به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۸۸۷۷۴
بد بیاری‌های بایرن در فصل جدید هم ادامه دارد

بد بیاری‌های بایرن مونیخ شروع شد

گروه ورزشی: ستاره مراکشی بایرن مونیخ در دیدار برابر هوفنهایم آسیب دید و به احتمال خیلی زیاد دوری او از میادین طولانی مدت خواهد بود.
بد بیاری‌های بایرن مونیخ شروع شد
بایرن مونیخ در فصلی که گذشت یکی از بدشانس‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا بود. این تیم بسیاری از بازیکنان اصلی خود را به خاطر آسیب دیدگی در مقطعی از فصل در اختیار نداشت و همین بدترین ضربه را به این تیم آلمانی زد. به نظر می‌رسد که بد بیاری‌های بایرن در فصل جدید هم ادامه دارد چرا که هنوز دو هفته از آغاز رقابت‌های بوندسلیگا نگذشته است که خبر آسیب دیدگی شدید بن‌عطیه کابوس فصل قبل را در اذهان هواداران بایرن زنده کرد.

در نیمه نخست دیدار بایرن مونیخ برابر هوفنهایم ستاره مراکشی بایرن آسیب دید و جای خود را به رافینیا داد. هر چند هنوز باشگاه بایرن مونیخ زمان دقیق دوری این مدافع را از میادین اعلام نکرده است اما ماتیاس سامر مدیر ورزشی این باشگاه آلمانی اعلام کرد که آسیب دیدگی بن عطیه جزئی نیست و این احتمال وجود دارد که غیبت او طولانی مدت باشد. بایرن در دیدار برابر هوفنهایم توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا به صدرنشینی خود در جدول رده ‌بندی ادامه دهد. دیدار سوم بایرن برابر بایرلورکوزن خواهد بود که این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. بن عطیه نمی‌تواند در این دیدار بایرن را همراهی کند.
مرجع : ایسنا