به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۲
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۷۲۰۲

مشاور رسانه‌اي او: مردم خواهان بازگشت دوران «شیرین» احمدی‌نژاد هستند!

گروه سياسي: مشاور رسانه اي سابق محمود احمدی نژاد،، در واکنش به اظهارات اخیر رييس جمهور مبنی بر اینکه سال‌های ۸۴ تا ۹۲ دیگر تکرار نمی‌شود، سوگند وی در این زمینه را «خوف‌انگیز» خوانده و با اتهام زني آشكار به رييس دولت، افزود: این سوگندها می‌تواند شائبه هدف‌گذاری‌های خاص و برنامه‌ریزی دولت حسن روحانی برای انتخابات بعدی و «دست‌کاری در آرا مردم» را به ذهن متبادر کند!!
مشاور رسانه‌اي او: مردم خواهان بازگشت دوران «شیرین» احمدی‌نژاد هستند!
علی‌اکبر جوانفکر، در یادداشتی که در وبلاگ شخصی‌اش منتشر شده مدعي شد: سوگندهای حسن روحانی برای اثبات کارآمدی خود و ناکارآمدی فرد پیش از او، نشان می‌دهد که کلید او برای حل مشکلات هیچ اثری جز قفل کردن درهای باز پیشرفت در ایران نداشته است! حسن روحانی، در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن برای اقناع سرمایه‌گذاران درباره بهبود شرایط تولید در ایران و آماده‌شدن زمینه‌های سرمایه‌گذاری گفته بود: «والله، بالله و تالله که سال‌های ۸۴ تا ۹۲ گذشت و دیگر تکرار نمی‌شود».

مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد معتقد است که حسن روحانی درهای پرونده هسته‌ای ایران را «سه‌قفله» کرده و عنقریب است که آقای روحانی همین کلید را تحویل کاترین اشتون دهد! جوانفکر «سه بار قسم جلاله» خوردن روحانی را «صف‌آرایی زودهنگام» او در برابر خواست مردم برای بازگشت احمدی‌نژاد عنوان کرده است!

وي، دوران هشت ساله احمدی نژاد را دورانی «مشعشع»!! خوانده و می‌گوید که «ناکارآمدی و ناتوانی آشکار دولت یازدهم در اداره امور کشور با وجود همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها» سبب شده تا مردم دوباره به فکر بازگشت احمدی‌نژاد باشند. جوانفکر در ادامه یادداشت خود دولت روحانی را دولتی توصیف کرده که در آن «طبقه اشراف» بر امور اجرایی کشور نظارت دارند و نتیجه می‌گیرد که در دولتی این‌چنینی شخصیت‌هایی نظیر احمدی‌نژاد ترور شخصیتی می‌شوند و هیچ‌گاه اجازه ظهور نخواهند یافت.

مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد معتقد است که مردم ایران از یک سو «خاطرات شیرین دوران مدیریت» محمود احمدی‌نژاد را در یاد دارند و از سوی دیگر «ناکارآمدی و ناتوانی» دولت جدید را نیز «آشکار» می‌بینند و به همین خاطر خواهان بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت‌اند!

اظهارات جوانفکر و تاکید وی بر دوران «شیرین» مدیریت احمدی‌نژاد در حالی بیان می‌شود که منتقدان محمود احمدی‌نژاد، وضعیت کشور در هشت سال گذشته را بحرانی توصیف کرده و گفته‌اند که نرخ رشد منفی ۸. ۵ درصدی اقتصاد، رسیدن نرخ تورم به رقمی بالای ۴۰ درصد، فسادهای گسترده مالی، تشدید محدودیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، افزایش تحریم‌های جهانی و کاهش اعتبار ایران در سطح بین‌المللی، دستاورد مدیریت احمدی‌نژاد و دولت‌های نهم و دهم طی این دوره است.
علی‌رغم وجود آمارها و همچنین نگارش شش نامه از سوی اقتصاددانان به احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری وی، جوانفکر معتقد است که تمامی تصمیمات اتخاذ شده در دولت احمدی‌نژاد از بالاترین میزان عقلانیت و تدبیر برخوردار بوده است!

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۰۹:۵۲
يک حقيقت بپذيريد ماههاي اولي که احمدي نژاد ريس جمهور بود سال84 شيرين ترين دوران انقلاب بود چون اصلا نمي دونستيم قرار چه بلايي سرمون بياد همه جيز خوب بود (239062)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۲۴
وباز هم توهين به شعور مردم،و سكوت حاميان؟ (239093)
فرهنگي بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۵:۴۵
با بورسيه هاي غير قانوني ،دست به يك نسل كشي آشكار زدند.وباز هم درپناه حاميان قدرتمند،براي مردم خط ونشان مي كشند. (239202)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۰۹:۵۹
خداوند در این ماه مبارک تورا و محمود را شفا دهد
درسته انتقادهایی به دولت هست اما همه به برنامه های این دولت امید و اعتماد داریم (239063)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۰:۰۱
ما که تو خوابمون هم اون روزهای سیاه رو نمی خوایم ببینیم. ایشون هم بهتره از خواب بیدار بشن و خرابکاری هایی که تو دوران 8 ساله احمدی به بار اومده و کشور رو به مسیر سقوط انداخته ببینه! (239064)
دوست گل آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۲:۵۰
کسی رو که خودش رو به خواب زده هرگز نمیشه بیدار کرد ! (239140)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۰:۲۱
آقای جوانفکر دکترروحانی قسم جلاله خورد که دیگر سالهای 84تا 92
دیگر تکرارنمیشود (239068)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۰:۲۲
جوانفکر ا این دفاع ثابت کرد که به علت فسادزندان رفتنش به جا بوده وقوه قضاییه حدقل جرمرا برایش در نظر گرفته بود ،اگر ان موقع چنین اظهار نظری میکرد شاید مستحق اشد مجازات بود، (239069)
رفرمیست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۰:۴۹
جناب آقایان جوانفکر وثمره هاشمی وبیادی ومشایی وبقایی ورحیمی والهام و.... باید کمی ازخوابی که فرورفته اید وشاید خودرابه خواب زده اید بیدارشویدکه تمامی مشکلاتی که در سر راه دولت یازدهم قرار دارددستاورد 8سال دوران مشعشع عالی جنابان است.بزرگترین مشکلی که والا مقامان درست کردید وبرای آقای روحانی به ارث گذاشتید مشکل رکودتورمی است وهرکه باعلم اقتصادآشنا باشد می داند که اگردولت بخواهد تورم را کاهش دهد باید هزینه های رکود را بپردازد واگر بخواهد رکود را کاهش دهد بایدهزینه های تورم را بدهد (239077)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۲:۲۳
سواد سیاسی و شناخت بازیهای سیاسی به درد این روزها میخوره.بازیهای سیاسی و تخریبهای سیاسی اینقدر پیچیده هستند که خیلی ها متوجه نمیشن.تا حالا از خودتون سوال کردید که چرا برخلاف شعارهای دولت جدید هیچ چیز که ارزان نشده هیچ،گرانتر هم شده؟چرا دلار رو نمیذارن ارزان بشه ؟در صورتی که قبلا میگفتن چرا دلار گران میشه؟ولی الان خودشون دارن میگن اگه دلار ارزان بشه به ضرر دولته.خیلی دیگه از تخریبها و بازیهای سیاسی هست که در اینجا بخاطر محدودیت کلمات نمیشه گفت ولی تا سال 96 همه چیز روشن خواهد شد ............... (239122)
نی نی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۶:۱۹
برادر من واقعا نظرت اینه یا گرفتیمون اقا جواد گل گلاب ؟؟؟؟
تثبیت قیمت دلار و کند کردن سیر صعودی خودش بزرگترین دستاورده
فدای تو بشم مگه میشه یهو قیمت دلار رو اورد پایین مثل این میمونه که یکی تصادف کنه ضربه مغزی بشه بعد انتظار داشته باشیم چون تصادف یهویی بود پس اونم یهویی و زود خوب بشه (239211)
فامیل دور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۰:۵۰
بزک نمیر بهار میاد (239078)
سلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۰۸
خیلی جو زده نشین همینطور که دوران خاتمی تموم شد دوران حسن هم تموم میشه (239084)
حاااااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۳:۵۴
دوران احمدی نجاد(بابک زنجانی-کهریزک-3هزار میلیاردی ووووووو) تموم نشده؟!؟!؟! (239165)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۱۳
آره راست میگه دوران شیرین!!!! برای این جوانفکر بوده (239087)
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۱۷
دوران شیرین غارت پول مردم مانند 3/000/000/000 تومان خسروی + 9/000/000/000/000 بابک زنجانی + لیست بانک مرکزی که در شبکه های مجازی وجود دارد+ قطع نامه هایی که ازجازه 1 ریال انتقال بانکی بین المللی را به ما نمیداد+ میلیون ها بیکار + 3000 بورسیه دوره دکترای غیر قانونی ... بگم بگم بگم یا از خواب خوش بیدار شدی (239088)
nashenas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۱۸
اقای جوان فکر(پیرفکر) دوران احمدی نژاد برای شما شیرین بود برای مردم از زهر مار تلختر بود شما قصد خوراندن زهر مار را به مردم دارید هان آگاه باش که مردم هوشیارند شما خودت خوب می دانید که دارو دسته احمدی نژاد چه بلای سر مردم آوردند در دوران شما ها از ان 16میلیونها که داوطلبانه به خزانه دولت برگشت خورد خیلی است خجالت نیز خوب چیزی است (239089)
شهروند دهلرانی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۳۲
یک حرف راست اگر گفته باشند همین است، دوران احمدی نژاد شیرین بود البته برای دوستان! ملت هم که کاره ای نیستند. (239095)
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۳۳
روحانی یک فرد امنیتی هست . مثل آقای خاتمی پایگاه مردمی نداره. به نظر من دور دوم نمی تونه رای بیاره. قلبا اعتقادی به آزادی و دموکراسی نداره فقط اداش در میاره (239096)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۴۳
با این طرز فکر چطور خانم مهناز افشار بایستی با شما کنار بیاد (239100)
اب داغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۴۵
اون مه مه رو لو لو برد عزیزم مه مه دیگه بر نمی گرده (239103)
حااااااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۱:۵۰
سنگ پا قزوین به کی میگن موندم!!!! مردم همون یک درصد دیگه! (239107)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۲:۲۵
منظور از مردم در نگاه ایشان همان کمتر از 4 میلیون جبهه پایداریست؟ که البته برخی از آن هاکه من در جریانم اکنون از رای خود پشیمانم. (239124)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۲:۲۸
خیلی دوست دارم احمدی نژاد این شهامت و جرات رو داشته باشه تا در انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری کاندید بشه تا مردم خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی برایش به یادگار بگذارند! (239125)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۲:۵۱
دوران شیرین احمدی نژاد مانند شیرینی مراسم ختم هستش آقای جوان فکر
والله بالله تالله آن دوران تلخ تکرار نخواهد شد (239142)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۲:۵۲
اقای جوانفکر .اینکه دوران احمدی نژاد را دوران شیرین می خوانند دقیقا راست میگویند .چون برای ایشان و هم فکرانش دورانی شیرین تر از ان نمی شود!!!! (239144)
اصطلاحات سیاسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۳:۰۰
مردم ملت ایران خواهان هستند == ما می خواهیم و به زور هم شده انجامش می دیم
مردم دوست دارند == ما می خواهیم
مردم می گن == ما می گیم
البته ما صاحب تریبون و قدرت است (239148)
فرزان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۳:۰۷
البته دوران سیاه احمدی نژاد برای عده قلیلی هم از جمله همین آقا شیرین بود. کسانی که اداره یک مغازه خواروبار فروشی هم برای آنها زیاد است به وزارت و ریاست و معاونت رسیدند و بر سر کشور بالایی آوردند که تمامی اقوام بدوی مهاجم به ایران را روسفید کردند. (239151)
حاااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۳:۵۲
اختلاس 3000 میلیاردی ، انتقال 1600 میلیارد به دانشگاه ایرانیان ، رسیدن پراید 10 میلیونی به 20 میلیون، بالابردن عمدی قیمت سکه و ارز و انداختن تقصیر آن به گردن جمشید بسم ا...، اختلال در بازار دارو و بازی کردن با جان مردم بیگناه به دلیل اختلاف شخصی با برادران لاریجانی ، حمایت از مشایی در انتخابات علی رغم غیر قانونی بودن این عمل ، بازهم بگم!!! (239164)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۴:۲۸
دوران شیرین احمدی نژاد ، در پی 8 سال ذخیره سازی دوران طلایی خاتمی پیش میاد که ایشون بذل و بخشش کریمانه بکنند و بگویند ... بابای آینده ی ملت! (239179)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۴:۵۲
والله آدم به سلامت عقل اینا شک می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!! (239185)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۱:۱۲
اونا فکر میکنن مردم نادونن و نمیفهمند. (239336)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۵:۵۲
واقعا یادش بخیر چه سودی بود توی خریدوفروش دلارو طلا
یعنی میشه دوباره اون روزای خوب دوباره برگرده
البته بدون بابک جون زنجانی مزه نداره ـ ای کاش اونم ازادبشه (239203)
مهرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۶:۳۴
راست میگید هیچکس موفق نشد اینطوری مدیریت و کارآمدی خودشون رو به رخ بکشن که در این 8 سال تشعشع توانمندی آقای احمدی نژاد چشممون رو دراورد. ما مردم بی لیاقت و قدرناشناسی هستیم تو رو سر جدتون ما رو از این عنایات محروم کنید. ما راضی به تحمل آزار و اذیت مجدد شما نیستیم. جون هر کسی که دوست دارید دلتون برای مردم نسوزه!!!!! (239214)
آفرین مهرناز جان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۰:۰۶
یعنی یه جور نظر دادی مثبت بزنیم درسته هم اگه منفی بزنیم درسته. آقای احمدی نژاد و نوچه ها رو خوب چوبکاری کردی :) (239329)
ناتلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۰:۰۸
دوران مشعشعی بود.اما برای دزدان وغارتگران اموال مردم.شما هم که بی نصیب نبودید. (239330)