به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۹۱۹۰۲

پیکر مرحوم نوروزی در زادگاهش دفن می‌شود

گروه ورزشي: پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است.
پیکر مرحوم نوروزی در زادگاهش دفن می‌شود
پس از آنکه هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز (پنج‌شنبه) بر اثر سکته قلبی در بیمارستان آتیه تهران در گذشت، پیکر وی برای بررسی دلایل فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است تا کالبد شکافی بر روی آن صورت گیرد.

ساعت 10:37

هم‌چنین از باشگاه پرسپولیس نیز خبر می‌رسد که هیات مدیره نشست فوق‌العاده‌ای را در این باشگاه تشکیل داده تا برای برگزاری مراسم دفن و ختم کاپیتان محروم پرسپولیس برنامه‌ریزی کنند. پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: قطعا مراسم دفن کاپیتان پرسپولیس امروز پنج‌شنبه نخواهد بود و پس از کالبد شکافی در پزشکی قانونی پیکر وی برای دفن به زادگاهش در شمال کشور منتقل خواهد شد. مرحوم نوروزی دارای دو فرزند پسر و دختر بوده است که پسرش 7 سال سن دارد و دخترش نیز 2 و نیم ساله است.

ساعت 10:45

جمع کثیری از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس از ساعات اولیه صبح در مقابل بیمارستان آتیه تهران جمع شده‌اند و همه در شوک از دست دادن هادی نوروزی ماتم زده هستند.

ساعت 10:50
جمعی از بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس درخواست برگزاری مراسم باشکوه برای مرحوم نوروزی را خواستار شده‌اند و از خانواده موروزی درخواست برگزای مراسم تشییع در استادیوم آزادی را مطرح کرده‌اند.
مرجع : ايسنا