به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۲۰۳۰۱

دوباره شروع شد: حراج بارسا برای جذب ستاره‌ها

دوباره شروع شد: حراج بارسا برای جذب ستاره‌ها
گروه ورزشی: بارسلونا مانند چند فصل اخیر همچنان با مشکلات مالی بسیاری روبرو است که کار آنها را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دشوار کرده است. 

رعایت قوانین فرپلی مالی و سقف دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا باعث شده که آنها نتوانند به راحتی به بازیکنانی که مدنظر دارند پیشنهاد دهند و همین موضوع ستاره‌هایی مانند برناردو سیلوا و ژوائو کانسلو را از آنها دور کرده است. 

این باشگاه تابستان گذشته از اهرم‌هالی مالی برای جذب بازیکنان مدنظرش استفاده کرد و به طور مثال بخش قابل توجهی از سهام بارسا استودیو یا حق پخش تلویزیونی‌اش تا 20 سال آینده را به فروش رساند و پاسخ آن را هم با قهرمانی در لالیگا گرفت. 

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که مدیران این باشگاه تصمیم دارند که بار دیگر اقدامات مشابهی را برای تامین بودجه خرید بازیکنان مدنظر ژاوی در این تابستان انجام دهند. 

بارسا اطمینان دارد که فروش 16 درصد دیگر از سهام بارسا استودیو تا هفته آینده نهایی خواهد شد و این موضوع کمک بسیار مهمی به این باشگاه خواهد کرد تا شرایط مالی‌اش را بهبود ببخشد. 

دلیل تاخیر در انجام این اقدام این بود که چند شرکت دیگر هم مشتاق خرید سهام بارسا استودیو بودند و مذاکرات با آنها در حال انجام بود اما در نهایت این باشگاه با شرکتی آلمانی به توافق رسید و این قرارداد به زودی امضا خواهد شد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها