به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۴۵۷۵۶

هشدار پوچتینو: خوشحالی کردن دیگر بس است

هشدار پوچتینو: خوشحالی کردن دیگر بس است
گروه ورزشی:مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، به بازیکنانش هشدار داد که باید بعد بازی خوشحالی را تمام کنند و به فکر بازی بعدی باشند.به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه روبه‌روی نیوکسل قرار گرفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. 

آنها خیلی زود گلی را روی اشتباه مدافع این تیم دریافت کردند و تلاش‌هایشان برای جبران این گل با دفاع همه جانبه و مستحکم نیوکسل به نتیجه نرسید، تا این که در لحظات پایانی بازی میخایلو مودریک گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار را به ضربات پنالتی کشاند تا تیمش راهی مرحله بعدی شود. 

پوچتینو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من بسیار خوشحال هستم. ما گلی دریافت کردیم که می‌تواند روی هر تیمی تاثیر منفی داشته باشد و بازیکنان باید به‌خاطر عملکردی که داشتند مورد تقدیر قرار بگیرد. ما واکنش خیلی خوبی به گلی که خوردیم داشتیم، به تلاش کردن ادامه دادیم و تغییراتی ایجاد کردیم که تاثیرگذار بود.

مهم‌ترین نکته این است که ما تا لحظه آخر به خودمان باور داشتیم. همیشه می‌دانیم که ضربات پنالتی به شانس، استعداد و کیفیت بستگی دارد. بنابراین خوشحال هستیم چون هدف ما این بود که صعود کنیم و حالا باید از این بازی عبور و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. 

چنین دیدارهایی بسیار مهم هستند. پیاده کردن سبک بازی برابر چنین تیم‌هایی مهم است اما در عین حال دیدن احساسی که تمامی اعضای تیم به هم دارند هم ارزش بسیاری دارد. این که ببینید بازیکنان مصدوم و بازیکنانی که در زمین حضور ندارند هم همان خوشحالی را ابراز می‌کنند. مسئولیت هدایت آنها و فراهم کردن بستری برای پیشرفت این بازیکنان زیاد است. ما در طول زمان پیشرفت خواهیم کرد و به جایگاهی که چلسی باید در آن باشد می‌رسیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش روی ضربات پنالتی کار کرده بود اظهار داشت: «ما همیشه تمرین می‌کنیم. شوت زدن، ضربات آزاد، پنالتی‌ها، نه هر روز اما چند روز در هفته. می‌شود هر روز پنالتی را تمرین کرد اما مهم این است که بدانید چطور باید استرس را مدیریت کنید. پنالتی بیشتر بستگی به مهارت دارد تا به تمرین کردن.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها