به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۷۸۴۱
معاون اجرایی و فرهنگی باشگاه فولاد:

فولادی‌ها پورشه نگرفتند، قهرمان هم شدند

گروه ورزشي: معاون اجرایی و فرهنگی باشگاه فولاد معتقد است که با قهرمانی تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فولاد در فصل جاری، امسال سال فولادی‌ها بوده است.
فولادی‌ها پورشه نگرفتند، قهرمان هم شدند
اسماعيل عسگريان در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی قهرمان این تیم در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خیلی تمیز و پاک قهرمان شدیم و بازیکنان شایستگی‌های زیادی از خود نشان دادند. علی رغم تبلیغات سوئی که پیش از بازی آخر علیه ما مطرح کردند و خوبی‌های ما و تماشاگرانمان را نادیده گرفتند و به دنبال جنجال‌های نخ نمای تکراری بودند، با قهرمانی جواب هم این ها را دادیم.

عسگریان همچنین گفت: باشگاه بر اساس برنامه‌ریزی‌های کادر فنی اردوهای مختلف برگزار کرد و کمبودهایی را که حس می‌شد با جذب بازیکنان جدید برطرف کرد. برخی بازیکنان از ما جدا شدند ولی برخی مانند افشین بازگشتند. برخی هم در تیم جواب ندادند مثل فرزاد حاتمی که نیم فصل دوم از ما جدا شد. در طول فصل مصدومیت‌ها و محرومیت‌های زیادی گریبان ما را گرفت. مثلا لوسیانو پریرا مصدومیت طولانی داشت در حالی که می‌توانست مانند فصل قبل به ما کمک زیادی بکند.

معاون اجرایی باشگاه فولاد افزود: با وجود مشکلات در چند جبهه کار کردیم. در جام حذفی تا مراحل بالا رفتیم و در آسیا خوب نتیجه گرفتیم. در لیگ برتر هم که قهرمان شدیم. عسگریان در ادامه به قهرمانی سایر تیم‌های باشگاه فولاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: علاوه بر تیم بزرگسالان ما که در لیگ برتر قهرمان شده تیم جوانان و نوجوانان ما هم قهرمان شدند و فولاد نوین هم در دسته دو به قهرمانی نزدیک است. در مجموع امسال سال فولادی‌ها بود.

وی که به همراه فولاد به تبریز سفر کرده بود تا آخرین دیدار تیمش را از نزدیک تماشا کند درباره‌ی اتفاقات روز آخر لیگ گفت: وقتی همه چیز به سود ما رقم خورد و نفت باخت و استقلال هم شکست خورد، احساس کردیم که خدا هم با فولاد است! عسگریان افزود: در مجموع فصل خوبی داشتیم و خواسته‌های کادر فنی و بازیکنان را برآورده کردیم. بازیکنان ما آدمهای بسیار با شخصیتی هستند و قدر خود را می‌دانند. تیم پشتیبان ما هم شبانه‌روزی و با جان و دل کار کرد تا تیم بدون حاشیه کار کند و مسائل غیر فوتبالی دامن تیم را نگیرد. ما بی سر و صدا کار کردیم.

وی درباره‌ی پاداش قهرمانی فولادی ‌ها هم گفت: هنوز مشخص نیست ولی قطعا در برنامه‌مان هست. او همچنین در پاسخ به این سوال که چه پاداشی برای بازیکنان در نظر دارند با خنده گفت: قطعا به آنها پورشه پاداش نمی‌دهیم! عسگریان در پایان درباره‌ی دعوت سه بازیکن فولاد به تیم ملی و بازی پیش‌روی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سعی می‌کنیم با مسئولان تیم ملی مذاکره کنیم که بازیکنان را در بازی آسیایی داشته باشیم اما اگر موفق نشویم تیم ملی در اولویت است و بازیکنانمان را به اردوی تیم ملی می فرستیم.

قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۴:۵۸
مدیریت با ثبات، شایسته سالاری ، تشکیلات پایه ایی فوتبال ، عدم حضور بازیکنان اسمی میلیاردی و پولکی ، مربی فهیم ، بدون حاشیه ، نتیجه میشود : قهرمانی . (217481)
خسته
United States
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۷:۵۶
خیلی خوب حالا دیگه جوگیر نشین!!!!!!!!!! (217527)
شوقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۹:۱۸
وقتی همه راه های تنفس یک تیم را می بندند معلوم است یکی دیگه که کمتر از دیگری است قهرمان میشود.
یک امتیاز کم کردند . اون بازی با سپاهان . موضوع پیرهن عثمان کردن قلیان کشی.
گل با دست زدن همین تیم قهرمان . افشا گری های جورواجور قبل از بازی های مهم. اخراج مدیر عامل .جریمه های سریع برای بازیکنان خاطی . و ندیدن خطا های دیگران و یا زیر سبیلی در کردن و ده ها مورد دیگر که هر کدام یک تیم را به دسته دو میبرد. خدا از سر تقصیر این نا مردی ها نگذرد. (217553)
air
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۹:۳۱
به من نصف پولی که به اینا دادن، میدادن با همه این حرفا تیم رو قهرمان میکردم. این حرفا همش کشکه. شایسته تر از فولاد و نفت تو این فصل نبود. (217556)
karoon
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۲۰:۵۴
این چه حرفیه برادر؟ این حرفها به فولاد نمی چسبه. مردانی که از کوچه پس کوچه های شهرها و روستاهایی گمنام برآمدند و خاطره های نسلهای پیشین ایران را دوباره به خاطره ها باز گرداندند...چهره هایی چون:عبدالرزاق خادم پیر( سپنتا ) جاسمیان، غلامحسین و پرویز مظلومی،منوچهر سالیا، هوشنگ خنافره، حسن نظری، بوستانی، صادقی، تهامی، آهکپور، صبیح ساران، عادل حردانی و صدها و شاید هزاران نام دیگر که همه از خوزستان برخاستند...و خدا با پاکدلان است. (217586)
خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۲۲:۵۱
مشکل فولاده که پرسپولیسی ها بلد نیستند حاشیه هاشون جمع کنن!
مشکل فولاده که مربی و بازیکناتون حاشیه سازن!
مشکل فولاده که نیم فصل دوم دوبار شکستتون دادیم...
شوقی جان ظرفیت داشته باش و قهرمانی پاک فولاد خوزستان رو بپذیر. (217637)