به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۴۵۷۸۵

بلندپروازی بارسا: می‌توانیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم

بلندپروازی بارسا: می‌توانیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم
گروه ورزشی: بارسلونا در آستانه ورود به بحرانی جدی است و نتایجی که در چند هفته اخیر کسب کرده باعث شده که فشارهای روی تمامی اعضای این تیم به‌شدت افزایش پیدا کند. 
دو باخت متوالی برابر خیرونا در لالیگا و رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان باعث شد که انتقادها از عملکرد ژاوی اوج بگیرد و کسب نتیجه مساوی برابر والنسیا در دیدار این هفته هم کمکی به بهبود شرایط آنها نکرده است. 
با این حال، روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که لاپورتا به‌صورت کامل به این مربی جوان اعتماد دارد و معتقد است که او این توانایی را دارد که شرایط بارسا را خیلی زود تغییر دهد و آنها را به دوران اوج برگرداند تا بار دیگر در جمع مدعیان حضور داشته باشند. 
رئیس باشگاه بارسلونا بر این باور است که اگر بازیکنان این تیم بتوانند نمایشی که در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در لالیگا ارائه کردند را در لیگ قهرمانان هم در زمین پیاده کنند، آنها به بهترین تیم این رقابت‌ها تبدیل خواهند شد و حتی شانس کسب عنوان قهرمانی را هم خواهند داشت. 
در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که بارسا باید برای حضور در جمع هشت تیم نهایی در دو بازی رفت و برگشت از سد ناپولی کند و شرایط نه چندان خوب این تیم باعث شده که آنها به صعود به مرحله یک چهارم نهایی امیدوار باشند.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها