به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۳۴۹۰۲

لحظه نفرین‌شده برای آبی‌پوش لیگ در ۵ بازی

لحظه نفرین‌شده برای آبی‌پوش لیگ در ۵ بازی
گروه ورزشی:شاگردان پورموسوی در پنج بازی از 6 دیدار اخیرشان در لحظات پایانی شکست خوردند.به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی در دربی اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت که این تیم در پایان با تک گل دقیقه ۹۲ گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای فولاد، برابر میزبان خود شکست خورد تا با یک امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد.

موضوع جالب توجه در خصوص استقلال نسخه خوزستانی آنجاست که این تیم به جز بازی با استقلال تهران در پنج مسابقه دیگر که برابر حریفان خود شکست خورده، در دقایق پایانی بازی قافیه را به حریف خود باخته است. اگرچه این تیم در بازی نخست خود در رقابت‌های لیگ بیست و سوم در حالی که یک بر صفر از شمس‌آذر قزوین عقب بود و در دقایق پایانی با تک گل بهروز بارانی بازی را به تساوی کشید، اما در سایر بازی‌ها این دقایق برای این تیم خوش‌یمن نبوده است.

این تیم در چارچوب هفته دوم درحالی برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت که تا دقیقه ۸۱ بازی همه چیز مساوی پیش می‌رفت، اما مهران موسوی گل برتری ایرالکو را برابر استقلالی‌ها به ثمر رساند. در هفته سوم مسابقات لیگ برتر نیز این تیم درحالی در ورزشگاه غدیر میزبان تراکتور بود که تا دقیقه 90 بازی بدون گل دنبال می‌شد، اما گوستاو واگنین در دقیقه دوم وقت‌های اضافه بازی گل برتری تراکتور را وارد دروازه این تیم کرد.

هفته پنجم شاگردان سیروس پورموسوی در خانه درحالی میزبان ذوب‌آهن بودند که در دقیقه ۱۸ محمدجواد محمدی روی پاس شایان مصلح موفق شد دروازه استقلال را باز کند. در ادامه محمد طیبی، کاپیتان باسابقه خوزستانی‌ها، در دقیقه ۲۱ روی پاس حسن شوشتری موفق شد گل مساوی را وارد دروازه ذوب‌آهن کند و درحالی که به نظر می‌رسید این بازی نیز با تساوی یک بر یک خاتمه یابد، اما محمد قریشی در دقیقه 2+90 روی پاس نادر محمدی گل برتری ذوبی‌ها را به ثمر رساند تا موجبات شکست این تیم را فراهم کند.

در چارچوب هفته هفتم نیز استقلال درحالی در خانه میزبان پیکان بود که در پایان این بازی خودروسازان با گل دقیقه نودی سامان نریمان جهان موفق شدند این تیم را شکست دهند تا باز هم شاگردان پورموسوی در دقایق پایانی بازی را به حریف خود واگذار کنند.به نظر می‌رسد پورموسوی، سرمربی استقلالی‌ها و کادرفنی این تیم اگر بتواند برنامه بهتری برای دقایق پایانی بازی‌های خود داشته باشند استقلال نسخه خوزستانی روند بهتری را در لیگ بیست و سوم داشته باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها