به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۱۵۱۸۵
آمریکا همچنان بیشترین حقوق را پرداخت می‌کند

بالاترین دستمزد را کدام کشورها می‌پردازند؟

بالاترین دستمزد را کدام کشورها می‌پردازند؟
گروه اقتصادی: بالاترین دستمزد را در جهان کشورهای اروپایی پرداخت می‌کنند. در ضمن، آمریکا همچنان بیشترین حقوق را پرداخت می‌کند.کارشناسان اقتصادی با اشاره به رکود پیش رو، یک دوره بسیار دشوار را پیش‌بینی می‌کنند، اما اخبار خوشحال‌کننده حاکی از آن است که همچنان فرصت‌ها در بازار کار فراهم بوده و می‌توانید بالاترین دستمزد را دریافت کنید.

ایالات متحده آمریکا
میانگین درآمد سالانه: 75 هزار دلار
به گزارش تجارت نیوز، به‌رغم بدنام بودن نظام مالیاتی در آمریکا، جهانیان در پی یافتن شغل در آمریکا هستند تا بتوانند سطح کار خود را بالا ببرند. توسعه‌دهنده نرم‌افزار، پرستار متخصص، تحلیلگر امنیت اطلاعات و مدیر مالی از جمله مشاغلی هستند که بالاترین دستمزد را در آمریکا پرداخت کرده و ظرفیت رشد و پیشرفت شغلی را در خود دارند.

لوکزامبورگ
میانگین درآمد سالیانه: 73 هزار دلار
هرچند لوکزامبورگ به‌عنوان یکی از کوچک‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود، اما درآمد سالاانه از 285 هزار دلار نیز بالاتر خواهد رفت. درآمد میانگین برای کارگران ماهر سه هزار یورو و برای کارگران غیرحرفه‌ای 2500 یورو است. مشاغل بانکی، امور مالی و صنعت فولاد به‌ عنوان سه شغل پردرآمد در لوکزامبورگ شناخته می‌شوند. ‌

ایسلند
میانگین درآمد سالانه: 72 هزار دلار
ایسلند دیگر کشور کوچکی است که با جمعیت کمتر از 400 هزار نفر حقوق بسیار بالایی را پیشنهاد می‌دهد. گردشگری، ماهیگیری، انرژی‌های تجدیدپذیر، کشاورزی و تولید از جمله مشاغل مسلط در کشور ایسلند هستند. ایسلند در رده پرخرج‌ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید.

سوئیس
میانگین درآمد سالیانه: 68 هزار دلار
سوئیس، سرزمین محصور در خشکی بالاترین استانداردهای جهانی در حوزه صنعت ساخت‌وساز و امور بانکی و مالی را در اختیار دارد. دفتر مرکزی شرکت‌های متعبر بین‌المللی نظیر نسله (Nestlé)، گروه بیمه زوریخ (Zurich Insurance Group)، زیمنس (Siemens) و کالسبرگ (Carlsberg) همگی در سوئیس قرار دارند. اگر شما فردی با ثروت فراوان هستید برای پرداخت مالیات کمتر و زندگی در یک کشور زیبای اروپایی می توانید سوئیس را انتخاب کنید.

دانمارک
میانگین درآمد سالانه: 61 هزار دلار
دانمارک پایین‌ترین نابرابری شغلی در جهان را دارد. جای تعجب نیست که این کشور شادترین نیروی کار را در اختیار دارد، هرچند میزان مالیات در این کشور بالاست. دانمارک به تعداد زیادی نیروی کار ماهر در حوزه‌های متعددی همچون گردشگری، کشاورزی، تکنولوژی و حمل و نقل نیاز دارد.

هلند
میانگین درآمد سالانه: 60 هزار دلار
در کشور هلند نیروی کار به طور میانگین 36 ساعت در هفته کار کرده و حدود 60 هزار دلار در سال دریافت می‌کند. محیط زندگی در هلند بسیار مناسب کارآفرینی بوده و بیش از 90 درصد مردم در این سرزمین به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند که مزیت فوق‌‌العاده‌ای برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به حساب می‌آید.

بلژیک
میانگین درآمد سالانه: 59 هزار دلار
کشور بلژیک بالاترین استانداردهای زندگی و تحصیلات را ارائه می‌کند. بالاترین دستمزدها در بروکسل پرداخت می‌شود که محل دفتر مرکزی بسیاری از موسسات وابسته به اتحادیه اروپاست.

نروژ
میانگین درآمد سالانه: 58 هزار دلار
نروژ در رده هشتم بالاترین درآمد سرانه قابل عرضه در جهان را در اختیار داشته و استانداردهای بالای زندگی را دارد. همچنین پاسپورت این کشور در رده 12ام جهان قرار دارد. این کشور به داشتن جامعه‌ای با درصد تحصیلکرده بالا مفتخر است که حداقل سه تا پنج سال تحصیلات عالیه را گذرانده‌اند. تحصیلات در نروژ به طور کامل رایگان بوده و امکان تحصیل برای تمامی افراد بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی آنها را فراهم می‌کند.

اتریش
میانگین درآمد سالانه: 58 هزار دلار
سطح درآمدی در اتریش در طول سال‌های اخیر به شکل ثابتی در حال افزایش بوده است. مدیران پروژه به طور میانگین بالاترین حقوق را دریافت می‌کنند، به طوری‌که با داشتن تحصیلات عالیه و تجربه کاری بیشتر درآمد افراد افزایشی خواهد بود.

استرالیا
میانگین درآمد سالانه: 56 هزار دلار
مردم استرالیا با 35 ساعت کار در هفته حقوق سالانه 56 هزار دلاری دریافت می‌کنند. این ترس وجود دارد که به دلیل افزایش نرخ بهره و جمعیت در سال‌های آینده استخدام نیرو در استرالیا با مشکل مواجه شود. هرچند که اخبار خوشحال‌کننده حاکی از آن است که همچنان تقاضای زیادی برای مشاغلی همچون مهندس ماشین‌آلات، مدیر پایداری و تحلیلگر امنیت سایبری وجود دارد.

آلمان
میانگین درآمد سالانه: 56 هزار دلار
آلمان به‌عنوان یکی از چهار قدرت اقتصادی جهان و اقتصاد برتر اروپا ماهانه حدود 2636 یورو حقوق پرداخت می‌کند. میزان دستمزد در این کشور بسته به عواملی همچون موقعیت جغرافیایی، حرفه، تجربه کاری و کوچک و بزرگ بودن شرکت تغییر می‌کند.

کانادا
میانگین درآمد سالانه: 56 هزار دلار
مشاغلی همچون استخراج معدن، خدمات علمی و تکنولوژیک، امور مالی و بیمه من جمله مشاغل پردرآمد در کانادا به حساب می‌آیند. کانادا بازار کاری امیدبخشی داشته که دستمزد بالا و فرصت‌های استخدامی را در پی دارد.

ایرلند
میانگین درآمد سالانه: 51 هزار دلار
دستمزد مناسب از مبلغ حداقل 45 الی 50 هزار یورو در دوبلین (پایتخت) شروع می‌شود. اخیرا تحقیقات نشان داده است که بیش از 70 درصد کارفرمایان ایرلند در سال جدید برنامه دارند که حقوق‌ را افزایش دهند، به طوری‌که در سال جاری دستمزدها تا 11 درصد افزایش پیدا کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها