به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۷۰۱۶۰

پرسپولیس از صدرنشین‌ها هم بهتر است

گروه ورزشي: مدافع باتجربه صبا طبق معمول با حالتي اعتراضي با خبرنگاران صحبت کرد و از پشت پرده هاي فوتبال گفت.
پرسپولیس از صدرنشین‌ها هم بهتر است
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، پیروز قربانی ضمن تمجید از بازی پرسپولیس گفت: آنها امروز خیلی عالی بودند و به نظر من از نظر فنی از تیم های صدرنشین هم بهتر بازی کردند. البته شاید این از بدشانسی ما بود که آنها در روز خوبشان مقابل ما ایستادند. وی ادامه داد: صبا تیم خوبی است. قبلا خوب بودیم الان هم خوبیم فقط امیدوارم شرایط فوتبال طوری باشد که گنده ها کوچکتر ها را نخورند و نتایج در زمین فوتبال رقم بخورد.

مدافع صبای قم در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان ملی‌پوش ایران راهی لیگ قطر می‌شوند، گفت: یکسری از این مسائل برمی‌گردد به مسائل سیاسی، البته من پشت پرده‌ها را نمی‌دانم اما بازیکنان ما خوب هستند و شاید مشکلاتی که در سیاست خارجی داریم این روزها در همه چیزمان تأثیر گذاشته است، در این مورد هم مؤثر بوده و باعث شده تا بازیکنان به فوتبال اروپا نروند.

قربانی در مورد اینکه آیا کوچ چنین بازیکنانی به لیگ ایران می‌تواند به کیفیت فوتبالمان کمک کند، گفت: در فوتبال خیلی چیزهای دیگر تأثیرگذار است و این اولویت صدم است و اگر به من هم بگویند به قطر برو شاید این کار را انجام دهم، چرا که فوتبال ایران نه سیستم درستی دارد و نه پولی می‌دهند بنابراین بازیکن ترجیح می‌دهد به جایی برود که پولش را سر وقت بگیرد. هرچند که این موضوع به لحاظ فنی چیزی برای او ندارد اما از لحاظ مالی برای بازیکن خوب است.