به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۰۴۳۳
کروبی و موسوی جزوء آدمیزاد نیستند!

مسئول سايت مرموز كه اتهام شنيع مي‌زند و فحش ناموسي مي‌دهد:خط قرمزی ندارم!

گروه سياسي: مدیر يك سایت نوظهور با سابقه عضويت در جريان انحرافي، حالا با تغيير رنگ مدتي است آزادانه و بسيار ريلكس!!، شنيع‌ترين اتهامات، افتراها، فحش‌ها و ركيك‌ترين الفاظ شرم‌آور جنسي را كه (عمدتا حد شرعي بر گوينده آن مترتب است) به برخي فعالان سياسي وارد مي‌كند و سايتش هم به دلايل نامعلوم و مرموزي فيلتر نشده است در گفت و گو با هفته‌نامه حاشیه حرف‌هاي عجيب و غريبي زده كه نشان‌دهنده شخصيت و جايگاه رسانة‌‌اي اوست!
مسئول سايت مرموز كه اتهام شنيع مي‌زند و فحش ناموسي مي‌دهد:خط قرمزی ندارم!
او در پاسخ به اين سئوال كه چرا علیه چهره‌های مختلف خبرپراکنی می‌کنید؟ گفت: ما در برایر ضدانقلاب و معاندان هیچ خط قرمزی نداریم(!) سیاست ما این است باید ضدانقلاب را بی‌حیثیت کنیم. ... بچه‌های حزب‌اللهی در جنگ نرم علیه ضدانقلاب و دشمنان نظام خوب عمل نکرده‌اند من انتظار دارم همه کمک کنیم تا در این نبرد موفق عمل نماییم...!!

وي كه در دوران احمدي‌نژاد سردبير روزنامه شهروند (متعلق به هلال احمر) شده بود و سخنگوي تريبون جريان انحرافي به شمار مي‌رفت حالا با گردشي 180 درجه در مورد محمود احمدی‌نژاد و مشایی مي‌گويد: ما در تحلیلمان در مورد احمدی‌نژاد اشتباه کردیم ما نمی‌دانستیم چه فسادی در این دولت در حال اتفاق است واقعا از عمق فساد بی‌خبر بودیم چون منابع قدرت دست شان و نمی‌توانستیم اشراف پیدا کنیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

وي كه اين روزها شنيع‌ترين اتهامات جنسي را به فعالان سياسي منتقد وارد ساخته و قصد دارد خود را به خانواده لاريجاني‌ها نزديك نشان دهد (در نوشته‌اي در سايت خود گفته است: علاقه و ارادتم به آیت الله صادق لاریجانی و دکتر علی لاریجانی تنها به خاطر مظلومیت این خانواده انقلابی است که همراه از سوی دشمنان نظام و کشور مورد حمله قرار گرفته‌اند) در باره رييس سابق خود (مشايي) هم اينگونه نظر مي‌دهد: در تحلیلم در باره مشایی اشتباه کردم اینقدر جسارت دارم که اعلام نمایم من هیچ اخوتی با ایشان ندارم... بعد از اینکه این جریان از قدرت کنار رفت تازه به عمق فاجعه پی بردیم... من نسبت به افتضاحی که احمدی‌نژاد در مجلس با پخش آن فیلم کذایی به وجود آورد به شد معترض بودم آقای احمدی‌نژاد به خاطر تکروی‌ها و تندروی‌ها شانیت مقام ریاست‌جمهوری را زیر سئوال برد احترام هر کس دست خودش است چه نیازی بود آن فیلم در مجلس پخش شود واقعا شرم آور بود.

وي در مورد موسوی و کروبی هم مي‌گويد: کروبی و موسوی جزوء آدمیزاد نیستند! اینها نفس کشیدن خود را مرهون نظام هستند نظام به آنها لطف کرده است عده ای قصد دارند پیرامون این دو نفر دست به سفیدکاری! بزنند می خواهند تطهیرشان کنند اما ما در ...نیوز اجازه نمی دهیم! بنده معتقد هستم این دو نفر محارب هستند باید اعدام شوند!!