به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۵۶۴۷۵
آرمان در یک نگاه

مخالفان ابزار دیگری جز مسایل 88 ندارند

گروه سیاسی: روزنامه آرمان روز چهارشنبه خبرهای رانت 7000میلیاردی در دولت سابق و مخالفان ابزار دیگری جز مسایل 88 ندارند را برای برای صفحه نخست انتخاب کرد.
مخالفان ابزار دیگری جز مسایل 88 ندارند
این روزنامه در تیتر نخست به موضوع رانت 7000 میلیاردی در دولت سابق پرداخت و نوشت: مشخص نیست لیست‌هایی که این روزها منتشر می‌شوند همان‌هایی است که احمدی نژاد افشای آنها را وعده داده بود یا مسایل جدیدی درحال افشاشدن است اما مشخص است که پرونده حلقه‌های نزدیک به دولت گذشته بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. آخرین حلقه این پرونده‌ها روز گذشته بود. این بار ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر از رانت هفت هزار میلیاردی داد! رقمی که در صورت اثبات یک رکورد جدید در اقتصاد ایران به شمار می‌رود.

روزنامه آرمان با برجسته کردن عنوان مخالفان ابزار دیگری جز مسایل 88 ندارند، آورد: جعفر توفیقی سرپرست سابق وزارت علوم در دولت یازدهم در پاسخ به این سوال که چرا مخالفان برای مخالفت با سیاست‌ها و جریان فکری دایما از مسایل سال 88 استفاده می‌کنند؟ گفت: پاسخ واضح است، چرا که ابزار دیگری در دست ندارند و این تنها بهانه‌ای است که می‌توان به آن اتکا جویند و این مخالفت‌ها را رقم بزنند چرا که کارنامه و نوع فعالیت‌ها روشن است. بنابراین باید از مخالفان پرسید به جز 88 مساله دیگری برای گفتن دارند یا خیر؟! از این رو چون نمی‌خواهند به صراحت اعلام کنند با این رویکردها مخالف هستند فرد را دستاویز قرار می‌دهند تا بتوانند از آن طریق خواسته خود را پیگیری نمایند.

روز طلایی پسران ایران، تیتر دیگر این روزنامه است. روز گذشته روز طلایی کاروان ایران بود. ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف بازیهای آسیایی موفق به کسب چهار مدال طلا و 2 گردن آویز نقره شدند. با این مدال‌ها کشورمان در رتبه پنجمی جدول مدال‌ها قرار گرفت. کاروان ایران امروز می‌تواند جایگاه چهارمی قزاقستان را تهدید کند.

روزنامه آرمان با بازتاب خبر به گردن کلفت‌تر از زنجانی رسیده‌ایم، نوشت: امیرعباس سلطانی عضو کمیته تحقیق و تفحص از بدهی بابک زنجانی، تاکید می‌کند که او تنها یک ویترین است و گردن کلفت‌های حامی وی مهم هستند که امثال بابک زنجانی را دستاویز مقاصد و اهداف خود می‌کنند. وی افزود: ما در این پرونده به نام‌هایی گردن کلفت تر از بابک زنجانی رسیده‌ایم. مسایلی را کشف کرده‌ایم که شاید به ذهن شما هم خطور نکند همان‌هایی که فکر می‌کنید در این پرونده نقشی ندارند در خط مقدم هستند. ما شاید خیلی به آنها نزدیک نشویم اما با جدیت به دنبالشان هستیم.

این روزنامه با مطرح کردن عنوان احمدی نژاد باید استیضاح می‌شد، آورد: صادق زیباکلام تحلیلگر سیاسی گفت که قبل از سفر حسن روحانی رییس جمهوری به نیویورک منتقدین فشارها و تهدیدهای زیادی را وارد کردند تا ایشان با اوباما دیداری نداشته باشند. آقای روحانی هم مصلحت را اینگونه دیدند که دیداری با اوباما نداشته باشند. درباره انگلیس اما مخالفان قطعا واکنش سنگینی نشان خواهند داد. من فکر می‌کنم بحث استیضاح آقای ظریف را در مجلس مطرح می‌کنند، در حالی که من فکر می‌کنم قبل از این مسایل باید به تخلفات دولت گذشته رسیدگی کرد و در ابتدا باید محمود احمدی نژاد رییس دولت سابق مورد سوال و بازخواست قرار گیرد و اگر هم قرار است کسی استیضاح می‌شد باید قبلا احمدی نژاد را استیضاح می‌کردند چرا که پاره‌ای از سیاست‌هایش در آن هشت سال باعث فاصله ایران با جهان شد که از این منظر ما لطمات اقتصادی، سیاسی و... زیادی خوردیم.