به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۱۰۶۵

روزنامه «قانون» متهم به نشر اکاذيب شد

گروه سياسي: دبیر تحریریهی روزنامه‌ی «قانون» درباره‌ خبر توقیف این روزنامه، گفت: هنوز هیچ حکمی مبنی بر توقیف شدن روزنامه‌ قانون به ما ابلاغ نشده است.
روزنامه «قانون» متهم به نشر اکاذيب شد
مسعود کاظمی  با بیان این‌که حدود دو ساعت پیش از سوی دادستانی به ما «اعلام جرم» شد، توضیح داد: صبح امروز (چهارشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه) از سوی دادستانی در تماسی تلفنی با مسوولان روزنامه‌ قانون اعلام شد‌ که به‌دلیل انتشار خبر «آزادی آقای رویانیان» این روزنامه به نقش اکاذیب متهم و علیه آن، اعلام جرم شده است.

او ادامه داد: خبر «آزادی آقای رویانیان» با وثیقه‌ی 100میلیارد تومانی از سوی خبرگزاری «دانا» عصر دیروز منتشر شد و روزنامه‌ی قانون همان خبر را منتشر کرد؛ اما از سوی دادستانی تهران این خبر مصداق نشر اکاذیب دانسته و علیه این روزنامه اعلام جرم شده است.

کاظمی با تأکید بر این‌که هنوز خبری مبنی بر توقیف روزنامه‌ قانون به خود این روزنامه اعلام نشده است‌، گفت: ما دقایقی پیش از طریق یکی از خبرگزاری‌ها متوجه شدیم که روزنامه‌ی قانون توقیف شده، اما هنوز به خود ما که ذی‌نفع این ماجرا هستیم، چیزی اعلام نشده است. همچنین تلاش کردیم با رییس دادسرای رسانه تماس بگیریم و هنوز موفق به صحبت با او نشده‌ایم.
مرجع : ايسنا