به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۴۴۴۵۹

داوران انگلیس دوباره خراب‌کاری کردند

داوران انگلیس دوباره خراب‌کاری کردند
گروه ورزشی:هاوارد وب، رئیس کمیته داوران حرفه‌ای لیگ برتر انگلیس، اعتراف کرد که منچسترسیتی در بازی مقابل تاتنهام به خاطر اشتباه داوری از فرصت گلزنی محروم شد.به گزارش "ورزش سه"، در دیدار منچسترسیتی مقابل تاتنهام، داور زمین سایمون هوپر در شرایطی سوت خود را به صدا درآورد که در دقایق پایانی بازی منچسترسیتی در موقعیت حمله برای زدن گل پیروزی بخش خود بود. بازی 3-3 در جریان بود که این داور ابتدا پس از خطای امرسون رویال روی ارلینگ هالند به بازی ادامه داد چون مهاجم سیتی به هر حال توانست توپ را برای جک گریلیش ارسال کند و او را در موقعیت گلزنی قرار دهد، اما بعد از مکثی طولانی این داور خطای رویال را گرفت.

این تصمیم هوپر باعث خشم بازیکنان و کادر سیتی شد و هالند با عصبانیت شدیدی با داور برخورد کرد. این واکنش‌ها منجر به این شد که باشگاه منچسترسیتی به دلیل ناتوانی در کنترل بازیکنان خود از سوی اتحادیه فوتبال متهم شود و اکنون منتظر حکم اتحادیه فوتبال انگلیس قرار دارد.

وب، رئیس کمیته داوران حرفه‌ای لیگ برتر انگلیس، در اسکای اسپورت گفت که داوران بازی اشتباه کردند. او گفت: "بله، این یک اشتباه داوری است و حق با شماست، اما VAR هیچ نقشی در این تصمیم نمی‌توانست داشته باشد. البته، ما همیشه به‌عنوان داوران زمین به دنبال این هستیم که با شناسایی موقعیت‌هایی که می‌توانیم اجازه دهیم بازی با آوانتاژ ادامه پیدا کند، این کار را بکنیم و تأثیر مثبتی بر بازی داشته باشیم. و سایمون هوپر، معمولاً در تشخیص آوانتاژها خوب است.

در این موقعیت خاص، او یک خطای بسیار شدید و سهل انگارانه را توسط امرسون رویال روی هالند دید. او در خط میانی است و توپ به عقب می‌آید. او کار سختی را انجام می‌دهد، فقط لحظه‌ای تردید می‌کند تا ببیند آیا آوانتاژ ممکن است یا نه. به هر حال او در ذهن خود تشخیص داد که این یک خطای بد بود.

در سطح زمین، خیلی آسان نیست که همه چیز را از زاویه‌های بالا ببینیم. او در لحظه تصمیم گرفت که خطا بگیرد و بعد که سوت را زد متوجه شد چه موقعیتی را از سیتی گرفته است. مطمئن هستم او بعد بازی از لحاظ روانی ویران شده است. او بازی را واقعاً تا 93 دقیقه خوب داوری کرده بود، اما می‌داند که این تنها موضوع صحبت همه بعد از این اتفاق خواهد شد. واقعاً به پایان بازی نزدیک شده بودیم تا یک قضاوت درخشان را برای او ثبت کنیم. البته که من ناامیدی که منچسترسیتی را هم در این بازی درک می‌کنم، زیرا این یک موقعیت گل فوق‌العاده بود."


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها