به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۴۲۷۲۰

ما به یک VAR برای نظارت بر VAR نیاز داشتیم

ما به یک VAR برای نظارت بر VAR نیاز داشتیم
گروه ورزشی:وئیس کاسترو، سرمربی النصر، با تایید اینکه باخت 3-0 مقابل الهلال شکست سنگینی محسوب می‌شود، خود را مسئول این نتیجه دانست.به گزارش "ورزش سه"، النصر در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه سه بر صفر مقابل حریف سنتی خود، الهلال، شکست خورد تا اختلاف امتیازش با صدرنشین لیگ عربستان به هفت امتیاز افزایش یابد.

کاسترو در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: ما در ابتدای بازی مشکلاتی داشتیم، سپس آنها را حل کردیم و شروع به بازی با توپ در عقب زمین کردیم. در ابتدای بازی ساختار بازی ما از عقب زمین بسیار کند بود. برخی از اشتباهات ما در 15 دقیقه اول باعث شد همه فکر کنند که الهلال کنترل بازی را در دست گرفته است.

او در مورد تصمیمات داوری در این رویارویی گفت: تکنولوژی VAR باید با تکنولوژی VAR رصد شود. در صحنه‌ای که توپ به دست سعود عبدالحمید مدافع الهلال، برخورد کرد، هیچکس در VAR در این مورد صحبت نکرد. در گل دوم الهلال هم قبل از گل به رونالدو فشار آمد. در هر صورت ما به خاطر داور شکست نخوردیم و من برد الهلال و ژسوس تبریک می‌گویم.کاسترو مسئولیت این باخت را پذیرفت و گفت: من مسئول باخت هستم و الهلال مستحق برد بود. رقابت در لیگ هنوز به پایان نرسیده است و ما توانایی کافی برای رقابت تا آخرین نفس را داریم. باخت با سه گل برای من نتیجه سنگینی است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها