به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۵۲۵۶۴
محو رژيم صهيونيستي با مسلح كردن كرانه باختري

پاسخ ايران به دشمنان عملیاتی است

گروه سياسي:جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که پاسخ ما دیپلماتیک نیست، گفت: ما در میدان پاسخ می‌دهیم و لزوما واکنش‌های خود را هم اعلام نمی‌کنیم بلکه اعمال می‌کنیم. واکنش‌های ما عملیاتی است و دشمنان ما اینها را می‌بینند، می‌فهمند و حس می‌کنند بنابراین نظام ما نظامی مقتدر و توانمند و نافذ است که قادر است در هر سطحی با هر دشمنی و در هر وسعتی مقابله لازم را انجام دهد.
پاسخ ايران به دشمنان عملیاتی است
سردار حسین سلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب با تاکید بر این‌که آنها دیگر رقمی ندارند، اظهار کرد: ما امروز می‌توانیم ناامیدی و بی‌رمق بودن را در چهره طرف مقابل خود احساس کنیم چرا که آنها احساس می‌کنند که شاید ماه‌ها و سال‌های آخر حیات خود را سپری می‌کنند. وی با تاکید بر این‌که گفت: از آنجایی که رژیم صهیونیستی نه جغرافیا دارد و نه قدرت روانی قابل توجهی و با توجه به اینکه در محاصره قرار گرفته و منزوی شده است چنانچه کرانه باختری مسلح شود به صورت اتوماتیک محو رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد. سلامی با اشاره به متلاشی شدن یکی از پرنده‌های متعلق به رژیم صهیونیستی در آسمان کشور توسط پدافند هوایی، گفت: ما ملاحظه کردیم که یک پرنده کوچک داراگریز رژیم صهیونیستی که فناوری‌های پنهان‌کاری و نامرئی‌ بودن و رادارگریز بودن در همه اجزای آن به کار گرفته شده بود به محض ورود به مرز در رصد و رهگیری سیستم پدافندی ما قرار گرفت.

سلامی با بیان این که ما این پرنده را رهگیری کردیم تا سناریوی اطلاعاتی دشمن را کشف کنیم، خاطرنشان کرد: ما به محض کشف سناریوی اطلاعاتی دشمن در موقعیت مناسبی این پرنده را شکار کردیم. وی تصریح کرد: اگرچه این واقعه از لحاظ تاکتیکی به ظاهر پدیده تاکتیکی محدودی به نظر می‌رسد اما پیام‌های راهبردی دفاعی قدرتمندی به دشمنان ما منتشر کرد.
مرجع : ايسنا