به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۰۵۲۰۹
ادامه حضور در اصفهان یا انتقال دوباره به اروپا؛

دغدغه بزرگ سپاهان، ابهام در آینده نیازمند

دغدغه بزرگ سپاهان، ابهام در آینده نیازمند
گروه ورزشی: در پایان رقابت‌های لیگ بیست و یکم بود که پیام نیازمند پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و پشت سر گذاشتن دوران کرونا که حضور او در فوتبال اروپا را به تعویق انداخت، با قراردادی 3 ساله به تیم پورتیموننس اضافه شد. با این حال در اولین سال حضور در فوتبال پرتغال شرایط برای این سنگربان خوب پیش نرفت و با وجود آمادگی بالا خیلی به او بازی داده نمی‌شد، تا او در سال منتهی به جام جهانی برای اینکه از اردوی تیم ملی و فهرست نهایی سرمربی تیم ملی برای جام جهانی قطر جا نماند، تصمیم به بازگشت و بازی برای سپاهان بگیرد.
نیازمند از هفته سوم لیگ بیست و سوم به ترکیب سپاهان بازگشت و در طول مسابقاتی که طلایی‌پوشان تا هفته پایانی برای کسب قهرمانی در آن می‌جنگیدند، یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای سپاهان و همین‌طور مسابقات لیگ برتر بود.
با پایان فصل اما نیازمند که با قراردادی قرضی از پورتیموننس به سپاهان پیوسته باید بار دیگر با مدیران و کادر فنی باشگاه پرتغالی به مذاکره بنشیند و درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.
در حال حاضر باشگاه پورتیموننس خواهان بازگشت این بازیکن به اردوی تیم شده و از سوی دیگر این سنگربان که لیگ بیست و دوم را با 14 کلین‌شیت خاتمه داد، با چند پیشنهاد اروپایی دیگر هم مواجه شده که طی هفته‌های آینده باید تصمیم نهایی خود را در این خصوص بگیرد؛ اینکه در سپاهان بماند و یا بار دیگر تصمیم به لژیونر شدن بگیرد.
بی‌شک جدایی احتمالی پیام نیازمند که طی 4 سال حضور در چارچوب دروازه سپاهان، مهره بدون جانشینی بوده و آماری خیره‌کننده از خود به جا گذاشته، اگر به واقعیت بدل شود، دغدغه بزرگی را برای مورایس و هواداران سپاهان برای حضور در لیگ بیست و سوم شکل خواهد داد و باید راهی برای جانشینی این سنگربان آماده و سرحال پیدا کنند، که کار ساده‌ای هم نخواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها