به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۳۵۹۴۲

روزنامه شرق، گزارش نظرسنجی خود را حذف کرد

روزنامه شرق، گزارش نظرسنجی خود را حذف کرد
گروه سیاسی: خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه بدون نام بردن از روزنامه شرق، از احضار مدیر مسئول این روزنامه در پی نشر یک نظرسنجی در مورد «لایحه حجاب و عفاف»، خبر داد. دیروز سایت «شبکه شرق» یک نظرسنجی برگزار کرد که در آن آمده بود که ۸۴ درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند که با اجرای «لایحه حجاب و عفاف» برای الزام زنان به رعایت پوشش مورد نظر حکومت مخالف هستند. در حال حاضر این گزارش از سایت این روزنامه برداشته شده است.
خبرگزاری میزان نوشت: «صبح امروز مرکز رسانه قوه قضاییه خبری در رابطه احضار مدیر مسئول یکی از رسانه ها در رابطه با  انتشار نتایج یک نظرسنجی در موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی در کشور به منظور ارائه مستندات منتشر کرد. بلافاصله بعد از انتشار این خبر، جریان‌های تحریف و دروغ در خارج و داخل کشور فعال شدند و عنوان کردند که مدیر مسئول این رسانه به دادسرا احضار و در پی آن مجبور به حذف مطالب از خروجی رسانه خود شده است در صورتی که در مطالب منتشر شده از سوی مرکز رسانه قوه قضاییه به صراحت عنوان شده است که مدیر مسئول این روزنامه صرفا برای ارائه مستندات نظرسنجی دعوت شده است. هچنین هیچ توصیه و تاکیدی از سوی مرجع قضایی در رابطه با حذف مطلب به مدیر مسئول این روزنامه نشده است و این رسانه بعد از درخواست برای ارائه مستندات اقدام به حذف مطلب خود کرده است و اگر رسانه چنین  مستنداتی دارد به مرجع قضایی ارائه کند. لازم به ذکر برخلاف ادعای رسانه‌های معاند مدیر مسئول این رسانه به دلیل انتشار نتایج نظرسنجی احضار نشده است بلکه مرجع قضایی بعد از انتشار نتایج نظرسنجی، مدیر مسئول را احضار کرده است تا مستندات نظرسنجی را ارائه دهد.»

۱۴۰۲/۰۸/۰۵ ۰۰:۳۷
اینها داستان همون ضرب المثله، که میگه خودشو بیار اسمشو نیار،، فضای جامعه رو نگاه می کنی خود عیانه،
مسئولین اگه کار خودشون درست بود، زنان حاضر بودند روسری که هیچی، چادر و پوشیه صورت هم بزنن،، چه کاری واسه این مردم کردن که انتظار دارن مردم به حرفشون باشند.
اینقدر دست روی دست میذارن و مشکلات مردم رو حل نمی کنن، بعد از یک جایی میزنه بیرون، بعد دوباره هی بگن تقصیر دشمنه،

در واقع جنگ ترکیبی، فساد و ناکارآمدی مسئولینه که دمار از مردم برآورده.. (438298)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها