به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۵۷۹۴۲

پاسخ حزب اعتماد ملي به شريعتمداري

گروه سياسي: حزب اعتماد ملی استان تهران در واكنش به خبرسازي و اتهام زني اخير کیهان درباره همايش اين حزب در تهران اعلام كرد: خیالبافی و اتهام واهی و به دور از حقیقت روزنامه کیهان و ارتباط دادن همایش «امتداد اعتماد» با «فردی خارجی» کاملاً گمراه کننده و به دور از واقعیت و در جهت انحراف افکار عمومی است. متن این جوابیه در پی می آید:
پاسخ حزب اعتماد ملي به شريعتمداري
مدیر مسئول روزنامه محترم کیهان
باسلام، احتراماً در پاسخ به گزارش منتشره در صفحه اول ( تیتر یک ) و صفحه 2 شماره 20897 چهارشنبه مورخ 23/7/93 با عنوان: «به بهانه برگزاری میتینگ سیاسی حزب اعتماد ملی انجام شد.» جوابیه و موارد ذیل به منظور تنویر افکار عمومی و دستور انتشار با همان حجم و فونت در صفحات مذکور به اطلاع می رسد:
1-همایش «امتداد اعتماد» به مناسبت عید سعید غدیر و بنا به درخواست «حزب اعتماد ملی استان تهران» و با اخذ مجوز از مراجع قانونی کشور درحوزه وزارت محترم کشور و نیروهای محترم انتظامی و امنیتی برگزار شده است.
2-ادبیات بکار گرفته درگزارش آن روزنامه، بیانگر اتخاذ تعابیر و عبارات ناشایست و به دور از اخلاق رسانه ای است و متأسفانه این شیوه، به یک رویه جاری برای آن روزنامه تبدیل شده است و شما در گذشته رفتارهای ضداخلاقی بسیاری داشته‌اید و نتیجه این رفتارهایتان را هم در 24 خرداد 92 با کسب 10% آراء مردم مشاهده کرده اید. شما بدانید که این موضوع بداخلاقی های مستمر شما برای پیشکسوتان انقلاب اسلامی و فعالان مذهبی، سیاسی و مدافعان ارزش های متعالی اسلام و وفاداران به اندیشه های امام (ره) مفسر اسلام ناب محمدی (ص) موجب تأسف است.
3-خیالبافی و اتهام واهی و به دور از حقیقت روزنامه کیهان و ارتباط دادن همایش «امتداد اعتماد» با «فردی خارجی» کاملاً گمراه کننده و به دور از واقعیت و در جهت انحراف افکار عمومی است و نتیجه ای جز کاهش مشارکتهای مردمی و وارد کردن خدشه به کشور و تخریب چهره رحمانی اسلام نخواهد داشت و این مطلوب دشمنان این کشور و مردم به ویژه اسرائیل جنایتکار و محافل افراطی وابسته به آنان خواهد بود.
4-همایش «امتداد اعتماد» در روز «عید سعید غدیر خم» که همانا یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است و نمادی برای جمهوریت و اسلامیت نظام و یادآور بیعت بزرگ مسلمانان با پیشوای اول شیعیان حضرت امام علی (ع) است و بزرگداشت آن در این روزگار، برای ما یک فریضه محسوب می شود به منظور ترویج فرهنگ ناب علوی برگزار شده و اینگونه جشن ها و مراسم، مختص یک جریان و گروه خاص نیست که آن روزنامه، خود را مدعی انحصاری اسلام و شیعه می انگارد و هرگونه مراسم و جشنی از سوی سایرین که مخالف با اندیشه او باشند مورد هجمه رسانه ای قرار می دهد، باور کنید که دیگران هم حق گردهمآیی و شادی دارند.
5-متأسفانه به نظر می رسد آن روزنامه هنوز هم، پیام رأی مردم در 24 خرداد 92 مبنی بر فعال شدن تشکلهای مدنی و سیاسی و ضرورت تأمین حقوق مسلم شهروندی که از مهمترین وعده های آقای دکتر حسن روحانی بوده و «نه بزرگ» که به اقلیت داده اند آنهم پس از گذشت ماهها، درک نکرده است و رأی مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری «حق الناس» است از سوی آن روزنامه به اصطلاح مدعی انحصاری دفاع از ارزش ها؟! مورد پذیرش قرار نگرفته و به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در رفتارها و عملکرد خودتان بازنگری کنید.
6-ما هرگز مانند بعضی از گروههای هم اندیش شما حاضر نیستیم به منظور پیروزی بر رقیب، با افراطیونی که از امام و انقلاب فرسنگ ها فاصله دارند و پیشتاز مخالفت با دولت اعتدالگرای دکتر حسن روحانی هم هستند هم پیمان شویم.
7-شما نه تنها از همایش"حزب اعتماد ملی استان تهران" احساس ترس می کنید بلکه از تحرک، همدلی، همراهی و وحدت اصلاح‌طلبان نیز وحشت دارید.
حزب اعتماد ملی استان تهران

مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۷:۲۸
عاااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییی بود ! جانا سخن از زبان ما گفتی ایول (255997)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۷:۳۴
ممنون از پاسخ قاطع، منطقی و درست شما...... (256004)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۷:۵۹
من همیشه شیشه های مغازه ام را با روزنامه کیهان پاک می کردم اما الان چند ماهی است که فهمیدم این روزنامه حتی به درد پاک کردن شیشه هم نمی خورد فقط باید با آن ............... پاک کرد.
کاربران محترم داخل این نقطه چین ها می توانید هرچه دلتان می خواهد بگذارید (256020)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۸:۰۱
جناب شریعت
مداری چه خوب است یک مسئول در قلبها حکومت کنه (256021)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۸:۳۲
اگه رعایت قانون خوبه چرا اعتماد ملی سال 88 رعایت نکرد و اردوکشی خیابانی کرد؟ (256026)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۳۵
اعتماد ملی اردو کشی نکرد.مردم بودند. مردم.همنهایی که رای دادند. (256059)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۵۵
همون قانونی که میگی حق برگزاری راهپیمایی رو داده.ولی مثل اینکه فقط دوستان و همفکران شما از این حق برخوردارند. (256082)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۱۶
باز توهم برتون داشت. اعتراض یک حقه !!!! قانون اساسی رو بخون!!!!!!!!! (256099)
ونوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۵۷
شما زحمت به خودت بده یه کم منصفانه به حرفهای طرف مقابل ودلایلشون گوش بده متوجه میشی اردو کشی نبوده (256116)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۱:۲۴
اردوکشي خياباني کار افراد بي منطق و زورگوياني مثل امثال شماس.کار اعتماد ملي در سال 88 اين بود که وقتي کسي به صداي اعتراضشان گوش نداد و اميدي به مراجع قانوني طرفدار شما نداشت راهپيمايي سکوت برقرار کرد و اين شما بوديد که تاب سکوت اعتماد ملي را هم نداريد,چه برسد به اعتراضشان را!! (256129)
nima
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۱:۲۷
نگرفتی پیام 24 خرداد رو ها!! سکوت, هیسسسسسسسسسسس!!! (256130)
مهتاب
United States
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۱:۰۰
دوستان مگر در جریان نیستید که فقط آقا رضا و جریان همفکر ایشان حق برگزاری تجمع رو دارند . اصلا فقط اینها حق تنفس دارند (256193)
ایرانی1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۸:۴۶
آخه کسی حرف شریعتمداری ها راگوش نمیده.مردم ازااینا بریده اند (256029)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۸:۵۱
امیدوارم کیهانیان آن را به صورت کامل چاپ کنند. (256031)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۸:۵۱
به نظر من نباید جواب روزنامه کم تیراژ کیهان و داد.مخاطب کیهان همون 10% انتخابات 92 هستند.وقتی جواب کسی مثل شریعتمداری که اصلا ادم بزرگی نیست و بدی توهمش عود میکنه! (256032)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۵۴
خدا نکنه مملکت دست شما بی ادبان بیفته! خواب دیدین خیر نباشه! انقلابیها و بچه مسلمونها مرده باشن که مملکت تو چنگال امثال شماها بیفته!!!
بهار منتشرکن استثنا نذار ! توهینهای دیگرانو منعکس میکنی نظر ماروهم منتشرکن ! (256081)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۲:۵۸
شما اسم ادب نیارید.شما همونهایی هستید که بی اخلاقی احمدی نژاد تو مناظرات انتخاباتی 88 و تایید می کردید.برادر من فقط شما مسلمون نیستی.چرا اسلام و منحصر به تفکر خودتون می کنید؟ (256166)
مهتاب
United States
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۱:۰۳
یجور قسم میدی بهار منتشر کن که انگار بهار و سایتهای اصلاح طلب هم مثل سایتهای شما نظیر رجا و 598 و . . . . نظرات مخالف رو سانسور می کنند و فقط نظرات کسانی که براشون به به و چه چه می کنند رو منتشر می کنند . نه عزیز اینجا با سایتهای شما تفاوت داره . اینجا نظر همه محترمه حتی نظر افراد تمامیت خواه و افراطی (256194)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۱:۱۶
وقتی 10درصدمخاطب داره! شما بیشماران!!!!!! چرا اینقدر برای هر تیترش جیغ وداد میکنید؟ (256127)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۲:۵۳
برا اینکه این 10% خودشون و قیم 90% می دونن اخوی.مردی حالا جواب بده! (256163)
جزايري
United States
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۰:۵۳
به اصطلاح هموطن، اين کيهان و شريعت مداري و شمايان دوستان و رفقايش هستيد که بعد از 5 سال، هنوز از يک تجمع کوچک با مجوز، وحشت داريد و داد و فرياد راه مي اندازيد! در واقع جوابيه اعتماد، براي همون 10 درصد است، و گرنه 90 درصد بقيه مردم دانستني ها را ميدانند!!! (256189)
asssssssssssssssssssss
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۲۱
زنده باد حزب اعتماد ملی
ضمنآ طبق اصل 27 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،حق اجتماعات و برگزاری تظاهرات آزاد است مگر اینکه مخل مبانی اسلام باشد (256052)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۳۶
غرویان..تندروها در مجلس آینده و خبرگان رهبری شانس کمی دارند چراکه فضای سیاسی کشور اعتدالی است اما نمی‌توان به طور قاطع درمورد فضای سیاسی آینده کشور نظر داد،..تحلیل فوق العاده عالمانه ای است از جنس پوشش هر احتمالی.این نخبه هارو از کجا میارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! (256061)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۴۳
بخوانید و ببینید سرعت تغییر مواضع برادر حسین :
"آنها پیروزی خود را در آراء کمتر نامزد پیروز اصولگرا تعریف کرده‌اند تا در نهایت فاصله خود را با اصولگرایان،‌ اندک! قلمداد کنند ولی از آنجا که برخی از افراد آلوده به وطن‌فروشی و خیانت را آشکارا به عنوان حامیان خود معرفی کرده‌اند، همین اندازه -یعنی فاصله کم با نامزد پیروز اصولگرا- هم برای آنها زیاد تلقی می‌شود و البته، زیادشان نیز هست." / روزنامه کیهان- 22 خرداد 92 (256070)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۴۴
لطفا وقتی برای بدحجابها برای اسیدی که معلوم نیست واقعا برای چی بوده ،پیشاپیش گریه میکنید.یه بار هم به خانواده ها وکودکانی که بهای هوسبازی یه سری بی حجاب رو پس میدن وواقعا اتفاق میافته ،هم لااقل یه خبر تهیه کنید .ببینید چند تا از اینها باعث متلاشی شدن خانواده ها شده اند.نگید مردها چشم پاک باشند چون وقتی برای ویروس ومیکرو ب باشه هیچکس نمیگه برو خودت رو ایمن کن یا مواظب باش.بلکه همه فرار میکنند. (256071)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۴۷
بعد از انصراف عارف و در حالی که فقط روحانی نامزد مورد تایید خاتمی و اصلاحات بود:
"آیا نمی‌بینید که وطن‌فروشان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 در باشگاه مدعیان ااصلاحات کباده می‌کشند و نامزد آنها به حضور و حمایت این عده که در فتنه 88 آشکارا نقش ستون پنجم دشمن را بر عهده داشتند و از جرج سوروس صهیونیست، تیموتی اش، مایکل لدین و... دستورالعمل می‌گرفتند، افتخارهم می‌کند؟روزنامه کیهان- 23 خرداد 92 (256075)
مهتاب
United States
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۱:۰۶
البته فردا انتخابات وقتی دیدند روحانی پیروز شده تغییر موضع دادند و حرفشون رو عوض کردندو سعی در مصادره آقای روحانی به نفع خود داشتند (256195)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۴۹
اگر شریعتمداری حرف نزنه و اظهار نظر نکنه اصلاح طلبان رای نمی آورند پس بگذارید برا خودش هی حرف بزنه (256078)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۵۱
کیهان در حدی نیست که جوابش را داد (256079)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۰:۵۳
اگه در حدی نیست که جوابش را بدین پس چرا اینقدر واکنش! اینقدر گلو پاره کردن!!!!!! (256190)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۵۵
بخوانید و ببینید سرعت تغییر موضع:
"جبهه ياد شده امتياز مورد نظر را در کسب رأي بالاي خود جستجو نمي‌کند، بلکه براي کسب اين امتياز، به پراکنده شدن آراء اصولگرايان چشم دوخته است چرا که در صورت پراکندگي آراء اصولگرايان، نامزد اصولگرا با رأي پايين‌تري انتخاب مي‌شود و در اين حالت، جبهه اصلاحات مي‌تواند آراء خود را با فاصله کمي- يا کمتري- از آراء اصولگرايان تبليغ کند."روزنامه کیهان 22 خرداد 92 (256084)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۵۷
"مدعیان اصلاحات می‌دانند که علی‌رغم تبلیغات سیاه و دروغ‌پردازی‌ها و توهم‌پراکنی‌های گسترده علیه وضعیت کنونی، از رأی «قابل رقابت» با اصولگرایان برخوردار نیستند و عکس مار کشیدن‌های پی‌درپی آنها با این مقصود که خود را «فرشته نجات»! معرفی کنند نیز در جلب آراء مردم تأثیر چندانی ندارد، چرا که ادعاهای آنان با سوابق و کارنامه آنها همخوانی ندارد. بنابراین طبیعی است که از هم اکنون خود را بازنده انتخابات 24 خرداد تلقی کنند."روزنامه کیهان- 22 خرداد 92 (256085)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۰۲
مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی در روز 1 تیر 1392 می نویسد:

"گفتمان اصولگرایی پیروز شده است. واقعیتی که برای دشمنان بیرونی، اصحاب فتنه و برخی از مدعیان اصلاحات تلخ و ناگوار بود تا آنجا که هیچیک از آنها نتوانستند ناخشنودی آمیخته به عصبانیت خود را از مواضع دکتر‌روحانی پنهان کنند." (256089)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۰۷
مقاله یکم تیر کیهان بعد از اعلام پیروزی همان نامزد اصلاح طلبان که قبلا کباده می کشید:
"مدعیان اصلاحات شکست سختی را متحمل شده‌اند. اصلاح‌طلبان این شکست را از قبل پیش‌بینی می‌کردند و به همین علت نامزد اختصاصی خود را برای پیشگیری از وزن‌کشی در انتخابات، مجبور به کناره‌گیری کردند. روحانی تاکید کرده بود که نمی‌خواهد وامدار هیچ گروهی باشد و در صورت پیروزی، از کسانی که اعلام حمایت کرده‌اند بدون ذکر وابستگی گروهی و حزبی آنها تشکر خواهد کرد که کرد! و کاش از عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی تشکر نمی‌کرد." (256093)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۱۴
بعد از انتخاب شدن روحانی :
"آقای روحانی که در انتخابات حماسی 24 خرداد با کسب اکثریت آرای مردم به ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده‌اند، اگرچه اعلام کرده‌اند در اداره امور اجرایی کشور سلیقه‌ای متفاوت با اصولگرایان و سایر نامزدها دارند ولی این سلیقه سیاسی متفاوت در چارچوب سلیقه‌های درون نظام تعریف شده ... بنابراین، تنها رخداد تازه‌ای که این روزها، با انتخاب آقای روحانی اتفاق افتاده جابه‌جایی مسئولیت امور اجرایی کشور از یک سلیقه سیاسی به سلیقه سیاسی دیگری در چارچوب و بستر تعریف شده نظام است. " (256095)
ونوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۲:۳۹
برادر عزیز مرسی از اطلاع رسانی به موقع شما (256156)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۱۴
تنها نکته ناصحیح در جوابیه فوق به نظر بنده نوشتن 10 درصد آرا به نام این روزنامه و جریان عجیبه. مطمئنا اون 10 درصد انگیزه های متفاوتی داشتند. فکر نمیکنم حتی 1 هزارم کشور هم تابع مطالب عجیب و غیر انسانی این روزنامه ارزشی !!!!!!!! باشند. (256096)
آرمين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۳۱
جناب رضا چرا منطق واستلال ديگري غيراز وقايع 88پيدا نميكنيد؟مگر برگزاري تجمعات خياباني آرام و بدوراز خشونت حق مسلم شهروندي مصرح در قانون اساسي نيست؟ مگر اتهام بدون پشتوانه حقوقي وقضايي به سران انقلاب وياران نظام قانوني بود؟چرا شما خودتان اين بداخلاقي احمدي نژادرا محكوم نكرديدهيچ كه حمايتش كرديدومملكت رابه وضع شعب ابيطالب انداختيد.آقاجون جامعه جوان و نوانديش تحول ميخواهد.عزت در گرسنگي وتملق نيست.عزت نظام در شفافيت، گردش آزاداطلاعات وپاسخگويي دولت ونظام به كليه مطالبات ملت است. (256102)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۴۰
سلام ،
تنها شخص مطرح در دنیا که پس از دیدن تیتر کیهان با اشتهای کامل و شنگولی فراوان صبحانه اش را خورد،و حظ کرذ،فقط نتانیاهو بود. میگوئید نه ؟سئوال کنید.
خدایا ! هدایتمان کن که برای نان این دو روز دنیا،گرفتار اتش تنور نان نشویم !
امین ! (256107)
زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۱:۳۲
اقای شریعتمداری بخداشرم کن ازاین همه تهمت زدن خداراهم درنظربگیربخداحان بچم من دوستداراقایان موسوی وخاتمی وکروبیم ولی جان خود رابرای امام رهبری عزیز ومملکتم هم می دهم (256134)
وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۰:۵۷
شما مطمئنی حالت خوبه؟! همه رو با هم داشتن نمیشه داداش ! یا حق یا باطل! یکی رو انتخاب کن نکنه میخای زرنگی کنی! خیلی بلایی داداشی! (256192)
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۳:۳۲
از بس با اسمای مختلف میای، یادت رفته اسمتو کامل بنویسی! علی، رضا، ایرانی، هموطن، حالا یهویی "وطن" شده! (256216)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۳:۲۱
بابا كيهان اونقدرا هم كه ميگيد بي ارزش نيست. باور كنيد روزنامه فروش تاريخ گذشته ها شو كيلويي 2500 باهام حساب كرد. تازه همه شيشه ها هم تموم نشد . (256175)
سعید-گیلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۳:۲۵
چرا این همه بنیادگرای تندرو( به اصطلاح اصولگرا) در استانداریها و فرمانداریها و سایر دوایر دولتی همچنان مشغول ضیافت و ریاست هستند؟ علت اینهمه مسامحه با ایشان از سوی دولت چیست؟ در استان ما حتی یک نفر از ستاد خود آقای روحانی حتی به عنوان مشاور مشغول بکار نشده اند چه رسد به سایر جوانان فعال اصلاح طلب. (256178)
مهتاب
United States
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۰:۵۶
این روزنامه که این چیزها سرش نمیشه . رای مردم برای اینها معنی نداره . مواضعشون در خظر باشه هیچ خط قرمزی ندارند . . . حالا شاهد باشید چه بی منطقانه با فرار رو به جلو و پاسخ غیر منطقی جوابیه حزب اعتماد ملی را خواهد داد (256191)
خلیل الله
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۱:۱۴
بذارید بگن هیچ وقت دیگه نمیذاریم امثال شریعتمداری زمام اموروبه دست بگیرین درود برروحانی (256198)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ۰۲:۲۳
در یکی از نقاط دور افتاده استان خوزستان سرباز بودم. آب اشامیدنی و نان هم گاهی به ما نمی رسید اما کی هان هر روز می امد!
باور کنید اگر چند نهاد و ارگان مشخص بیت المال را صرف خرید و توزیع این روزنامه نکنند روزی صد شماره آن فروش نمی رود (256207)