به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۸۳۷۴۲

پیام یحیی گل‌محمدی درپی يک انفجار

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پیامی درگذشت تعدادی از کارکنان کارخانه ذوب آهن در سانحه انفجار رخ داده در این کارخانه را تسلیت گفت و تاکید کرد که حضور پرسنل ذو‌ب‌آهن از عوامل موفقیت این تیم بوده است.
پیام یحیی گل‌محمدی درپی يک انفجار
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درپی بروز انفجار در کارخانه ذوب آهن اصفهان به نمایندگی از اعضای کادر اجرایی، فنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن پیامی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است: "در شرایطی که برای آماده‌سازی هر چه بهتر تیم فوتبال ذوب آهن برای حضور خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های فصل آینده رهسپار اردوی تدارکاتی بودیم خبر حادثه‌ای که برای تنی چند از کارگران و زحمت کشان عزیز ما در کارخانه معظم ذوب آهن رخ داد، همه ما را متاثر ساخت.

 ضایعه تاسف بار انفجار کنورتور شماره 2 بخش فولادسازی شرکت سهامی ذوب آهن قلب همه ما را به درد آورد و از همین جا از خانواده‌های داغدیده، مصدومین عزیز حادثه و یکایک کارگران و کارکنان خدوم ذوب آهن می‌خواهیم ما را نیز شریک غم خود در این اتفاق بدانند.

 

بدون هیچ تردیدی حضور الهام بخش پرسنل شریف کارخانه ذوب آهن در بازی‌های تیم فوتبال ذوب آهن یکی از مهمترین دلایل نتایج خوب و موفقیت‌های ذوب آهن در فصل گذشته بود و از امروز جای خالی عزیزان تازه گذشته را با تمام وجود احساس خواهیم کرد.

 

برای مرحومین حادثه علو درجات را از خداوند منان مسئلت داریم و امیدواریم عزیزانی که دچار مصدومیت شده‌اند نیز هرچه سریعتر بهبود یابند".