به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۱۹۵۸۹
میلان 0-1 بارسلونا

بارسا بردن بدون دمبله را مقابل میلان تمرین کرد

بارسا بردن بدون دمبله را مقابل میلان تمرین کرد
گروه ورزشی: تیم بارسلونا در آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی پیش فصل امریکا به مصاف میلان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد.
شاگردان ژاوی بعد از شکست مقابل آرسنال روز یکشنبه رئال مادرید را با 3 گل از پیش رو برداشتند. آنها برای برگزاری آخرین دیدار دوستانه پیش فصل به شهر لاس وگاس سفر کردند و در حالی که عثمان دمبله را روی نیمکت داشتند حریف خود را 1-0 شکست دادند.
بعد از شایعات اخیر در مورد جدایی دمبله از بارسا همه منتظر حضور یا عدم حضور او در بازی امروز بودند که ژاوی ترجیح داد به این بازیکن مقابل میلان حتی یک دقیقه هم میدان ندهد.

1904349
بارسلونا کار را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه 10 نیز تیر دروازه میلان را با شوت زمینی ژول کنده به لرزه در آورد.
شاگردان استفانو پیولی کم کم از زیر فشار حریف خارج شدند و در ادامه نیمه شاهد درخشش دروازه‌بانان بودیم که باعث شد دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
بارسلونا در نیمه دوم چهره تهاجمی خود را حفظ کرد و موفق شد در دقیقه 55 بالاخره دروازه میلان را باز کند. این گل روی همکاری دو بازیکن تعویضی آبی اناری‌ها به ثمر رسید و طی آن آنسو فاتی روی پاس الکس بالده و با شوتی کات دار و بسیار زیبا از گوشه سمت چپ محوطه جریمه دروازه میلان را باز کرد.
1904348
بارسا با ادامه حملات خود در دقیقه 66 توسط آرائوخو دروازه حریف را باز کند اما این گل به علت آفساید مردود اعلام شد. حملات شاگردان ژاوی تا آخرین دقایق ادامه داشت و  تک موقعیت‌های میلان به گل تساوی منجر نشد تا کار با پیروزی 1-0 بارسا به پایان برسد.
1904351
1904352
1904353
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها