به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۴۲۵۵۱

گایاردو برنامه بازی سپاهان را فاش کرد

گایاردو برنامه بازی سپاهان را فاش کرد
گروه ورزشی:سرمربی آرژانتینی جدید الاتحاد می‌گوید بازیکنان هنوز در مرحله درک و دریافت ایده‌های جدید هستند.به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد در دیدار افتتاحیه هفته پانزدهم لیگ عربستان مقابل میهمان خود الخلیج با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید که این اولین پیروزی برای گایاردو سرمربی جدید این تیم محسوب می‌شود‌.

گایاردو در نشست خبری پس از این رویارویی گفت: از پیروزی خوشحالم. ما زمان کافی برای تمرین نداشتیم توانستیم مقابل یک تیم سرسخت پیروز شویم. خوشحالیم که مسابقه را کنترل کردیم و پیروز شدیم.وی افزود: در حال حاضر در حال تشخیص وضعیت کلی تیم هستم. 10 روز پیش آمدم، 3 بازی شامل دو بازی خارج از خانه انجام دادیم، تیم هنوز کامل نشده و مصدومیت دارد. بازیکنان هم در مرحله درک و پذیرش ایده‌های ما هستند، اما همه چیز برای من روشن است.
 
کریم بنزما ستاره فرانسوی الاتحاد با مصدومیتی روبرو شد که در دقیقه 39 مجبور به ترک زمین شد. سرمربی الاتحاد در این خصوص گفت: امیدواریم مصدومیت کریم بنزما شدید نباشد و امروز تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت و ما امیدواریم که این آسیب، ساده باشد.گایاردو اضافه کرد: در چند روزی که گذشت، عشق هواداران به باشگاه و نزدیکی آنها به باشگاه را احساس کردم. شخصا عاشق هواداران و داشتن رابطه ویژه با آنها هستم و تلاش خواهیم کرد تا همیشه رابطه فوق العاده‌ای با آنها داشته باشیم.

سرمربی تیم الاتحاد در پایان صحبت‌های خود گفت: برنامه بازی همیشه یکسان است اما در زمین باید تنوع، تعادل و سازماندهی دفاعی خوبی داشته باشیم و در ابتدا باید اطلاعات ساده‌ای ارائه کنیم تا بازیکنان آن را درک کنند. پس از آن، می‌توانیم ایده‌ها را به شیوه‌ای آسان‌تر انتقال دهیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها