به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۷۰۱۵۸
تراکتورسازی به رده دوم جدول صعود کرد

تساوی خانگی پرسپوليس برابر صبا

گروه ورزشي: تیم فوتبال پرسپولیس هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را در شرایطی با تساوی به پایان رساند که قبل از این صحبت هایی مبنی بر تغییر سرمربی این تیم و حضور برانکو ایوانکوویچ مطرح شده بود.
تساوی خانگی پرسپوليس برابر صبا
به گزارش مهر، در ادامه رقابت های هفته بیست و یکم چهاردهمین دوره لیگ برتر عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم بود که در نهایت برابر این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد. در این بازی که در حضور کمتر از 2 هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان حمید درخشان نمایش خوبی در نیمه اول نداشتند اما در نیمه دوم شرایطی برای سرخپوشان بهتر شد و آنها صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند که مهرداد طهماسبی دروازه بان صبا اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

حمید درخشان که قبل از این بازی عنوان شده بود سرنوشتش به نتیجه این بازی رقم خورده است از پیام صادقیان هم در نیمه دوم این دیدار استفاده کرد اما بازهم نتوانست به آنچه می خواست دست پیدا کند. پرسپولیس در دقایق پایانی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که در دو فرصت دروازه بان صبا محمد نوری را برای باز کردن دروازه اش ناکام گذاشت. پرسپولیس با این تساوی 26 امتیازی شد و همچنان در رده نهم باقی ماند. صبای قم هم با این یک امتیاز در رده هشتم باقی ماند و 26 امتیازی شد.

تراکتورسازی به رده دوم جدول صعود کرد
شکست فولاد برابر سایپا

 تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان به رده دوم جدول صعود کرد. سایپا هم با پیروزی برابر فولاد به بالانشینان کمک کرد. رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در هفته بیست و یکم بعدازظهر امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار از ساعت 15:30 دقیقه آغاز شد که در یکی از این بازیها تیم نفت مسجدسلیمان میزبان تراکتورسازی بود و در نهایت برابر مهمان آذری خود تن به شکست داد.

در این بازی که در حضور حدود هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد، ابتدا تیم میزبان توسط حمیدبوحمدان(11) از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما در دقیقه 32 سامان نریمان جهان بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. در شروع نیمه دوم تراکتورسازی کمی بهتر از نیمه اول بازی کرد و در حالی که نفت مسجدسلیمان شایسته رسیدن به گل بود و نمایش قابل قبولی در این دیدار داشت، در دقیقه 83 این تراکتورسازی بود که روی تیزهوشی ادینهو به گل برتری دست پیدا کرد.

دیگر دیدار امروز را تیم های سایپا البرز و فولاد خوزستان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کردند که طی آن شاگردان مجید جلالی موفق شدند با نتیجه 3 بر یک تیم مدعی فولاد را شکست دهند. روزبه شاه علی دوست(43)، حامد شیری(61) و محسن ارزانی(80) برای سایپا گل زدند و آلویز نانگ(74) برای فولاد گلزنی کرد. تراکتورسازی با این پیروزی 38 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. نفت مسجدسلیمان هم با 19 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند. سایپا هم با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رده هفتم ماند و فولاد هم با 37 امتیاز در رده چهارم ایستاد.

چی بگم والا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۲۰:۴۷
بر عکس استقلال بدشانسیم (293166)