به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۴۴۵۴۶۴

صلاح و دی‌بروینه خودشان از چلسی فرار کردند!

صلاح و دی‌بروینه خودشان از چلسی فرار کردند!
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید در زمانی که سرمربی چلسی بود، نتوانست محمد صلاح و کوین دی‌بروینه را برای صبور بودن و کم بازی کردن قانع کند.به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح و کوین دی‌بروینه هر دو مقطعی زیر نظر مورینیو در چلسی حضور داشتند و بعد از اینکه با او برای رسیدن به ترکیب اصلی به اختلاف خوردند، این تیم را ترک کردند. صلاح در نهایت به لیورپول و دی بروینه به منچسترسیتی پیوست و هر دو دوره‌های بسیار موفقی را با تیم‌های جدیدشان سپری و با این تیم‌ها به همه عناوین ممکن دست پیدا کردند. اتفاقی که باعث شد همه مورینیو را به خاطر از دست دادن این دو ستاره شماتت کنند.

اما این سرمربی پرتغالی می‌گوید که هیچوقت تمایلی به ترک این بازیکنان نداشته است و آنها خودشان برای طی کردن روند طبیعی رسیدن به ترکیب اصلی چلسی صبور نبوده‌اند. او در پادکست یان اوبی میکل گفت: "وقتی مردم می‌گویند من صلاح را رها کردم، دوست دارم بگویم که ماجرا دقیقا برعکس بود. من خودم صلاح را می‌خواستم. من بودم که به باشگاه گفتم آن پسر را بخرید. او داشت از بازل به لیورپول می‌رفت، من با سران چلسی دعوا و جنگ کردم تا او را به چلسی بیاورم.

بعد از اینکه به تیم آمدید برای اینکه بازیکن اصلی ترکیب چلسی شوید، باید عملکرد خیلی خوبی داشته باشید و یا باید کمی منتظر بمانید. نمی‌خواست صبر کند، می‌خواست قرضی به جایی برود که بتواند بیشتر بازی کند. و سپس خود باشگاه چلسی، در نقطه‌ای خاص، تصمیم به فروش او گرفت. او به فیورنتینا و رم رفت و این تصمیم من نبود که او را بفروشیم. من فقط ‌گفتم اگر احساس می‌کنی باید در هر دقیقه از هر بازی در زمین باشی، فعلا قرضی از تیم برو.با کوین هم شرایط خیلی شبیه ماجرای صلاح بود. ما به پیش فصل در آسیا، به اندونزی و تایلند رفتیم و کوین تصمیم گرفت قرضی به یک تیم آلمانی برود."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها