به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۴۰۹۳
غلامحسین الهام در كجا زندگي مي‌كند؟

در دولت‌ احمدی‌نژاد،مشکلات مردم حل شد!

گروه سياسي: سخنگوی دولت دهم در ادعايي عجيب مدعي شد: در دولت‌های نهم و دهم در پرتو گفتمان و اندیشه‌های امام و انقلاب، مشکلات مردم حل شده و به امید عدالت احیا شده‌ است!
در دولت‌ احمدی‌نژاد،مشکلات مردم حل شد!
به گزارش ایسنا، غلامحسین الهام در مراسم بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: گرچه بعد از بیانات محکم و پرصلابت فرزند مکتب امام جناب دکتر احمدی‌نژاد موجبی برای صحبت نیست، ولی اشکال دانشجویی که میز اول می‌نشیند این است که بلافاصله بعد از استاد باید درس پس بدهد. حضور باور و ایمان به امام خمینی (ره)انقلاب آفرین است. این باور در گستره جهان اسلام بلکه فراتر از آن حماسه و حرکت می‌آفریند و جرات کوبیدن بر ساحل ظلم و بیداد را به مسلمانان و مستضعفان عطا و این روحیه نسل به نسل انتقال پیدا می‌کند.

الهام ادامه داد: 25 سال است که دشمنان کینه‌توز با یارگیری از دوستان نادان و بی بصیرت و تکیه بر در راه‌ماندگان پیشمان و دنیاپرست تلاش کردند و می‌کنند امام و آرمان‌های متعالی او و نظام مبتنی بر عدل و حق او از صحنه حکومت حذف کنند و به تاریخ بسپارند. سخنگوی دولت پیشین اضافه کرد: اما هرچه بیشتر تلاش کردند، گفتمان امام خمینی (ره) بیشتر و تازه‌تر مورد استقبال قرار گرفته است. امام در عمق باورها و آرمان‌های بلند جوانان با اراده و در آرمان‌های مجاهدان باشند و در ناله‌های عارفانه شب‌زنده‌داران زنده است.

وی خاطرنشان کرد: این محبت از ایمان و عمل صالح او سرچشمه می‌گیرد. امام نماد ایمان به خدا و تجسم فرهنگ قرآن در این زمانه بود. تمام ارزش‌های وجود او برخاسته از مکتب نورانی وحی است. الهام در ادامه سخنان خود به ذکر ویژگی‌های دعوت امام خمینی(ره) پرداخت و یادآور شد: امام ملت را به «خود» دعوت نکرد، همه مردم را به قیام برای «خدا» و بخاطر خدا فراخواند. او تنها رهبری است که در جهان به خود نمی‌خواند و به خدا می‌خواند. او در قول و عمل دعوت‌کننده به اسلام پابرهنگان زمین بود و مدافع و مجری اسلام ناب محمدی بود و مخالفت سرسخت اسلام سرمایه‌داری.

سخنگوی دولت پیشین تاکید کرد: امروز به نام قرآن مسلمان سرمی‌برند و برای رفتن به بهشت به نام سنت پیامبر، امت رسول خدا را قتل عام می‌کنند و به نوامیس آنها تعرض می‌کنند. این همان تفکر اسلام انحرافی اموی و ابوسفیان بود که امام رسالت خطیر خود را مبارزه با آن می‌دید. امام خمینی جامعه را به امام عصر و قرآن دعوت می‌کرد که این باعث حفاظت از ثقلین می‌شد. نظامی که امام بنا نهاد، امروز الگویی نو و قابل اقتباس است.

وی افزود: امام در شرایط بحران جسمی خود، به تعیین شخصی به عنوان رهبر مبادرت نکرد و به اراده ملت باور داشت. او مردم را فهیم بار آورده بود. او اگر کسی را به عنوان رهبر تعیین می‌کرد، همه مردم بی‌هیچ تردیدی به تصمیم وی عمل می‌کردند، اما او اجازه داد مردم تصمیم بگیرند. سخنگوی دولت دهم خاطرنشان کرد: در کمتر از 48 ساعت، بهترین تصمیم را خبرگان ملت اتخاذ و ملت هم از آن پشتیبانی کردند. نظام اسلامی با همه عظمت و ابهت امام، بر ولایت فقیه نهادینه شد. امام راحل به گونه‌ای نظام را بنیان گذاشت که بدون پیش‌بینی قبلی به انتخابی شایسته دست زدند.

الهام یادآور شد: امام خمینی در شرایطی فرمان 8 ماده‌ای را صادر کردند که تروریست‌ها ملت را قتل عام می‌کردند و برخورد با آنها، برخوردی قانونی و قاطعی را می‌طلبید. فریادهای امام جایی که یک بی‌عدالتی قضایی در گوشه‌ای از کشور می‌دید، هنوز در گوش ما هست. سخنگوی دولت دهم در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: حرکت ملت در سال‌های 84 و 88، تجدید عهد مستحکم با این گفتمان و آرمان‌ها بود. امام این آرمان‌ها را پایه‌گذاری کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، در این نهضت عدالت‌گرایانه و انتخابات سال‌های 84 و 88 تثبیت شد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که برای فرار به جلو، به تخطئه این حرکت عظیم ملت، به ویژه در سال 88 که حقیقتا انتفاضه عدالت بوده می‌پردازند، بقایای فتنه‌ای هستند که می‌خواهند خاکستر کوته‌بینی برخی منحرفین از خط و آرمان امام را کنار زده و فتنه حذف این آرمان‌های متعالی را شعله‌ور کنند.

الهام تصریح کرد: البته هرگز نخواهند توانست. رمز توفیق دولت‌های نهم و دهم پایبندی به این آرمان‌ها بوده و در پرتو گفتمان و اندیشه‌های امام و انقلاب، مشکلات مردم حل شده و به امید عدالت احیا شده‌است و راه نجات کشور، تمسک به این آرمان‌ها و اندیشه متعالی است. سخنگوی دولت دهم اظهار داشت: این حرکت نه به عقب برمی‌گردد و نه منحرفین با غبار بر این عینک شفاف توان توقف آن را خواهند داشت. امام زنده است تا ولایت فقیه پایدار است و تا ملت پایدار است ولایت هم ماندگار خواهد بود.

افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۳:۴۹
دیگه مرد اون روزایی که به شعور مردم بی احترامی شد مردم از احمدی نژاد احساس ناراحتی می کنن،او برای مردم خیلی وقته که رفته (233211)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۲۳:۲۳
البته الهام جون مقصر نیست او و همسرش سالهاست که در خیال به سر می برند . حالا باید دید کدام افراد بودند که از او برای سخنرانی دعوت کردند . (233376)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۳:۵۸
آقای الهام : البته که تمام گفته های شما و ابراز خوشحالی شما در دوران حکومت محمود را کاملا درک میکنم . و آنچیز که گفته اید در مورد خودتان .خانمتان و تمام همپالکی هایتان کاملا مصداق پیدا میکند . اما برای دیگران ( آثار شومی که از آن دوره باقی ماند و دهها سال لازمست که این ویرانه های مادی و معنوی تسطیح و تصحیح شوند ) .چه ؟ میدانید که تمام گروه آن دوره در مقابل بقیه ملت ایران مانند قطره یی آب هستند در مقابل یک دریای خروشنده. (233213)
سحر سپید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۴:۰۱
بله که حل شد ارزش پول ملی تا 400 درصد کاهش نرخ بیکاری نزدیک30 درصد تورم 50درصد دزدی در حد3000000000000تومن تحریمها هم کاغذ پاره بودند. (233214)
اميد222
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۴:۱۱
حق مسلم با دکنر الهام است بعده اين همه اختلاس و نابهنجاري و نابودي مملکت واقعا دارند راست راست ميگردند سخنراني ميکنند. طبيعي توهم بزنند که خدمت کردند موضوع شده شوخي. کشور ويران کردند (233216)
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۴:۱۷
اقای الهام از رمز موفقیتون در تصاحب 25 شغل با هم برای جوانان های بیکار این مملکت بیشتر توضیح فرمایید (233220)
گوگول
United States
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۴:۱۷
چرا صورتش شطرنجیه؟
حتما اون هم مجرمه!!!!! (233221)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۴:۲۱
اره دقیقا همینطوره که شما میگید. فقط مشکل اینجاست مشکلات مردمی که به احمدی نژاد وایسته بودند حل شد آنهم آنچنانی. (233225)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۴:۲۱
آقای الهام تاکی میخواهید فتنه فتنه کنید اگر دردولت شما مشکل مردم حل شدپس این همه فساد از آسمون آمد؟ 26خودرو را تحویل بدهید (233226)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۴:۳۰
با توجه به فرمایشات الهام کدام گزینه درست است؟
1- صورت مساله حل شد
2- مشکلات در حلق ملت حل شد
لطفا پاسخ خود را به دفتر ریاست جمهوری سابق ارسال کرده و در صورت برنده شدن یکی از 26 خودرو پس نداده را دریافت نمایید
اسامی برندگان به شرط دلواپس بودن در وبلاگ همسر آقای الهام منتشر خواهد شد (233231)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۴:۴۰
آقای الهام ها . . . تا کی؟
دولت های نهم و دهم پولدارترین دولت بودند ولی به دلیل سوء مدیریتها و دروغ گویی ها متاسفانه بدهکارترین دولت شناخته شد
درهمین دولت پاکدست و عدالت گستر بود که 3000میلیارد اختلاس ، افرادی مثل بابک زنجانی 10000میلیارد پول نفت را بالا کشیدند درهمین دولت ها بود که 26خودرو دولتی و ماجرای 3000نفر بورسیه غیر قانونی رخ داد (233236)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۵:۰۳
در زمان آقای هاشمی نرخ تورم به ۴۹ و نیم درصد رسید و ۴۹ میلیارد دلار استقراض خارجی پیدا کردیم (233238)
تاریخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۵:۵۳
با لهجه ی شیرازی بخوانید اوی آقو خودته بخواب نزن!!! عدالت کیلو چنه؟ حالو ییکم دور شو بیزو هوا بیو، حوصلته ندارم. (233248)
مرند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۶:۳۳
اره مشكلات مردم حل شد و هميشه دعا كوي محمود هستند اره مردم تو رفاه كامل به اندازه رفاه مردم سوييس هستند و تو خوشبختي كامل هستند (233258)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۷:۳۹
وعده ژاپن اسلامی را می دادند ، البته همه اش تقصیر الهام و امثالهم نیست درصد زیادی از مردم ما در مواردی که به تخصص و علم و حداقل مطالعه و مشورت با اهل فن نیاز دارند بر اساس تصورات و تجربیات شخصی که اغلب غلط است و یا حداکثر با مشورت با افرادی با اطلاعاتی در حد خودشان مثل عمه و خاله تصمیم می گیرند و در زمینه سیاسی هم عده ای از قدرتمندان به طور عمد احزاب را تضعیف می کنند تا مردم موقع انتخابات سردرگم باشند و بشود افرادی از قبیل الهام و محمود را به انها قالب کرد (233274)
جیرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۶:۳۶
جناب الهام تو خودت هم خوب میدانی که حرفهایت کاربرد دنیایی دارد سوال من این است که دنیای شما چقدر می ارزد که شما حاضری تا اخرین لحظات مرگ توبه خود را عقب اندازی (233260)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۶:۵۳
جناب الهام راست میگه مشکل اطرافیان دولت حل شد و مشکل مردم بدون کار کارشناسی چندین برابر شد ه است از تورم گرفته تا مشکل روابط خارجی و مسکن و بیکاری وهسته ای و غیره .... بعنوان نمونه مسکن مهربا کلی هزینه در جای ساخته اند اصلا مردم آنجا نیازی به مسکن ندارند و دولت جدید نمیداند با آن مسکن چکار بکند در حالیکه جوانان ما در شهرهای بزرک نیاز اصلیشان مسکن است (233262)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۷:۰۴
راست میگه دیگه. چرا ناشکری میکنید؟ بخشی از دستاوردهای اعجوبه هزاره رو یادآوری می کنم:
1 ملت ایران صاحب یک رییس جمهور شد که در سازمان ملل با هاله نورش درخشید
2 شکوفایی عزت ایرانیان از طریق بدرقه چند سرباز وظیفه انگلیسی توسط رییس جمهور مملکت و گرفتن عکس یادگاری با آنان از سوی رییس جمهور
3 اعطای ستاره به برخی دانشجویان جهت جلوگیری از تحصیل در داخل تا با اعزام به خارج زمینه رشد و پیشرفت تحصیلی آنان فراهم گردد... (233265)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۷:۰۴
4 تعطیل کردن احزاب، روزنامه ها، تشکل های دانشجویی، اصناف و سازمان های مردم نهاد در جهت برقراری آرامش و صلح و صفا در مملکت
5 تولید انرژی هسته ای توسط دانش آموز در آشپزخانه در منزل
6 شوت کردن کشور متخاصم انگلیس از غرب اروپا و فرستادنش به غرب آفریقا
7 دیپلماسی و ارتباطات گسترده با قدرت های بین المللی و صنعتی مانند ونزوئلا، جزایر کومور، بورکینافاسو، کره شمالی، لیبی و سوریه
8 طرحهای کاملا درخشان و موفق مسکن مهر (!)و سهام عدالت! (233266)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۷:۰۶
9 مزین نمودن تمام شهرهای کشور برای 4 بار از طریق بازدید در قالب سفرهای استانی
10 ارسال پارازیت های عزیز و گرامی جهت تقویت روزافزون رسانه ملی و سلامت ملت
11 ارائه اینترنت پر سرعت و با کیفیت و با حداقل فیلتر!
12 رکورد پاکترین دولت تاریخ بشریت با به حداقل رساندن رانت و فساد و اختلاس
13 ارایه جدیدترین متدها و رویکردهای دیپلماسی از طریق مقولاتی مانند ممه و لولو و آنجایی که می سوزه و قطعنامه دان
14 کاهش وابستگی به صادرات نفت با کاهش به یک سوم در طول 18 ماه و جبرانش با افزایش سه و نیم برابری نرخ ارز! (233267)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۷:۰۶
15 کارنامه درخشان اقتصادی در زمینه هایی مثل تورم و اشتفال و واردات و صادرات
16 احترام و تکریم منتقدان و مخالفان در سخنرانی بعد از نتایج اعلام شده ریاست جمهوری 88
17 دلسوزی در خصوص رقبای انتخاباتی از طریق قطع ارتباط آنان با دنیای خارج جهت حفظ جان و سلامتی آنها
18 دلسوزی و صداقت و پیگیری فراوان جهت حل مشکل متروی مردم تهران
19 تعامل تحسین برانگیز با کلیه نمایندگان مجلس و قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام
20 ملاک بودن ضابطه و لیاقت در به کارگیری نیروها به جای رابطه و چاپلوسی و سهم خواهی (233268)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۷:۰۷
بازم بگم؟! دیگه شما اگه خودتون چیزی یادتون اومد که من فراموش کردم اضافه کنید! (233269)
مهرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۸:۱۰
اضافه بفرمایید تولید بنزین پاک و غیر سرطان زا، ورود برنجهای غیر سمی و کلا اهمیت فراوان به سلامت مردم اصلا عشق به مردم در کل وجود ایشون موج میزد .... (233285)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۸:۲۷
آقاحسین گرامی،چرا خودت رو اذیت می کنی یک کلمه بگو احمدی نژادی کار شده خودمون مطلب رو می گیریم.بنده خدا احمدی نژاد 8 سال تو زمینه مدیریت جهانی کار کرده تا به یه برند معروف تبدیل شده (233291)
موج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۰۲:۰۵
سپردن مقدرات کشور به جن گیران محترم (233423)
انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۹:۲۳
ایشان ( و همفکرانش) در کاخ های به جامانده از سلطنت شاه زندگی می کنند (233310)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۹:۲۶
ای عزیزان چرا اینقدر ساده لوح هستید.بیشتر این مشکلات بوجود اومده توطئه بود در جهت تخریب احمدی نژاد.یه عده سرمایه دار که اقتصاد مملکت دستشونه باهم و با هماهنگی بزرگتراشون برعلیه دولت احمدی نژاد توطئه کردن،احتکار کردن،باعث کمبود خوراک دام شدن،مواد غذایی رو گران کردن ،همه چیز رو کمیاب کردن تا گران بشه.خیلی ها نفهمیدن چون از پشت پرده بازیهای سیاسی بیخبرن و فقط ظواهر رو میبینن.میدونم که به این حرف من منفی زیاد میدید ولی مهم نیست چون درصد بسیار اندکی از مردم در اینترنت نظر میدن . (233311)
حلال مشکلات و دوستدارشکلات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۱۹:۵۲
چهرت برام آشناست .کجادیدمت؟ (233320)
504
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۲۰:۰۴
21-شناساندن هاله نوربه مردم
22-همدردی باننه چاوز
23-تاسیس دانشگاه ایرانیان
24-به کمتراز1000میلیاردگفته می شد خرده حساب
25-ظهوربزرگمردانی مثل رحیمی/بقایی/مرتضوی/شریف ملکزاده/بابک زنجانی/مه آفرید/...
26-خوردن ممه توسط لولو
27-خرید کت وشلوار برای جاسوسان وبدرقه ایشان
28-تعیین قیمت خودروبژو30سال کارکردبه میزان2/5میلیاردتومن
بگم ؟بگم ؟بازم بگم؟ (233328)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۲۰:۴۸
رو که نیست (233339)
آنتی توتالیتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۲۱:۲۱
اگه شما مشکلات مردم رو حل کردید من هم به قول فامیل دور "دیگه حرفی ندارم" (233349)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۲۱:۳۶
یک سفسطه دیگه از مادر عروس (233353)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۲۲:۲۰
الهام خان حق داری یقه بدری!خداوکیلی کی جز این محمودپاکدست توراهم معاون خودش میکرد!1خوب زدی سرصدا کنه شاید ...!!!!!!!!!!!!!! (233368)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۰۶:۳۹
البته مشکلات مردم خلق شد و نه حل شد (233431)