به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۴۴۳۱۰۱

پزشکیان: هیات‌های اجرایی نه سالم‌اند نه صادق

پزشکیان: هیات‌های اجرایی نه سالم‌اند نه صادق
گروه سیاسی: دکتر مسعود پزشکیان نماینده مجلس با انتقاد از ردصلاحیت خود از سوی هیات اجرایی برای نمایندگی مجلس گفت: جوابی از طرف هیات‌های اجرایی به اعتراض من داده نشده است می‌خواهند بدهند یا ندهند برای من مهم نیست که صلاحیت من را این‌ها تایید کنند. من صلاحیتم را از خدا و مردم می‌گیریم.
 به گزارش عصرایران، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: بندی که این‌ها برای رد صلاحیت من آوردند این است که به نظام جمهوری اسلامی التزام عملی ندارم در صورتی که تا یاد دارم من حتی مرخصی هم نرفتم و همه این سال‌ها برای مردم و خدا کار کردم. اگر من التزام ندارم پس چه کسی التزام دارد؟ قبل از انقلاب ما بودیم، جنگ را ما بودیم وبعدش هم ما بودیم. این‌ها می‌گویند ما التزام نداریم آن هم چه کسانی این حرف را می‌زنند. افرادی که معلوم نیست از کجا آمده اند. اصلا ارزش دارد از این افراد سوال کرد. وی افزود: هر جوری آدم می‌خواهد این بند که طبق آن بنده را رد صلاحیت کرده اند قورت بدهد نمی‌تواند.
پزشکیان هم اکنون نماینده تبریز در مجلس است، اما از سوی هیات‌های اجرایی (وزارت کشور) برای انتخابات بعدی مجلس، رد صلاحیت شد. انتخابات بعدی مجلس در روز ۱۱ اسفند آینده برگزار می‌شود. پزشکیان ۴ دوره در مجلس حضور داشت و دارد یعنی علاوه بر دوره فعلی (یازدهم)، دوره‌های هشتم، نهم و دهم نیز در مجلس، نماینده بود. او بین سال‌های ۹۵ تا ۹۹ هم نایب رئیس مجلس بود. پزشکیان در دولت دوم خاتمی (سال ۸۰ تا ۸۴) هم وزیر بهداشت بود. وی پزشک و فوق تخصص جراحی قلب است. پزشکیان تاکید کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد هیات‌های اجرایی آدم‌های سالم و صادقی نیستند. می‌گویند من را طبق داده‌ها رد صلاحیت کرده اند و از من داده می‌خواهند. من را در تبریز زمین و زمان می‌شناسند. در ایران هم می‌شناسند. چهار دوره نماینده و وزیر بودم. در واقع حرفی می‌زنند که مالیات ندارد.
وی گفت: من برای اینکه مردم را به صحنه بیاورم؛ ثبت نام کردم. اگر طبابت کنم وضعم بهتر است. الان هم طبابت می‌کنم. چرا که این احتمال را می‌دادم یک روزی این‌ها همه کاسه کوزه‌ها را بشکنند و اجازه ندهند ما در مجلس حضور یابیم، ولی طباطت را نمی‌توانند از من بگیرند.
نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: من نمی‌فهمم این اصولگرا‌ها چه می‌گویند. کدام اصل را می‌گویند که ما نمی‌گوییم. این تقسیم بندی‌ها چیست که این‌ها برای خودشان درست کرده اند. مملکت اگر می‌خواهد به چشم اندازی که رهبری تعریف کرده برسد فقط با اصلاحات می‌رسد. اگر تغییری در فکر، مهارت و خود فرد ایجاد نکنیم چگونه می‌توانیم در منطقه اول شویم. وی خاطر نشان کرد: من با حزب و جریان کار ندارم. اصلاح یعنی در روندی که وجود دارد تغییر ایجاد شود. اگر می‌خواهیم تغییر ایجاد کنیم نباید دو روزمان برابر باشد اگر همانند هم باشند زیان کار هستیم.
 
برچسب ها: مسعود پزشكیان

رزمنده خط اولی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۱۹:۴۸
از پزشکیان بهتری نداریم من کردم او ترک جان بخواد میدم حیف است کهنه سرباز وطن از قطار انقلاب با بر چسب الکی رد کرد قیامتی هست (438679)
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۲۰:۲۰
اینا کسی را تایید میکنند که در خطبه بگن حضرت پیامبر گفتند کیه که محمدرضا پهلوی را بکشه. ...عمق فاجعه رو بفهمیم. (438680)
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۲۱:۴۲
رد صلاحیت صحابه انقلاب یعنی نه به گذشته. آنهم از دست هایی که چیزی برای آینده ندارند. (438684)
دا وش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۲۱:۵۳
راهنما راست بزن ولی برو به چپ
فساد چایی ۳ میلبارد دلار کجای راهنما شما است؟ سباه بازی کافی
مردم سواد و شعور دارند (438686)
رسول عباس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۱۰:۱۰
دکتر جان نتونستی متوجه بشی به خاطر جبهه و جنگت رد شدی حالا نه دونستی کی ها نفوز کردن به داخل به نام دین که همه را شوکه کردند بعضی ها خیییییلی وقت متوجه شدند ما تازه متوجه شدیم چهل ماه حضور در جنگ بعد از 40سال 200هزار تومان کارت هدیه ارسال کردند ما ارزشمان در 40سال همین دویست هزار تومتن بود که ندانستیم و خودمان را باختیم بیا یرگردیم از شهدا خبری نیست (438694)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها