به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۶۷۱۵۶
گفتگوی جذاب پپ با بونماتی

وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!

وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
گروه ورزشی: گواردیولا یکی از بهترین مربیان تاریخ بارسلونا به حساب می‌آید و روزهای بسیار درخشانی را روی نیمکت این تیم سپری کرد و از محبوبیت خاصی در بین هواداران بارسا هم برخوردار است و همین باعث شده است که آنها همیشه رویای بازگشت او را در سر داشته باشند.
این مربی بزرگ دنیای فوتبال پیش از این هرگز با آیتانا بونماتی که ستاره حال حاضر تیم زنان بارسلوناست و موفق شد جایزه توپ طلا را از آن خود کند دیداری نداشت اما این دو نفر در مستندی که درباره این ستاره فوتبال زنان ساخته شد با هم روبرو شدند.
در بخشی از این مستند که به تازگی منتشر شده است، بونماتی از علاقه‌اش به قرار گرفتن در پست مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در آینده صحبت می‌کند و به گواردیولا می‌گوید: «من آنجا خواهم بود و دوست دارم که تو هم به بارسا بیایی و تا 80 سالگی در دنیای مربیگری باشی.»
گواردیولا در پاسخ گفت: «از تو به خاطر پیشنهادت بسیار متشکرم.»
بونماتی هم در پاسخ اظهار داشت: «اما من هنوز پیشنهادی به تو نداده‌ام.»
2014449
اما پاسخ پپ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است: «من حاضر هستم مجانی به بارسلونا برگردم و نباید نگران این موضوع باشی. هیچ مشکل مالی‌ای وجود نخواهد داشت. اما مشکلی وجود دارد که باید درباره آن به تو هشدار بدهم: من رئیس باشگاه خواهم شد و من کسی هستم که تو را به عنوان مدیر ورزشی استخدام خواهد کرد.»
بونماتی به شوخی به او گفت: «شاید وقتی در ۸۰ سالگی دست از تمرین دادن بازیکنان کشیدی.»
پپ با خنده گفت: «نه، نه، من فقط گفتم که می‌توانم تا ۸۰ سالگی تمرین دهم. خاهیم دید که چه کسی به چه کسی پیشنهاد می‌دهد.»
بونماتی مشتش را به مشت گواردیولا زد و گفت: «باشد، خواهیم دید.»
2014450
اما کار در اینجا تمام نشد و سرمربی منچسترسیتی پیش‌بینی کرد که این ستاره بارسا به زودی وارد عرصه مربیگری می‌شود: «تو در نهایت مربی خواهی شد چون در بهترین سطح حضور داری و می‌توانی چیزهایی را ببینی و کارهایی را انجام دهی که دیگران قادر به انجامش نیستند. نزدیک‌ترین چیز به بازیکن بودن این است که مربی باشی.»
بونماتی در پاسخ به این اظهارات گفت: «اینکه بتوانم ساختاری را درست کنم و رهبر یک پروژه باشم و تصمیم بگیرم که چه کسی در تیم باشد و چه کسی نباشد انگیزه بسیاری به من می‌دهد. کسی چه می‌داند، شاید هم مربی شدم. درها را روی این گزینه نمی‌بندم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها