به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۲۳۳۸۹

ضرر 3 هزار میلیاردی بارسا به‌خاطر نوکمپ

ضرر 3 هزار میلیاردی بارسا به‌خاطر نوکمپ
گروه ورزشی: اولین بازی خانگی فصل بارسا نه در نوکمپ که در المپیک مونتجوئیک برگزار شد و بارسا با ارائه بازی نه چندان متقاعدکننده توانست هر طور شده 2-0 برنده شود. کار بارسا تا دقیقه 82 گره خورده بود تا اینکه پدری گلزنی کرد و در ادامه فران تورس نیز گل دوم را زد.
1913107
بارسلونا حداقل تا نوامبر 2024 از نوکمپ دور خواهد بود و بازسازی این ورزشگاه بیشتر از یک سال طول خواهد کشید. دوری ورزشگاه المپیک از مرکز شهر باعث شده تا استقبال زیادی هم از بازی بارسا نشود و 39 هزار نفر در ورزشگاه 60 هزار نفری حاضر بودند و بسیاری نیز از امکانات ورزشگاه گلایه داشتند. برخی هواداران حتی با در دست داشتن بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و بسیاری از وضعیت حمل و نقل گلایه داشتند. گویا صندلی های ورزشگاه نیز کیفیت مناسبی نداشت.
1911278
طبق ادعای کادنا سر، بارسلونا ابتدا پیش بینی کرده بود که چیزی حدود 90 میلیون یورو به خاطر رفتن از نوکمپ و بازی در ورزشگاه جدید ضرر خواهد کرد ولی حالا رقم دقیق 60 میلیون یورو تخمین زده شده است. 
کم تماشاگرترین بازی فصل قبل بارسا برابر کادیز بود که 72 هزار نفر در نوکمپ حاضر بودند اما بارسا احتمالا تنها در ال‌کلاسیکو برابر رئال می تواند تمام ظرفیت ورزشگاه المپیک را پر کند. 
یکی از عمده ترین منابع درآمدزایی بارسا از بلیت فروشی است و واضح است که نقل مکان از نوکمپ به المپیک در یک سال پیش رو ضرر مالی زیادی به باشگاه خواهد زد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها