نمي‌خواهم بگويم من چند درصد مقصرم و رضا حقيقي چقدر. به طور کلي اين اتفاق نبايد رخ مي‌داد و من واقعاً شرمنده هواداران هستم که در اين روزهاي آخر سال با اين اتفاق باعث ناراحتي و دل نگراني آنها شدم. اميدوارم که آنها من را ببخشند.

«از سرمربي بزرگوارم علي دايي و اعضاي محترم کادر فني به خاطر بروز اين اتفاق شرمنده‌ام»،‌ وي با بيان اين جمله افزود: اميدوارم آقاي دايي که هميشه مثل يک برادر بزرگتر با ما رفتار مي‌کند از اين مسئله گذشت کند. اميدوارم فرصتي فراهم شود که من بتوانم در 3 بازي آينده تيم پرسپوليس را همراهي کنم تا به قهرماني اين تيم کمک کرده و دينم را ادا کنم.

هافبک تهاجمي پرسپوليس خاطر نشان کرد:‌ تمام آرزوي من در سال جديد قهرماني پرسپوليس و همراهي تيم ملي در جام جهاني است. اميدوارم در سايه تصميمات باشگاه و کادر فني فرصت همراهي پرسپوليس در 3 بازي آينده و کمک کردن به تيم براي قهرماني را داشته باشم و با ارائه بهترين بازي‌ها بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

وي همچنين تصريح کرد: همين جا سال نو را به تمام هواداران پرسپوليس تبريک مي‌گويم و براي آنها سلامتي، موفقيت و قهرماني پرسپوليس را در سال نو آرزو مي‌کنم. بنده تابع تصميمات باشگاه پرسپوليس و آقاي دايي هستم. باز هم ضمن عذرخواهي از هواداران، آقاي دايي، اعضاي کادر سرپرستي و فني، همبازيانم و مديران و مسئولان باشگاه پرسپوليس اميدوارم شرايطي فراهم شود تا بتوانم شانس کمک کردن به قهرماني پرسپوليس را در 3 بازي آتي داشته باشم.