به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۸۸۶۵۲

بختیاری‌زاده: برنامه ۹۰ مثل خندوانه است!

گروه ورزشي: سرمربی‌ تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تیم ما نه امشب كه دو روز قبل در برابر استقلال تهران بازی‌ را باخت.
بختیاری‌زاده: برنامه ۹۰ مثل خندوانه است!
سیاوش بختیاری‌ زاده جمعه شب پس از شكست تیمش در برابر همنام تهرانی‌ خود در نشست خبری‌ پایان بازی‌ اظهار كرد: امروز در ا‌ین بازی‌ حق مردم اهواز از محله های‌ لشكر آباد تا شلنگ آباد خورده شد و قصد دارم در این نشست حرف دل مردم را بگویم. من وعده داده بودم در مورد داوری‌ در لیگ برتر صحبت نكنم چرا كه داور هم حق اشتباه دارد و باید یك لحظه تصمیم بگیرد ولی‌ واقعا جای‌ تاسف دارد كه برنامه ای‌ مثل ۹۰ اینگونه باید حق تیم هایی‌ مثل استقلال اهواز را پایمال كند. هفته قبل برای‌ برنامه ۹۰ تا پاسی‌ شب بیدار ماندم تا شاید این برنامه، صحنه های‌ مشكوك بازی‌ استقلال اهواز با ملوان را پخش كند.

بختیاری‌ زاده عنوان كرد: به نظر من برنامه ۹۰ مثل برنامه خندوانه قصد دارد مردم را بخنداند چرا كه كارشناسی‌ برنامه ۹۰ با برنامه خندوانه هیچ فرقی‌ نمی‌ كند. من از بابت خنده هایی‌ كه بر لب مردم می‌ نشیند از عادل فردوسی‌ پور و رامبد جوان تشكر می‌ كنم. سرمربی‌ استقلال اهواز تاكید كرد: در بازی‌ با ملوان همه شاهد و ناظر بودند كه یك ضربه پنالتی‌ به سود ما گرفته نشد ولی‌ كارشناس برنامه ۹۰ نظر دیگری‌ داشت. ولی‌ باز هم سر حرفم هستم كه در مورد داوری‌ صحبت نمی‌ كنم.

بختیاری‌ زاده با اعتراض در خصوص تعویض محل میزبانی‌ بازی‌ استقلال اهواز و استقلال تهران تصریح كرد: ما امشب نباختیم بلكه دو روز قبل و هنگامی‌ كه محل بازی‌ ما را عوض كردند باختیم. به ما گفتند حق ندارید در برابر استقلال تهران در ورزشگاه تختی‌ اهواز كه محل میزبانی‌ بازی‌ های‌ ما است بازی‌ كنید و این حرف ناحق است چرا كه ورزشگاه تختی‌ از سوی‌ سازمان لیگ تائید شده بود و بازی‌ قبل لیگ برتر خود را در آن انجام دادیم.

وی‌ ادامه داد: اگر امروز با اتوبوس ما را به ورزشگاه غدیر نمی‌ آوردند من و بازیكنان راه را گم می‌ كردیم به عبارتی‌ امروز در اهواز میهمان بودیم زیرا تجربه بازیكنان استقلال تهران در بازی‌ كردن در این ورزشگاه بیشتر از ما بود. بختیازی‌ زاده عنوان كرد: مسئولان گفتند ورزشگاه مشكل نور دارد؛ یعنی‌ در بازی‌ با سیاه جامگان مشهد چنین مشكلی‌ نداشتیم كه اكنون به یاد مسئولان افتاده كه این ورزشگاه مشكل نور دارد. شما خبرنگاران نیز باید به رسالت خود عمل كنید و حقایق را بازو كنید.

سرمربی‌ تیم فوتبال استقلال اهواز عنوان كرد: امروز باید بازنده می‌ شدیم به همین دلیل می‌ گویم كاش به غیبت ۱۵ ساله خود در این فوتبال پایان نمی‌ دادم و وارد فوتبال نمی‌ شدم. ما تیم خود را دو روزه بستیم ولی‌ دلم می‌ سوزد برای‌ هوادارانی‌ كه تیمشان در این مدت از داوری‌ ضربه خورده است.