به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۹۲۵

نمایشگاه کتاب باشگاه بزرگ فرهنگی است

گروه فرهنگ وادب: تمبر نمایشگاه کتاب و «کتاب بهار» با حضور محمد محمدی گلپایگانی، علی جنتی، سیدعباس صالحی و علی‌اکبر اشعری رونمایی شد.
نمایشگاه کتاب باشگاه بزرگ فرهنگی است
در این مراسم که 16 اردیبهشت در نمایشگاه کتاب در مصلا برگزار شد علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به نقش کتاب و کتاب‌خوانی در توسعه فرهنگ کشور گفت: این نقش به خوبی شناخته شده به همین دلیل است که ما این اشتیاق و استقبال مردم را از نمایشگاه می‌بینیم. او افزود: کتابی که رونمایی شد شامل فرمایشات مقام معظم رهبری در بازدید از دوره‌های مختلف نمایشگاه است. خوشبختانه ایشان از دیرزمان به این موضوع توجه ویژه داشته‌اند و در بازدیدهای مختلف نکات نغز و ویژه‌ای را بیان کرده‌اند.

جنتی همچنین عنوان کرد:‌ امروز شاهد برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران هستیم و مجموعه وسیعی از ناشران داخلی و خارجی آثارشان را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند. این نمایشگاه یک باشگاه بزرگ فرهنگی است. او ادامه داد: در کنار فروش کتاب در این دوره از نمایشگاه نشست‌هایی برگزار می‌شود که به ارتقای فرهنگی کمک می‌کند. امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه‌های دیگر در سراسر کشور بتوانیم قدم‌های مثبتی برداریم. همچنین با حضور در نمایشگاه‌های خارج از کشور در انتقال فرهنگ خود فعالیت کنیم. جنتی سپس عنوان کرد:‌ برگزارکنندگان نمایشگاه آمادگی کامل دارند که همه پیشنهادها‌، انتقادها و نظرات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را با دل و جان بپذیرند تا نمایشگاه کتاب در دوره‌های بعد باشکوه‌تر برگزار شود.
مرجع : ايسنا