به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۵۵۶۹۷
بازیهای آسیایی- اینچئون

ششمین مدال کاروان ایران با نقره الهه منصوریان

گروه ورزشي: ووشوکار وزن 52- کیلوگرم ایران در بازیهای آسیایی اینچئون به مدال نقره بسنده کرد.
ششمین مدال کاروان ایران با نقره الهه منصوریان
به گزارش ایسنا از اینچئون، در آغاز پنجمین و آخرین روز رقابتهای ووشوی بازیهای آسیایی اینچئون مسابقات فینال اوزان مختلف برگزار شد که در وزن 52- کیلوگرم ساندای بانوان الهه منصوریان دو بر صفر مقابل"ژانگ لو آن" از چین شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. در راند اول طرفین بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند اما حریف چینی روی چند صحنه از غفلت منصوریان استفاده کرد و او را به زمین زد، در ادامه هم حریف چینی چند ضربه مشت به بدن منصوریان زد و توانست در پایان راند نخست پیروز شود. در راند دوم نماینده ایران حملات بیشتری انجام داد و امتیازاتی هم گرفت اما حریف چینی وقتی دید در حال عقب افتادن است حملاتش را بیشتر کرد و در نهایت بازهم پیروز شد تا نماینده ایران نقره داغ شده و به مدال طلا نرسد.

منصوریان قبل از اعزام به مسابقات گفته بود که تمام تلاشش را می‌کند که در اینچئون نقره داغ نشود ولی نتوانست در مبارزه فینال از سد حریف نامدار خود بگذرد. منصوریان برای کسب این مدال در دور اول "هرتاتی " از اندونزی، در دور دوم" گورلینگ" از نپال،دور سوم "کیم هی بین" از کره جنوبی را شکست داده بود. الهه منصوریان مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2013 مالزی ، برنز بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو، طلای مسابقات جام جهانی چین2010 ، نقره مسابقات جهانی کانادا 2009 ، طلای مسابقات جام قفقاز 2010، نقره مسابقات آسیایی کره جنوبی 2007 ، طلای مسابقات آسیایی جوانان ماکائو 2009 ، برنز یازدهمین دوره رقابتهای جهانی ترکیه 2011 را در کارنامه دارد.

دیگر نماینده بانوان ایران در ساندای بازیهای آسیایی اینچئون شهربانو منصوریان در وزن 60- کیلوگرم بود که مقابل نماینده چین شکست خورد و حذف شد. بدین ترتیب بازهم طلسم پیروز نشدن بانوان ایران برابر نمایندگان چین همچنان پا برجا ماند.