به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۵۰۴۴۶

بازی بزرگ آغاز سال زیر سایه ال‌کلاسیکو

بازی بزرگ آغاز سال زیر سایه ال‌کلاسیکو
گروه ورزشی: تاتنهام - منچستریونایتد؛ مسابقه‌ای که امشب زیر سایه ال‌کلاسیکو برگزار می‌شود.به گزارش همشهری‌آنلاین، امشب یک بازی حساس دیگر در انگلیس بین تاتنهام و منچستریونایتد برگزار می‌شود. برنامه‌ریزی به‌قدری پرفشار است که یک‌نیمه پس از آغاز ال‌کلاسیکو این مسابقه شروع می‌شود، حیف! تا پیش از اریک تن‌هاخ، منچستر خوب تاتنهام را می‌برد. با تن‌هاخ من‌یونایتد یک خط در میان وارد بحران می‌شود و از بحران بیرون می‌آید. بازی رفت این فصل را سفیدپوشان لندنی ۲ بر صفر از شیاطین سرخ برده بودند.

شاگردان اریک تن هاخ در این فصل ۹بازی از ۲۰بازی خود در لیگ برتر را باخته‌اند؛ به همان اندازه که در تمام فصل گذشته شکست خورده بودند. آنها فقط در ۴دوره لیگ برتر در بیش از ۱۰‌بازی باخته‌اند (۱۴-۲۰۱۳،
۱۶-۲۰۱۵، ۲۰۱۸-۱۹ و ۲۲-۲۰۲۱)؛ همگی در دوران پسافرگوسن.تاتنهام به‌دنبال نخستین دبل لیگ خود مقابل یونایتد از فصل ۱۹۸۹-۹۰ است.

هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر به اندازه منچستر در بازی‌های خانگی مقابل تاتنهام و آرسنال در خانه مقابل اورتون (۲۴بازی خانگی) مقابل یک تیم دیگر برنده نشده است.۲تیم معمولا در زمین منچستر با هم مساوی نمی‌کنند. هیچ‌یک از ۱۷دیدار اخیر لیگ برتر بین منچستریونایتد و تاتنهام در اولدترافورد مساوی به پایان نرسیده و شیاطین سرخ در ۱۳مورد (۴شکست) پیروز شده‌اند.

تاتنهام در هر یک از ۳۲بازی اخیر خود در لیگ برتر گل زده است که طولانی‌ترین دوره در حال جریان بین همه باشگاه‌های لیگ برتری است؛ طولانی‌ترین رکورد گلزنی اسپرز در تاریخ لیگ برابر با گلزنی در ۳۲بازی متوالی از آوریل تا دسامبر۱۹۴۹ و فوریه تا نوامبر۱۹۶۲.

یونایتد از حضور سوفیان امرابات که در اردوی تیم ملی مراکش در جام ملت‌های آفریقا به‌سر می‌برد، محروم است. تاتنهام هم پاپه سار و سون هیونگ مین را به‌دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا و آسیا در اختیار ندارد.مصدومان منچستر ازجمله لیساندرو مارتینس، لوک شاو و اریکسن به این بازی رسیده‌اند. لیساندرو در بازی رفت مقابل تاتنهام گل به‌خودی زده بود. پوستکوگلو همچنان جیمز مدیسون، دیویس، کریستین رومرو، مانور سولومون، بن دیویس، لوسلسو و ایوان پریشیچ را در اختیار ندارد. در عوض، احتمالا رومرو برای این بازی از مصدومیت همسترینگ برمی‌گردد.

تاتنهام ۲خرید جدید داشته؛ دراگوشین، مدافع رومانیایی جنوا که مدیر برنامه‌اش گفته ۴-۳سال دیگر به رئال‌مادرید می‌رود و تیمو ورنر که از لایپزیش جذب شده. منچستر سانچو را به دورتموند قرض داده و هنوز کسی را نگرفته است.تن‌هاخ ۱۹خط دفاعی مختلف را در این فصل آزمایش کرده و در ۱۱بازی آخر تنها یک‌بار از یک خط دفاعی ثابت استفاده کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها