به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۴۲۸۷۱

گلر جوان نساجی با خاطرات رحمتی مقابل الهلال

گلر جوان نساجی با خاطرات رحمتی مقابل الهلال
گروه ورزشی:دروازه‌بان جوان نساجی مقابل الهلال عربستان دومین بازی خود را برای نماینده ایران انجام خواهد داد.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعتمادی که سیدمهدی رحمتی به حسین خطیر دروازه‌بان 24 ساله نساجی در بازی گذشته مقابل مومبای سیتی هند انجام داد، حالا این دروازه‌بان مقابل الهلال هم شانس بازی کردن در ترکیب تیمش را به دست آورده است.

در آستانه دیدار نساجی و الهلال رشید مظاهری دروازه‌بان باتجربه نماینده ایران دچار سرماخوردگی شد و از لیست سفر به عربستان خط خورد. حالا این فرصت ویژه در اختیار حسین خطیر قرار خواهد گرفت تا بار دیگر درون چارچوب تیمش بایستد.خطیر روز گذشته هم در تمرین نساجی در تهران با آمادگی بالا ظاهر شد و امروز با روحیه خوب همراه تیمش به ریاض سفر کرد. این دروازه‌بان 24 ساله و مازندرانی فوتبال ایران به عنوان یک بازیکن بومی دومین بازی فصل خود را برای نساجی مقابل ستاره‌های پرتعداد الهلال انجام می‌دهد.

تقابل با الهلال برای سیدرحمتی در دوران بازی خاطرات خوبی به همراه داشته است؛ او بارها جلوی الهلال با پیراهن استقلال بازی کرده و نمایش‌های مناسبی داشته و حالا دروازه‌بان جوان نساجی هم امیدوار است بتواند خاطرات خوب رحمتی را درون چارچوب تیمش زنده کند و در دومین بازی خود برای دومین‌بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها