به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۴۳۶۷۸

انتقاد تند زن فلسطینی در پخش زنده الجزیره

انتقاد تند زن فلسطینی در پخش زنده الجزیره
گروه بین‌الملل: در حالی که با افزایش تلفات غیرنظامیان در غزه، روز پنجشنبه صف‌های عظیمی از مردم برای گرفتن آب و آذوقه در نقاط مختلف این باریکه دیده شد، ناخشنودی مردمی از عملکرد حماس نیز به طرز کم سابقه‌ای به طور علنی از زبان مردم بیان و در رسانه‌های عرب‌زبان مانند شبکه الجزیره قطر که حامی رسانه‌ای حماس محسوب می‌شود پخش شده است.
یک زن سالمند فلسطینی در صف پرشمار مردم به خبرنگار الجزیره گفت کمک‌هایی که وارد غزه می‌شود، عمدتاً به تونل‌ها (مخفیگاه‌های سران حماس) یا خانه بستگان آن‌ها می‌رود و مردم عادی گرسنه و تشنه هستند! این زن سالمند از اهالی غزه در منطقه رفح در پخش زنده به خبرنگار الجزیره می‌گوید: «حماس تمام کمک‌های بشردوستانه را برای آدم‌هایش می‌برد!» بلافاصله، خبرنگار الجزیره می‌گوید: «چون کمک‌ها کم می‌رسد وضعیت دشوار است»، ولی خانم سالمند غزه‌ای مجددا می‌گوید: «اینطور نیست حماس همه چیز را غارت می‌کند...» گفتنی اینکه شبکه الجزیره قطر حامی رسانه‌ای حماس محسوب می‌شود و قطر نیز محل اقامت اکثر رهبران حماس می‌باشد.
...
یک مرد فلسطینی دیگر در گفت‌وگو با یک رادیوی عرب‌زبان منطقه در حالی که به برخی از سران اصلی حماس که در خارج از غزه (قطر، ترکیه و لبنان) ساکن هستند دشنام می‌داد، از آن‌ها خواست اسرائیلی‌های ربوده شده به غزه را رها کند تا این رنج بزرگ مردم غزه پایان یابد. 
فیلمی از وضعیت بحرانی مردم غزه
..
یک ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد صدها نفر ساکنان غزه به امید دریافت غذا و دیگر کمک‌های بشردوستانه در نزدیکی ساختمان آژانس سازمان ملل در مرکز نوار غزه تجمع کرده‌اند.
برچسب ها: مردم غزه حماس

حبیب
United Arab Emirates
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ۱۶:۲۶
واقعا ناراحت کننده است. هنیه و مشعل و ... توی هتل های ترکیه و قطر زندگی لاکچری دارند اونوقت این مردم مظلوم غزه باید برا یک لقمه غذا اینجور تو صف بایستند. (438742)
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ۱۹:۱۵
رهبران حماس همچون ضیف و سنوار در کنار مردمشان زندگی می کنند و می جنگند. رسانه های حامی اسرائیل هیچ کاری از دستتون برنمیاد و باید قبول کنن نابود شدن رژیم کودک کش اسرائیل حتمی است. به همراه اسرائیل دنیای غرب هم سقوط می کند. هیچ آبروی برای دموکراسی و حقوق بشر نمانده (438744)
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۰۷:۴۵
صهیونیست ها در 70 سال گذشته نشان داده اند استاد جنگ روانی هستند. فلسطین را بمب و موشک کوچک نکرد جنگ روانی آنها را به این روز انداخته. (438751)
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۱۵:۵۶
هر کلام از زبان یک انسان ناراضی جای تفکر دارد همیشه جزییات نمایانگر حقیقت است نه آنچه در کل دیده میشود چقدر انکار کنیم که حماس برای مردم غزه میجنگد وقتی پشت کسی یا چیزی سنگر میگیری یعنی آن چیز را سپر کردی حماس از مکانهایی که در جهان به عنوان محل امن برای مردم در نظر گرفته شده سنگر گرفته بیمارستان مدرسه و‌خیابانهای شهر اگر حماس دلسوز مردم فلسطین است جنگ را در بیابانها ادامه دهد دور از زنها و بچه ها حماس مثل مجاهدین خلق عمل میکند و عملش مانند آنهاست (438755)
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ۲۲:۴۵
دموکراسی ادعایی شما از سانسور پیام های مخالفتان کاملا پیداست!
افسوس که عقل و شعور نداشته تان در حد نوکری و پادویی کثیف ترین آدمکشان، تروریست‌ها و بچه کشهای تاریخ بشر است.
واقعا تاسف دارد حال و روز مشمئز کننده تان (438763)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۱۴:۵۶
اسراییل اطفال فلسطینی رامیکشد اماخون کیان راکه برزمین ریخت به ناحق (438784)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها