به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۹۳۲۶۶

با این شبکه اجتماعی پول در‌بیاورید

گروه فناوری: انتشار تصاویر شخصی در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی یک فعالیت سرگرمی محسوب می شود که کاربران با انجام آن لایک می گیرند و دوستان را در جریان آخرین اتفاقات شخصی می گذارند.
با این شبکه اجتماعی پول در‌بیاورید
این کار هیچ منفعت مالی برای کاربران به همراه نمی آورد و فقط از روی سرگرمی، عکس های سلفی و غیره را برای دیگران منتشر می کند. ولی با این وجود برخی کاربران شبکه های اجتماعی هستند که به صورت حرفه ای تصویربرداری می کنند و آثار آنها می تواند ارزش زیادی داشته باشد.
 شبکه اجتماعی جدیدی که با نام Klink راه اندازی شده است به نیاز این گروه از افراد پاسخ می دهد. این پلتفرم اجتماعی تصویری نه تنها یک فضای کاربردی را در اختیار اعضای خود می گذارد تا لحظه به لحظه زندگی خود را به روایت عکس ثبت کنند، بلکه قابلیت های تخصصی را برای عکاسان حرفه ای ارایه می دهند تا از این طریق بتوانند نتایج حاصل از فعالیت های خود را به دیگران هم معرفی کنند.
 
شبکه اجتماعی Klink در سه ماه نخست فعالیت خود به صورت آزمایشی ابزار کاربردی را برای سیستم عامل iOS ارایه کرد و پس از آن در اختیار همه کاربران جهانی قرار گرفت. یکی از بخش های قابل ملاحظه در این شبکه اجتماعی، سیستم امتیازدهی به عکس های برتر است. در این سیستم کاربران می توانند بهترین تصاویر خود را منتشر کنند و هر چه تعداد لایک های مربوط به عکس آنها بیشتر شود، امتیاز بالاتری می گیرند و اگر عکس آنها برگزیده شود، پول دریافت می کنند.  کاربران می توانند عکس های خود را با هر کیفیتی که گرفته اند به نمایش بگذارند و ویدیوهایی را که حداکثر تا 20 ثانیه تنظیم شده است منتشر کنند. شبکه اجتماعی Klink با انواع ابزارهای کاربردی و سیستم های تصویربرداری در دوربین های دیجیتالی مختلف سازگاری دارد و به همین دلیل کاربران می توانند به صورت مستقیم عکس ها را روی آن به اشتراک بگذارند. 
 
شبکه اجتماعی به ازای هر 1000 باری که یک عکس مشاهده شود 2.00 دلار به صاحب آن پرداخت می کند. این عدد به ازای تعداد واحد کاربران شمارش می شود و بر این اساس شبکه اجتماعی مشترکان خود را تشویق می کند تا روی عکس های مختلف کلیک کنند و مخاطبان بیشتری داشته باشند. کاربران همچنین می توانند لینک تصویر خود در شبکه اجتماعی Klink را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا از این طریق کلیک های بیشتری دریافت کنند.   اگر کاربران هنگام عضویت در این شبکه اجتماعی 99 سنت بپردازند، ابزار مربوطه به آنها امکان می دهد تا قابلیتی با عنوان Featured را در اختیار بگیرند.

این قابلیت انواع ابزارهای ویرایش عکس را در خود جا داده است و البته عکس های کاربران را روی صفحه اصل یلتفرم هم منتشر می کند تا عموم کاربران به آن دسترسی داشته باشند.  بخش ویدیویی این شبکه اجتماعی نیز به کاربران امکان می دهد کلیپ های کوتاه 20 ثانیه ای را به بهترین شکل مدیریت کنند و در آن همه موارد مورد نیاز را ارایه دهند. در مجموع باید گفت Klink برای همه علاقه مندان به عکس و فیلم ساخته شده است و نیاز آنها را برطرف می کند. 
مرجع : هفته نامه عصر ارتباط