به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۶۱۵۴۹
روزنامه آرمان در یک نگاه

عزم بهارستان برای اعتماد به پاستور

گروه سیاسی: روزنامه آرمان در شماره روز چهارشنبه به بازتاب عنوان های عزم بهارستان برای اعتماد به پاستور،رونمایی ظریف از گام بلند توافق و تمدید مذاکرات تاثیری بر بازار ندارد پرداخت.
عزم بهارستان برای اعتماد به پاستور
این روزنامه تیتر یک را به موضوع عزم بهارستان برای اعتماد به پاستور، اختصاص داد و نوشت: اعلام حمایت‌های مکرر چند روز اخیر از دکتر فرهادی سبب شده است تا کابینه اعتدال دیشب آرام‌تر از هر شب دیگری سر بر بالین بگذارند. دکتر فرهادی شاید دیروز کیف پزشکی خود را با با کیف دانشگاهی عوض می‌کرده و می‌داند که نزدیک ظهر می‌تواند به ساختمان شهرک غرب برود و چراغ اتاق وزیر را روشن کند.

روزنامه آرمان به انعکاس عنوان رونمایی ظریف از گام بلند توافق، پرداخت: وزیر امور خارجه کشورمان دکتر محمد جواد ظریف پس از پایان مذاکرات به نکات مهم و کلیدی اشاره داشت. ظریف در جمع خبرنگاران تاکید کرد: توافق به زودی به نتیجه خواهد رسید و انشاالله به توافقی که برای همه برد خواهد بود می‌رسیم که در آن هم جامعه بین المللی از فشار بر مردم ایران که حاصلی نداشته، دست خواهند کشید و هم مردم ایران با اطمینان جامعه بین المللی، برنامه هسته ایشان را ادامه می‌دهند و فکر می‌کنم تا آن روز فاصله زیادی نداریم.

این روزنامه با انتخاب موضوع تمدید مذاکرات تاثیری بر بازار ندارد، نوشت: ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی با پیش بینی وضعیت بازار ارز و طلا پس از اعلام نتایج مذاکرات اخیر هسته‌ای، گفت: شرایط نرمال است و اتفاق خاصی که باعث ایجاد شوک در بازار شود، به وجود نیامده است، ضمن اینکه پیش بینی می‌کنم آرامش بیشتری با توجه به نتایج حاصله داشته باشیم.

کارت زرد هفتم بهارستان به ربیعی، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. هفتمین کارت زرد به دولتی که فعالیت خود را هنوز به دومین سال نرسانده است. دولتی که با شعار اعتدال بر سر کار آمد، در تعامل با مجلسی است که اکثریت آن را اصول گرایان تشکیل می‌دهند. دیروز علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست نمایندگان به مجلس رفت و پاسخگوی سوالاتی شد که بیش از همه به انتصاب‌ها در وزارت کار مرتبط بود.