به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۲۰۷۹۵
بارسا تا یکشنبه فرصت دارد

بند ترسناک گوندوگان در آستانه فعال شدن!

بند ترسناک گوندوگان در آستانه فعال شدن!
گروه ورزشی: ایلکای گوندوگان اولین خرید تابستانی بارسلوناست و پس از او اینیگو مارتینز و اوریول رومئو نیز به وی اضافه شدند. بارسا ویتور روکه را نیز جذب کرده ولی او زمستان یا تابستان بعد به بارسا اضافه خواهد شد.
 نکته جالب اینکه بارسلونا هنوز نتوانسته قرارداد هیچکدام از خریدهای خود را ثبت کند و آنها فعلا نمی‌توانند برای این تیم در بازی‌های رسمی از جمله بازی یکشنبه هفته بعد برابر ختافه در هفته نخست لالیگا به میدان بروند.
1898964
قرارداد گوندوگان دو ساله با بند تمدید تا 2026 است اما مشکل بارسا در ثبت قرارداد این ستاره آلمانی هنوز حل نشده است. مشکلات مالی بارسلونا باعث شده تا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید با معضل روبه‌رو شود ولی به گوندوگان قول داده شده که قبل از شروع فصل قرارداد او ثبت شود. 

1902368
کاپیتان فصل گذشته سیتی اصرار داشت که بندی به قراردادش اضافه شود که اگر تا اولین بازی فصل بارسا قراردادش ثبت نشود، این اختیار را داشته باشد که یکطرفه قراردادش را فسخ کند که با آن موافقت شد. به این ترتیب بارسا تا یکشنبه فرصت دارد تا قرارداد گوندوگان را ثبت کند. 
هرچند بعید به نظر می‌رسد او قراردادش را فسخ کند و به بارسا مهلت خواهد داد ولی همواره این ریسک وجود دارد که اگر بارسا نتواند تا پایان نقل و انتقالات قراردادش را ثبت کند، او از باشگاه کاتالان جدا شود.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها