به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۳۷۳۹۸

فولاد با 3 غايب به مصاف تبريزي‌ها مي‌رود

گروه ورزشي: تيم فوتبال فولاد خوزستان در شرايطي روز جمعه به مصاف گسترش فولاد مي‌رود که 3 بازيکن اين تيم غايب هستند.
فولاد با 3 غايب به مصاف تبريزي‌ها مي‌رود
فولاد خوزستان که با 54 امتياز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به نفت تهران در رده دوم جدول ليگ برتر قرار دارد در هفته پاياني مسابقات به مصاف گسترش فولاد تبريز مي‌رود. فولادي‌ها فردا به تبريز سفر مي‌کنند و با استقرار در هتل شهريار به مصاف حريف خود مي‌روند. فولاد خوزستان در اين ديدار 3 بازيکن اصلي خود را در اختيار ندارد. آرش افشين که چند وقتي است دچار مصدوميت شده در اين مسابقه غايب است. همچنين عبدالله کرمي و بختيار رحماني به دليل محروميت نمي‌توانند در اين مسابقه به ميدان بروند. رحماني در ديدار مقابل استقلال اخراج شد و کرمي نيز با دريافت کارت زد 3 اخطاره شد.

بازيکنان گسترش‌فولاد تبريز ممنوع‌المصاحبه شدند

بازيکنان تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با دستور مسئولان باشگاه ممنوع المصاحبه شدند. بعد از باخت سنگين تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز محسن فروزان عليه همبازيانش موضع سختي گرفت که اين صحبت هاي او با واکنش مهرداد بايرامي روبرو شد.

به گزارش فارس، بعد از اين جدال رسانه‌اي مسئولان اين باشگاه هر دو بازيکن را به باشگاه احضار کرده‌اند و حالا از تبريز خبر مي‌رسد در آستانه بازي گسترش فولاد مقابل فولاد خوزستان، به دستور مسئولان باشگاه بازيکنان اين تيم تا بعد از بازي ممنوع‌المصاحبه هستند. اين تصميم با درخواست مسئولان اين باشگاه تبريزي اتخاذ شده است.