به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۲۹۹۲۰
اعتراض لوا موثر بود

ژاوی اینطوری هیولا را زنده کرد

ژاوی اینطوری هیولا را زنده کرد
گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی یکی از عوامل اصلی بازگشت بزرگ بارسا در بازی شب گذشته برابر سلتا بود و موفق شد در این بازی دبل کند. ستاره لهستانی شروع خوبی در این فصل نداشت و در دو بازی اول لالیگا نتوانست برای بارسا گل بزند ولی از بازی برابر ویارئال ورق برگشت و پای او به گلزنی باز شد. 
1929688
لوا دیشب توانست برای پنجمین بازی متوالی در این فصل گلزنی کند و با رکورد فصل قبل خودش از این حیث برابری کرد. او حالا در لالیگا موفق به زدن پنج گل شده و این تعداد گل برای بارسا هفت امتیاز به ارمغان آورده است. این نکته جالب تر می شود اگر قرار باشد با 23 گل فصل قبل او مقایسه کنیم که تنها روی کسب هشت امتیاز برای بارسلونا اثرگذار بودند. در واقع لوا همین حالا تقریبا با اثرگذاری فصل گذشته خود برابری کرده است.
1929690
گل های لوا در بازی برابر ویارئال، اوساسونا و سلتا در مجموع هفت امتیاز به بارسلونا داده اند و او این را بیش از همه مدیون تغییر تاکتیک ژاوی و بازگشت بارسا به بازی با سه مهاجم است. پس از دو بازی ناکامی در گلزنی، لوا گفته بود که بارسا باید هجومی تر بازی کند و او به بازیکنان بیشتری کنار خود در حمله نیاز دارد. موردی که ژاوی به آن توجه کرد و لواندوفسکی هم حالا اوج گرفته است.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها